Skocz do zawartości

MQQ

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O MQQ

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 FSI
  • Kod silnika
    BWE
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Lambda oscyluje wokół 1. procentowo -3% - 5% wiec raczej ok. Po skasowaniu błędów ( nie było żadnych) korekta chwile drgnęła do góry i szybko się ustabilizowała. Odłączenie przepływomierza to chwilowa korekta na 20% i szybko zeszła do stałych wartości w okolice -3% - 5%. Przepływka rozgrzana ok 2.8g/s. Dodam, że byłem u majstra od automatycznych skrzyń biegów i pokazałem mu ocb. Stwierdził, że na jałowych obrotach na N lub P drgania są akceptowalne. Natomiast na D i R (trzymany na hamulcu) drgania są spore. Maleją wraz ze wzrostem temp silnika i/lub oleju w skrzyni. Poza tym ze skrzynią żadnych problemów. Być może są to pierwsze objawy uszkodzonego konwertera skrzyni.
  2. Witam, Jak w temacie, szukam powodu drżącego silnika na jałowych obrotach. Podglądałem ostatnio ciśnienie w dolocie i vcds pokazuje na jałowych obrotach wymagane ciśnienie na poziomie 360mbar, a aktualne w dolocie wynosi 980mbar. Czy tak ma być?? N80 wymieniony, odma nowa, nieszczelności nie widać nie słychać. Przepływomierz pokazuje 4mg/s Pozdrawiam Michał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...