Witam forum pacjent Audi A4 b6 1.9 TDI avf 250/500nm. Problem polega na nie doładowaniu turbo jak na zdjęciu pacjent jest po wymianie turbo bo problem zaczął objawiać się już wcześniej więc wymieniłem turbo (myślałem z ona jest winne) bo puszczała olej zimną stroną. Wymiana nastąpiła z gtb 2056 na gtb2056 obydwie z Mercedesa
Objawy :
Auto od 2000rpm rozpędza się bardzo ociężale jakby miało z 30km do tego strasznie kopci po przekroczeniu magicznej bariery 80km/h wyłącza geometrię w turbo (otwiera ją całkowicie) i przechodzi w tryb awaryjny.
Poniżej w załączniku logi z grup
4/8/11
1/3/8
7/10/11
Dodam jeszcze że podciśnienie jest, n75 sprawny, bez przepływomierza rozpędza się troszkę lepiej ale przy 140 zaczyna telepać jakby miał dilere alkoholowa i oczywiście odcina jedynie czego nie sprawdziłem to map sensor ale nie mam skąd wziąć 🫣 i jeszcze mam podejrzenia na źle ustawioną gruchę od turbo ale zanim się za to wezmę chce poznać opinie innych
LOG-01-007-010-011.CSV LOG-01-001-003-008.CSV LOG-01-004-008-011.csv