Skocz do zawartości

Tomkem91

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Tomkem91

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Bielsko

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Witam. Od dobrych kilku miesięcy ubywa mi płynu chłodniczego w moim a4 b7 1.8t bfb lpg. Co 1000km muszę dolewać troszeczkę płynu. Niby nic w tym dziwnego i nie byłoby większego problemu, jednak zauważyłem że przy sondzie lambda i na katalizatorze jest sporo zielonego osadu. Czy to sto procent przedostawanie się płynu chłodniczego do komory spalania i uszkodzona uszczelka pod głowicą / pęknięta głowica? ( tak jak znalazłem info na internecie ). Może to głupie, ale czy skoro używam czerwonego płynu to osad ma prawo być zielony ? Dodam, że samochód chodzi idealnie, nie ma żadnych problemów i na LPG i na pb. Chodzi pełną mocą. Robiony był test uszczelki testerem i wyszedł negatywnie nic z tego nie rozumiem. Gdyby nie ten zielony osad miałbym to wszystko gdzieś.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...