witam, około miesiąc temu kupiłem a4 b6 2.0 alt, potrzebuje aby sie ktoś wypowiedział na temat pewnych objawów,
pierwsze co zauważyłem to dymienie na biało, jak odpalę to pare minut pochodzi i nie dymi a później zaczyna, szczególnie irytujące w mieście jak stoję na światłach i widzę ten dym we wstecznych lusterkach, nie czuje jakiegoś specyficznego zapachu, przykładałem dłoń do tego dymu to też z dłoni nic mi się nie rzuca w zapachu nieciekawego, dłoń niczym nie uwalona, nie kleiła się po tym. Jak dodam gazu to dym idzie parę metrów i się rozpływa ale jest go stosunkowo dużo wtedy.
Druga sprawa to dzisiaj rano, odpalam, silnik sie zachowywał jakby miał zaraz zgasnąć i coś strzeliło pod maską, więc zgasiłem. Przy kolejnym odpaleniu było okej tylko po paru minutach postoju zaczęło się dławić ale dodanie gazu załatwiło sprawę, dodam że chodziło cały czas na benzynie(wyłączyłem gaz wcześniej żeby się nie przełączał)
Trzecia sprawa to odkręciłem korek wlewu oleju i zauważyłem że pluje trochę olejem i wypycha korek, ale z nie dużą siłą i pytanie czy tak powinno być i o czym to może świadczyć
Później kawałek się przejechałem to nic się nie działo, obroty w normie, nie falują, grzeje się normalnie i trzyma temperaturę, nie mam błędów jedynie wywala check engine co jakiś czas
Błędy:
16804 - sprawność katalizatora za mała, bank 1 / stały
17927 - regulacja wału rozrządu, blok 1; usterka /nieciagly
Ostatni nowy błąd to
17536 - mnożąca adaptacja paliwa blok 1; mieszanka uboga /nieciągły
Auto kupiłem i miało w normie płyn chłodniczy a po około 500km jak spojrzałem to było go trochę mniej w zbiorniku, więc trochę ubyło
Niestety jedyny interfejs jaki mam to delphi na ten moment, będę wdzięczny za jakieś wskazówki, pozdrawiam