Skocz do zawartości

emiA4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O emiA4

Informacje

  • Imię
    Emanuel
  • Miasto
    Zgorzelec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. "W przypadku, gdy w stojącym na kołach samochodzie wewnętrzna śruba -1- jest niedostępna, wahacz poprzeczny można wymontować tylko wówczas, gdy wspornik zespołu napędowego jest wymontowany" cytując z pdf'a który załączony jest powyżej, tą od strony zwrotnicy pewnie da się ale tej od strony sanek raczej nie da rady
  2. Witam, w moim a4 b6 wymieniam zwrotnice prawą tył, przy odkręcaniu wahacza poprzecznego ( ten wygięty ) śruba mimośrodowa przy pomocy palnika i udaru nawet nie drgnęła, wycięta, myślałem żeby próbować wymienić tuleje tego wahacza na samochodzie ale wahacz ogólnie w kiepskim stanie jest luz na tulei która jest mocowana przy sankach więc cały idzie do wymiany. Na forum widziałem wątki o tej nakrętce która jest wprasowana w sanki i przy próbie odkręcenia często obraca się więc wyciągam całe sanki i teraz moje pytanie, czy są jakieś informacje jak ten wahacz ustawić czy próbować na wzór starego wahacza ? Na Niemieckim youtube znalazłem filmik jak gościu ustawia ten wahacz przykładając deskę do mocowania stabilizatora i od tej deski ustawia wahacz na 142mm do śruby wahacza ( zdjęcie poniżej ). Z wszystkimi innymi śrubami nie problemu, opuszczam samochód i pod ciężarem zakręcam, ale jak auto stoi na kołach wydaje mi się że nie dojdę tam kluczem od spodu do tej śruby przy sankach. Teraz moje pytanko do osób co wymiały te wahacze, jak ustawialiście je ? Link do filmiku https://www.youtube.com/watch?v=zPNI9T5MFQk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...