Skocz do zawartości

rychu911

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O rychu911

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zakładając, że mamy tu do czynienia z procedurą wypalania DPF, to czy może mieć ona związek z dziwnymi wibracjami? I co z ubytkiem cieczy chłodzącej?
  2. Informację o podświetlaniu się ikony filtra cząstek stałych zaciągnąłem z instrukcji do tego przedmiotowego modelu auta.
  3. A co z nietypowymi wibracjami? I czy procedura wypalania DPF nie objawia się zawsze podświetleniem kontrolki na desce rozdzielczej?
  4. Dzień dobry, na początku tego roku w moim Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 143 KM zauważyłem, że ubywa cieczy chłodzącej oraz że owa ciecz nie osiąga temperatury 90 stopni. Wymieniono termostat - rozwiązało to problem z temperaturą lecz płyn dalej ubywał (ubytek rzędu ok 300 ml na 6 tys. km, potem mniej). Mechanik robił testy na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą, sprawdzał chłodniczkę EGR oraz zwykłą chłodnicę i nigdzie nie stwierdził uszkodzeń. Jeździłem dalej i obserwowałem poziom płynu. W ostatnim czasie, kiedy temperatury na zewnątrz stały się niższe, zauważyłem, że pojawiły się dziwne wibracje odczuwalne w fotelu kierowcy oraz dziwny (niestandardowy) dźwięk wydechu. Ponadto auto (moim zdaniem) dość szybko łapie te 90 stopni - po przejechaniu ok 6 km, po zaparkowaniu i zgaszeniu silnika dalej włączony jest wentylator chłodnicy, a z lewej strony samego silnika słychać odgłosy sugerujące o mocnym nagrzaniu się metalowych elementów osprzętu silnika (turbina?) Dodam, że powyższe dźwięki i wibracje pojawiają się tylko podczas jazdy miejskiej i to nie zawsze, a na trasie (prędkość ok 120/130 km/h) jeszcze coś takiego mi się nie przytrafiło. Poduszki pod silnikiem raczej nie stanowią źródła wibracji. Edit: dodam, że sprawdzałem auto komputerem diagnostycznym Delphi DS150, który nie wykrył żadnych błędów po skanowaniu. Czy ktoś z Was miał podobny problem? Co było przyczyną? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...