
Audi5-654
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Audi5-654

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Białobrzegi
Auto
-
Model
Q5
-
Nadwozie
SUV
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Możesz mi pomóc, jak sprawdzić te regulatory w tych blokach? jakie parametry itd. ? dodatkowo dzisiaj podczas już spokojnej jazdy na autostradzie 130km/h auto zaczęło spadać z obrotów i nadal tryb awaryjny. Musiałem nawet zjechac na pas awaryjny... Nowy dokument tekstowy.txt
-
Czy faktycznie regulator może być przyczyną takiego zachowania samochodu?
-
Czy regulator ciśnienia idzie jakoś sprawdzić, ewentualnie zregenerować?
-
Czy tak może być? Log-WAUZZZ8R99A035385-286820km.txt
-
Cześc, Panwie, mam problem z Q5 3.0TDI 2009. Zaczęło sie od momentu gdy na autostradzie chciałem gwałtownie przyspieszyć. Wiec wciskam gaz do spodu, automat redukuje, wchodzi w obroty i po chwili odcinka i tryb awaryjny. Autko zrobiło mi już tak 3 razy.Pomaga ponowne uruchomienie silnika. Przesyłam błędy jakie wyrzuciło: Oznaczenie elementu: 8R0 907 401 J HW: 8K1 907 401 A Komponent i/lub wersja: 3.0TDI EDC17 H01 0008 Kodowanie: 0121002C240F0828 Kod serwisu: WSC 01286 386 08256 Zbiór danych ASAM: EV_ECM30TDI0118R0907401J 001008 (AU48) ROD: EV_ECM30TDI0118R0907401J.rod VCID: 397998E3B8599B59C5-806C Znaleziono 1 b31d: 5213 - Cionienie w systemie/cionienie na szynie paliwowej P0088 00 [01100000] - za wysokie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b3edów Ramka zamro?ona: Priorytet b3edu: 2 Czestooa b3edu: 2 Przebieg: 286761 km Data: 2025.07.23 Czas: 14:16:21 Predkooa obrotowa silnika: 2413.00 /min Unormowana wartooa obci1?enia: 99.6 % Predkooa pojazdu: 81 km/h Temperatura p3ynu ch3odz1cego: 84 °C Temperatura powietrza zasysanego: 46 °C Cionienie atmosferyczne: 970 mbar Napiecie zacisku 30: 13.880 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wa3u korbowego (obr./min.): 2413.0 /min Predkooa pojazdu: 82.37 km/h Orednia dawka wtrysku: 39.23 mg/stroke Temperatura paliwa: 35.3 °C Wysokie cionienia paliwa: wartooa rzeczywista: 1645100 hPa Regulacja cionienia na szynie: status-Bits 0-7: 00000101 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 00110100 Kody gotowooci: 0 0 0 0 0 Proszę Was od czego zacząć ewentualna naprawę? Regulator ciśnienia?
-
a jak zrobić logi na rozszerzonych? poda ktoś link info?
-
nie zrobię logów bo mam nieaktywna zakładkę 08- bloki pomiarowe... Dlaczego?
-
ok, Teraz już wiem jak to wszystko wygląda. Zrobię jeszcze te logi i zaprezentuję.
-
Przewaga krótkich tras 10-20km - miasto.
-
ok, Podziałam i odezwę się wkrótce, - a co z kilometrami ? czy faktycznie dpf po przekroczeniu jakiejś wartości (jakiej?-100km?) dopali się automatycznie?
