Skocz do zawartości

JanKob

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O JanKob

Informacje

  • Imię
    Jan
  • Miasto
    Brzesko

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Jeśli chodzi o ON to w aplikacji nie widać dotrysku paliwa. Jeśli pytasz o silnikowy, to nie zauważyłem. Od wymiany w listopadzie jest full na MMi. Auto użytkuję dopiero od pażdziernika.
  2. Czerwone ikony przy grafice filtra i reg. dur. 6minut też mnie zastanawia. Jak tak szybko odpisujecie, to dorzucę jeszcze z 25 listopada gdzie zrobiłem 600km, większość autostradą. i też wypalał się poniżej 200km po 69minutach. Mam wrażenie że wtedy zapchany był ok 60% Tak ma być? fakt że miał optymalne warunki( zagrzany i obrot 2-2,5k
  3. Dzisiaj tj. 11 stycznia chciał wejść w tryb wypalania mimo że jeszcze się nie dogrzał do 90*C i zapchany był też tylko ok 50% Jakie są przyczyny tak częstego wypalnia? mimo że nie wskazuje pełnego zapchania. Nawet na autostradzie gdzie jechał w optymalnych warunkach.?
  4. Witam wszystkich. Proszę o analizę i rady. Pacjent to A4 B8 2.0 EDC z 2015r CGLC. Wgrany soft sprzed diselgate (2903). Przebieg 119 kkm. Jazda głównie miasto, ale w trasie ok 600km (autostrada) też filtr wypalał się poniżej 200km. Procedura wypalania załącza się co 150-200km. Zdjęcia podpisane data i godzina. To przykładowy proces wypalania z 5 grudnia, załączenie przy ok 100%
×
×
  • Dodaj nową pozycję...