Skocz do zawartości

Gabero

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Gabero

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, mam pewien problem w swojej B8 Quattro Stronic 2.0TDI CGLC . Zauważyłem ostatnio, że przy agresywniejszym ruszeniu z miejsca lub mocnym dodaniu gazu podczas jazdy moja B8 puszcza dosyć spore dymki z rury. Najbardziej to zauważam gdy za mną jedzie auta z dość mocno świecącymi reflektorami, szczególnie ledy które dają niebieską poświatę na ten dym przez co myślałem, że auto ma może problem z poborem oleju ale po kupnie auta mam już za sobą 2 wymiany oleju i oleju nic a nic nie ubywa, ile wleję przy wymianie tyle mi wskazuje cały czas wskaźnik na mmi i bagnet warsztatowy. Przebieg auta to 280tysi, kupiłem go rok temu i jakoś przy przebiegu 240tysi miał wymienioną chłodniczkę spalin w ASO w Niemczech. Komputer nie pokazuje żadnych błędów związanych z DPF. Jeżdżąc w mieście dpf wypala mi się co około 200km gdy więcej jeżdżę w trasy staram się go trochę przegonić i wtedy zdarza mu się załączyć wypalanie co 300-400km . Podczas normalnej spokojnej jazdy auto nie dymi i nie czuć jakiegoś specyficznego zapachu oprócz po prostu spalanego diesla. Dopiero przy mocniejszym dodaniu gazu zaczyna się dymienie ale gdy wrócę do jazdy przy stałej prędkości to dymienie znika. Nie są to ogromne chmury jak w niektórych dieslach z wyciętym dpf że nie widać za mną świata, lecz w porównaniu do innych b8 z tym silnikiem jest widoczna różnica.
  2. Cześć przychodzę dziś z takim problemem który pojawił się u mnie po zamontowaniu kół letnich w mojej b8 2.0tdi cglc quattro avant. Ostatnio zakupiłem nowe felgi oraz opony i po zmontowaniu założyłem je na auto. Dokładnie mam felgi 18stki i oponę 245/40, podczas jazdy do 120 nie czuć żadnych drgań czy wibracji lecz już powyżej 120 pojawiają się lekkie drgania na kierownicy plus spore wibracje na karoserii. Szczególnie nasilają się gdy powierzchnia asfaltu jest mocno chropowata. Wcześniej gdy na zimę miałem koła 16stki drgania i wibracje nie były tak wyczuwalne nawet przy wyższych prędkościach. Czasami przy wyższych pojawiały się lekkie wibracje na karoserii ale nie zawsze. Kilka miesięcy temu miałem wymieniany komplet tuleii zawieszenia, ogólnie całe zawieszenie bylo przejrzane. Wymienione były oba przednie przeguby zewnętrzne. Znajomy ma również taki sam problem w swojej B8 2.0tdi ośka, wymienił już wszystkie wahacze, przeguby zewnętrzne i wewnętrzne. Łożyska kół, poduszki silnika. Regenerował maglownice a nadal często pojawiają się u niego wibracje szczególnie teraz gdy na lato ma felgi 19stki z niskim profilem opony lecz i na zimowych 17stkach ma ten sam problem tylko z lekko mniej wyczuwalnymi objawami. Czy ktoś może rozwiązał ten problem ? Bo z tego co się orientuję to podobno bardzo częsty przypadek w b8, wręcz znajomy pracujący w Aso mówił że one już z fabryki wyjeżdżały z problemami wibracji.
  3. Cześć, od niedawna jestem posiadaczem audi a4 b8 avant quattro 2013 polift. Obecnie na aucie mam koła 16'' i rozglądam się za 18'' felgami na lato. Miałem możliwość sprawdzić w ASO jakie jest zalecane ET felg 18'' do mojego auta i technologia serwisowa wskazała DT 45. Na oku mam felgi 18'' 8J ET31 które mega mi się spodobały ale teraz mam dylemat czy będą one odpowiednie gdyż szukając odpowiedzi po jakichś artykułach czy po znajomych dowiedziałem się jedynie tego, że raczej nie powinno się zakładać felg z dużo mniejszym ET niż takie jakie są przewidziane. Coś tam widziałem, że tolerancja różnicy powinna wynosić maksymalnie 1%. I teraz po prostu chciałbym się dowiedzieć czy nie sugerować się tymi ''głupotami'' i brać te felgi czy jednak szukać felg z takim ET jakie są przewidziane według technologii jaką wskazuje ASO lub takich z mniejszą różnicą w ET niż w przypadku ET31.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...