Skocz do zawartości

waterx

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O waterx

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jasne, rozumiem. Dzięki
  2. a jak to ma się do tego, że tu na forum ludzie mają jeden z tych dwóch pierwszych? W jednym temacie ktoś się wypowiadał, że nigdy w ALT nie widział innego bagnetu niż ten pomarańczowy, z kolei na Facebooku na grupie zdania są podzielone, ale większość mówi, że ma ten pomarańczowy również, ale są osoby co mają ten czarny - tak jak ja. Natomiast nikt nie wspominał o tym trzecim w sumie.
  3. Witam, mam pytanie odnośnie bagnetu w 2.0 ALT, a mianowicie który powinien się znajdować w tym silniku jeśli chodzi o rocznik 2002 w A4 B6? Te dwa pierwsze różnią się długością, a trzeci niestety nie wiem. Ten z lewej: 06B115611D Ten z prawej: 06B115611H Ostatni: 06B115611P (w inter cars powiedzieli, że ten. Ale jest niedostępny)
  4. Dzięki, zawsze to jakieś wskazówki. Da się jakoś zweryfikować czy ten zawór jest na pewno do wymiany?
  5. No tak trafiłem na taki silnik teraz muszę sobie jakoś radzić przez jakiś czas, a później na olx pójdzie i tak
  6. witam, około miesiąc temu kupiłem a4 b6 2.0 alt, potrzebuje aby sie ktoś wypowiedział na temat pewnych objawów, pierwsze co zauważyłem to dymienie na biało, jak odpalę to pare minut pochodzi i nie dymi a później zaczyna, szczególnie irytujące w mieście jak stoję na światłach i widzę ten dym we wstecznych lusterkach, nie czuje jakiegoś specyficznego zapachu, przykładałem dłoń do tego dymu to też z dłoni nic mi się nie rzuca w zapachu nieciekawego, dłoń niczym nie uwalona, nie kleiła się po tym. Jak dodam gazu to dym idzie parę metrów i się rozpływa ale jest go stosunkowo dużo wtedy. Druga sprawa to dzisiaj rano, odpalam, silnik sie zachowywał jakby miał zaraz zgasnąć i coś strzeliło pod maską, więc zgasiłem. Przy kolejnym odpaleniu było okej tylko po paru minutach postoju zaczęło się dławić ale dodanie gazu załatwiło sprawę, dodam że chodziło cały czas na benzynie(wyłączyłem gaz wcześniej żeby się nie przełączał) Trzecia sprawa to odkręciłem korek wlewu oleju i zauważyłem że pluje trochę olejem i wypycha korek, ale z nie dużą siłą i pytanie czy tak powinno być i o czym to może świadczyć Później kawałek się przejechałem to nic się nie działo, obroty w normie, nie falują, grzeje się normalnie i trzyma temperaturę, nie mam błędów jedynie wywala check engine co jakiś czas Błędy: 16804 - sprawność katalizatora za mała, bank 1 / stały 17927 - regulacja wału rozrządu, blok 1; usterka /nieciagly Ostatni nowy błąd to 17536 - mnożąca adaptacja paliwa blok 1; mieszanka uboga /nieciągły Auto kupiłem i miało w normie płyn chłodniczy a po około 500km jak spojrzałem to było go trochę mniej w zbiorniku, więc trochę ubyło Niestety jedyny interfejs jaki mam to delphi na ten moment, będę wdzięczny za jakieś wskazówki, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...