Skocz do zawartości

Audi5-654

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Audi5-654

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Białobrzegi

Auto

  • Model
    Q5
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Możesz mi pomóc, jak sprawdzić te regulatory w tych blokach? jakie parametry itd. ? dodatkowo dzisiaj podczas już spokojnej jazdy na autostradzie 130km/h auto zaczęło spadać z obrotów i nadal tryb awaryjny. Musiałem nawet zjechac na pas awaryjny... Nowy dokument tekstowy.txt
  2. Czy faktycznie regulator może być przyczyną takiego zachowania samochodu?
  3. Czy regulator ciśnienia idzie jakoś sprawdzić, ewentualnie zregenerować?
  4. Czy tak może być? Log-WAUZZZ8R99A035385-286820km.txt
  5. Cześc, Panwie, mam problem z Q5 3.0TDI 2009. Zaczęło sie od momentu gdy na autostradzie chciałem gwałtownie przyspieszyć. Wiec wciskam gaz do spodu, automat redukuje, wchodzi w obroty i po chwili odcinka i tryb awaryjny. Autko zrobiło mi już tak 3 razy.Pomaga ponowne uruchomienie silnika. Przesyłam błędy jakie wyrzuciło: Oznaczenie elementu: 8R0 907 401 J HW: 8K1 907 401 A Komponent i/lub wersja: 3.0TDI EDC17 H01 0008 Kodowanie: 0121002C240F0828 Kod serwisu: WSC 01286 386 08256 Zbiór danych ASAM: EV_ECM30TDI0118R0907401J 001008 (AU48) ROD: EV_ECM30TDI0118R0907401J.rod VCID: 397998E3B8599B59C5-806C Znaleziono 1 b31d: 5213 - Cionienie w systemie/cionienie na szynie paliwowej P0088 00 [01100000] - za wysokie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b3edów Ramka zamro?ona: Priorytet b3edu: 2 Czestooa b3edu: 2 Przebieg: 286761 km Data: 2025.07.23 Czas: 14:16:21 Predkooa obrotowa silnika: 2413.00 /min Unormowana wartooa obci1?enia: 99.6 % Predkooa pojazdu: 81 km/h Temperatura p3ynu ch3odz1cego: 84 °C Temperatura powietrza zasysanego: 46 °C Cionienie atmosferyczne: 970 mbar Napiecie zacisku 30: 13.880 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wa3u korbowego (obr./min.): 2413.0 /min Predkooa pojazdu: 82.37 km/h Orednia dawka wtrysku: 39.23 mg/stroke Temperatura paliwa: 35.3 °C Wysokie cionienia paliwa: wartooa rzeczywista: 1645100 hPa Regulacja cionienia na szynie: status-Bits 0-7: 00000101 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 00110100 Kody gotowooci: 0 0 0 0 0 Proszę Was od czego zacząć ewentualna naprawę? Regulator ciśnienia?
  6. a jak zrobić logi na rozszerzonych? poda ktoś link info?
  7. nie zrobię logów bo mam nieaktywna zakładkę 08- bloki pomiarowe... Dlaczego?
  8. ok, Teraz już wiem jak to wszystko wygląda. Zrobię jeszcze te logi i zaprezentuję.
  9. Przewaga krótkich tras 10-20km - miasto.
  10. ok, Podziałam i odezwę się wkrótce, - a co z kilometrami ? czy faktycznie dpf po przekroczeniu jakiejś wartości (jakiej?-100km?) dopali się automatycznie?
  11. Nie jestem w stanie odpowiedzieć, Auto kupiłem w lipcu 2024 roku. Nic nie mam udokumentowane że było cos z DPF robione
