Skocz do zawartości

dziadeo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O dziadeo

Informacje

  • Imię
    marcin
  • Miasto
    zwoleń

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dziaeki za diagnozę. teraz czy znacie kogoś kto będzie mi mógł pomóc. najlepiej okolice Radomia. jeśli niema w okolicach Radomia to gdziekolwiek ważne żeby autko było naprawione.
  2. Jak w temacie. Krótki opis co się dzieje. Po pierwsze podczas zmian z D na R słychać jakby stukniecie co z tym związane, położenie dźwigni trzeba zmieniać troszkę siłowo. po wbiciu D lub R czuć ze motor schodzi z obrotów. coraz częściej potrafi szarpnąć podczas ruszania, a t momencie kiedy chce ruszyć szybciej lub z hamulca przełożę nogę na gaz ruszając pod górkę to praktycznie za każdym razem. Najlepszym sposobem na normalne ruszenie jest odpuszczenie hamulca bez gazu poczekanie aż osiągniesz maksymalna prędkość i dodanie gazu. jak już ruszysz to jest nawet czasem szarpnie przy zmianie . Dodatkowo dojeżdżając do skrzyżowania i nie zatrzymując się w momencie kiedy chcesz dynamicznie przyspieszyć skrzynia długo się zastanawia nad biegiem a jak już znajdzie niższy to znowu czuć szarpniecie. Jeszcze wracając do początku jak się zatrzymam i chwile stoję na D to jest odczucie ze musze mocno go trzymać na hamulcu do tego stopnia ze podczas pojezdzania słychać piszczenie klocków. Dodam ze większość tych rzeczy nie dzieje się non stop ale widocznie coraz częściej .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...