-
Nie jestem w stanie odpowiedzieć, Auto kupiłem w lipcu 2024 roku. Nic nie mam udokumentowane że było cos z DPF robione
-
Cześć, Postanowiłem sprawdzić sobie dzisiaj VCDS-em parametry DPF-a - nie dawał mi spokoju dopalanie go. Q5 3,0 TDI 284467km na liczniku. Pierwszy odczyt parametrów: duże wartości sadzy, i kilometry od ostatniej regeneracji. Czy te wartości a szczególnie, kilometry są ok? -Następnie próba serwisowej regeneracji DPF - niepowodzenie i błędy" Adres 01: Silnik Plik etykiet: 059-907-401-V1.CLB Oznaczenie elementu: 8R0 907 401 J HW: 8K1 907 401 A Komponent i/lub wersja: 3.0TDI EDC17 H01 0008 Kodowanie: 0121002C240F0828 Kod serwisu: WSC 01286 386 08256 Zbiór danych ASAM: EV_ECM30TDI0118R0907401J 001008 (AU48) ROD: EV_ECM30TDI0118R0907401J.rod VCID: 397998E3B8599B59C5-806C 2 - ilooa znalezionych b3edów. Oto one: 5188 - Filtr cz1stek sta3ych P2463 00 [10100111] - zbyt du?e nagromadzenie sadzy MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b3edów Ramka zamro?ona: Priorytet b3edu: 2 Czestooa b3edu: 1 Przebieg: 284467 km Data: 2025.03.04 Czas: 17:59:00 Predkooa obrotowa silnika: 646.50 /min Unormowana wartooa obci1?enia: 18.8 % Predkooa pojazdu: 0 km/h Temperatura p3ynu ch3odz1cego: 70 °C Temperatura powietrza zasysanego: 22 °C Cionienie atmosferyczne: 990 mbar Napiecie zacisku 30: 13.840 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wa3u korbowego (obr./min.): 646.5 /min Predkooa pojazdu: 0.00 km/h Filtr cz1stek sta3ych: zmierzona masa sadzy: 9.81 g Filtr cz1stek sta3ych: obliczona masa sadzy: 55.00 g Filtr cz1stek sta3ych: kilometry od ostatniej regeneracji: 781466 m P Flt Rgn st Intr-Bits 0-7: 00000000 P Flt Rgn st Intr-Bits 0-7: 00000000 Filtr cz1stek sta3ych: czas od ostatniej regeneracji: 0 s 5189 - Filtr cz1stek sta3ych; zespó3 1 P2002 00 [00100111] - za ma3a skutecznooa Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b3edów Ramka zamro?ona: Priorytet b3edu: 2 Czestooa b3edu: 1 Przebieg: 284467 km Data: 2025.03.04 Czas: 17:59:00 Predkooa obrotowa silnika: 646.50 /min Unormowana wartooa obci1?enia: 18.8 % Predkooa pojazdu: 0 km/h Temperatura p3ynu ch3odz1cego: 70 °C Temperatura powietrza zasysanego: 22 °C Cionienie atmosferyczne: 990 mbar Napiecie zacisku 30: 13.840 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wa3u korbowego (obr./min.): 646.5 /min Predkooa pojazdu: 0.00 km/h Filtr cz1stek sta3ych: ró?nica cionienia: 10 hPa Exh t Adap T Oxi Cat Ds: 104.5 °C Temperatura spalin za filtrem cz1stek sta3ych: 100.1 °C Objetooa strumienia spalin filtra cz1stek sta3ych: 60.2 m3/h Regeneracja pola: status:-Bits 0-7: 00000000 Regeneracja pola: status:-Bits 0-7: 00000000 Regeneracja pola: status:-Bits 0-7: 00000000 Regeneracja pola: status:-Bits 0-7: 00000000 Kody gotowooci: 0 0 0 0 0 -Po kolejnych próbach udało się odpalić dopalanie. 25minut pracy silnika na 2000 obr. -Po ukończeniu wartości zeszły do prawidłowych jak znikły błędy wydaje się być wszystko ok. ale niech mi ktoś powie dlaczego DPF nie wypali się automatycznie podczas jazdy? Wiem że w nastawach można zmienić z 0-1 (nie pamiętam dokładnie ścieżki) ale ja tej wartości nie mogę zmienić. Proszę o komentarze. Nowy dokument tekstowy.txt
-
-
Gdzie ten sterownik zlokalizuje? Wymiana jest skomplikowana?
-
Brak asystenta czy może cos odłączone? Ten sterownik da sie jakoś sprawdzić?