  12. Cześć, Postanowiłem sprawdzić sobie dzisiaj VCDS-em parametry DPF-a - nie dawał mi spokoju dopalanie go. Q5 3,0 TDI 284467km na liczniku. Pierwszy odczyt parametrów: duże wartości sadzy, i kilometry od ostatniej regeneracji. Czy te wartości a szczególnie, kilometry są ok? -Następnie próba serwisowej regeneracji DPF - niepowodzenie i błędy" Adres 01: Silnik Plik etykiet: 059-907-401-V1.CLB Oznaczenie elementu: 8R0 907 401 J HW: 8K1 907 401 A Komponent i/lub wersja: 3.0TDI EDC17 H01 0008 Kodowanie: 0121002C240F0828 Kod serwisu: WSC 01286 386 08256 Zbiór danych ASAM: EV_ECM30TDI0118R0907401J 001008 (AU48) ROD: EV_ECM30TDI0118R0907401J.rod VCID: 397998E3B8599B59C5-806C 2 - ilooa znalezionych b3edów. Oto one: 5188 - Filtr cz1stek sta3ych P2463 00 [10100111] - zbyt du?e nagromadzenie sadzy MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b3edów Ramka zamro?ona: Priorytet b3edu: 2 Czestooa b3edu: 1 Przebieg: 284467 km Data: 2025.03.04 Czas: 17:59:00 Predkooa obrotowa silnika: 646.50 /min Unormowana wartooa obci1?enia: 18.8 % Predkooa pojazdu: 0 km/h Temperatura p3ynu ch3odz1cego: 70 °C Temperatura powietrza zasysanego: 22 °C Cionienie atmosferyczne: 990 mbar Napiecie zacisku 30: 13.840 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wa3u korbowego (obr./min.): 646.5 /min Predkooa pojazdu: 0.00 km/h Filtr cz1stek sta3ych: zmierzona masa sadzy: 9.81 g Filtr cz1stek sta3ych: obliczona masa sadzy: 55.00 g Filtr cz1stek sta3ych: kilometry od ostatniej regeneracji: 781466 m P Flt Rgn st Intr-Bits 0-7: 00000000 P Flt Rgn st Intr-Bits 0-7: 00000000 Filtr cz1stek sta3ych: czas od ostatniej regeneracji: 0 s 5189 - Filtr cz1stek sta3ych; zespó3 1 P2002 00 [00100111] - za ma3a skutecznooa Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b3edów Ramka zamro?ona: Priorytet b3edu: 2 Czestooa b3edu: 1 Przebieg: 284467 km Data: 2025.03.04 Czas: 17:59:00 Predkooa obrotowa silnika: 646.50 /min Unormowana wartooa obci1?enia: 18.8 % Predkooa pojazdu: 0 km/h Temperatura p3ynu ch3odz1cego: 70 °C Temperatura powietrza zasysanego: 22 °C Cionienie atmosferyczne: 990 mbar Napiecie zacisku 30: 13.840 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wa3u korbowego (obr./min.): 646.5 /min Predkooa pojazdu: 0.00 km/h Filtr cz1stek sta3ych: ró?nica cionienia: 10 hPa Exh t Adap T Oxi Cat Ds: 104.5 °C Temperatura spalin za filtrem cz1stek sta3ych: 100.1 °C Objetooa strumienia spalin filtra cz1stek sta3ych: 60.2 m3/h Regeneracja pola: status:-Bits 0-7: 00000000 Regeneracja pola: status:-Bits 0-7: 00000000 Regeneracja pola: status:-Bits 0-7: 00000000 Regeneracja pola: status:-Bits 0-7: 00000000 Kody gotowooci: 0 0 0 0 0 -Po kolejnych próbach udało się odpalić dopalanie. 25minut pracy silnika na 2000 obr. -Po ukończeniu wartości zeszły do prawidłowych jak znikły błędy wydaje się być wszystko ok. ale niech mi ktoś powie dlaczego DPF nie wypali się automatycznie podczas jazdy? Wiem że w nastawach można zmienić z 0-1 (nie pamiętam dokładnie ścieżki) ale ja tej wartości nie mogę zmienić. Proszę o komentarze. Nowy dokument tekstowy.txt
  13. Cześć, czy że światłami jest wszystko ok czy z lewej strony już coś przepalone?
  14. Gdzie ten sterownik zlokalizuje? Wymiana jest skomplikowana?
  15. Brak asystenta czy może cos odłączone? Ten sterownik da sie jakoś sprawdzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...