Skocz do zawartości

Carl,

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Carl,

Informacje

  • Imię
    Carl
  • Miasto
    Lubelskie

Auto

  • Model
    A3 8L
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    APG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W sumie jak się teraz wysłuchałem to silnik ładnie chodzi:) hmmm trochę mało inf. zostało udzielone. Przem8 a może Ty się orientujesz czy do silnika 1.8 v5 bez turbo kod silnika z rodziny APG , AGN można wstawić bez cewki napinacz a później poprosić tunera aby dodatkowo wywalił w sterowniku tą cewkę ? Szukałem na forum przeczytałem 130 stron o napinaczach ale nikt nie wspomniał o takim silniku jak moj
  2. Brzmi jak panewka rozrząd w grupie 93 jest do 6 ale można o jeden ząbek przestawić rozrząd bo wartość 0 jest wartością pożądaną i sprawdzić czy łańcuch jest na 16 oczek i czy panewki wróciły na swoje miejsce tak jak były. Może szklanka poszła ? Ciężko tak wywróżyć z nagrania trzeba by wszytko dokładnie sprawdzić. Smok czyszczony ? kanały olejowe sprawdzone w głowicy? Po przekręceniu wałem na sucho 2 razy wszystkie znaki się zgadzają ? Ciśnienie oleju ok? Zaworek w podstawie filtra był patrzony wymieniany?
  3. Rozrząd trzeba sprawdzić czy dobrze ustawiony panewki na wałkach czy są ok jaki napinacz chinczyk oryginał ? łańcuch czy oryginał zamiennik ? Rozrząd w grupie 93 co pokazuje jakie wartości
  4. Witam, Mam takie pytanie bo przeczytałem 130 stron tego wątku o napinaczach i nigdzie nie obiło mi się o oczy czy napinacz bez wtyczki ten tańszy mogę zastosować do silnika 1.8 o kodzie APG (bez turbo) aktualnie mam ten z wtyczką który lekko wytarł mi pokrywę zaworów (widziałem rok temu przy zmianie uszczelki pokrywy zaworów) jeszcze nie widziałem co się dzieje po dolnej stronie napinacza od strony głowicy. Łańcuch oczywiście dzwoni na ciepłym podczas uruchamiania auta wcześniej jak było zimno lekko było go słychać przez 1-2 sekundy. Aktualnie jak gwałtownie zwiększę obroty silnika to słychać taki terkot w zakresie początkowych obrotów. Dodatkowo moje pytanie czy z silnika o moim kodzie czyli APG jeżeli by się dało zamontować napinacz bez wtyczki to czy dla tunerów nie będzie to kłopotem wycięcia dodatkowo tej "wtyczki" w oprogramowaniu ? aktualny przebieg chyba realny 211000 tysięcy kilometrów w co wątpię chociaż kto wie ? Jeżeli ktoś się spotkał z takim problem i go rozwiązał bądź zna rozwiązanie to proszę o odp. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...