Skocz do zawartości

Maja999

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Maja999

Informacje

  • Imię
    Maja
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    S Q5
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON
  1. Cześć wszystkim, Chodzi o Audi Q5 2.0 TFSI quattro tiptronic, 1984cm3, 165kW, rok 2015. Piszę tutaj z nadzieją, że może uda mi się znaleźć odpowiedź na nurtujące mnie pytanie, a mianowicie: Co jest nie tak z moim Audi Q5? Byłam już u kilku mechaników, wydałam już ponad 2 tys. złotych, a problem nadal jest nierozwiązany. Może ktoś miał podobny problem i będzie wiedział co tutaj zaradzić. Już od wielu miesięcy zapala mi się żółta kontrolka check engine. Ale uwaga: pali się kilka dni, potem nagle ni stąd ni zowąd znika, i nie ma jej przez kilka dni. Potem znowu się zapala. I tak bez końca. Pierwszy mechanik z kodów wyczytał, że ciśnienie paliwa jest za wysokie i zdiagnozował to jako pompa paliwa do wymiany. Pompa paliwa została wymieniona i przez ok. 3-4 tygodnie wszystko było super. Aż pewnego dnia kontrolka zapaliła się ponownie, i doszedł kolejny problem, którego przed wymianą pompy nigdy nie było - samochód odpala się dłużej. Muszę przytrzymać przycisk dobre 3-4 sekundy, żeby odpalił. I sytuacja wygląda tak, że jak kontrolka się pali, to samochód odpala długo, a jak kontrolka nagle sama z siebie znika, to wtedy zaczyna odpalać się normalnie. Pojechałam do tego samego mechanika, który OCZYWIŚCIE powiedział, że to już nowy problem zupełnie nie związany z poprzednim, i tym razem jest to coś związanego z rozrządem, więc musiałabym znowu płacić za naprawę. Pojechałam więc do znajomego, który też jest mechanikiem, żeby jeszcze rzucił swoim okiem, bo jakoś mnie to nie przekonuje, że to taki nagły zbieg okoliczności. Oto kody błędów, które się pokazały: P001600 - Korelacja sygnalow walu korbowego i walka rozrzadu - Bank 1 Ser Stale P008800 - Ciśnienie w rampie paliwa/systemowe - za wysokie - Nieciagle Po skasowaniu błędów i kontrolki - jak ręką odjął, samochód zapala się szybciutko. Ale jak tylko kontrolka wraca - znowu odpala się długo. Znajomy próbował sam znaleźć problem, wymienił m.in. elektrozawór zmiennych faz rozrządu i czujnik rozruchu, ale też nie pomogło. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem albo ma jakiś pomysł co może być przyczyną? Będę bardzo wdzięczna za wszelkie wskazówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...