Skocz do zawartości

Dawid2025

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Dawid2025

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Piła

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CPMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB
  1. Ogólnie jak wymieniałem turbo to katalizator leżał w płynie do czyszczenia katalizatorów potem był płukany ale czy to coś dało czy nie ciężko stwierdzić a co do serii czy nie to tego też nie jestem w stanie stwierdzić niemiec nic nie mówił jak sprzedawał ale np przy zmianie biegów przy bardziej dynamicznej jeździe podczas zapinania biegu są takie Ala strzały coś jak w samochodach z skrzyniami dsg nie wiem jak to nazwać poprawnie raczej wydaje mi się że seryjnie to by tak nie wychodziło ale najprościej będzie chyba u tunera sprawdzić
  2. Witam posiadam audi a5 2014 coupe 220km 2.0tfsi CPMB tiptronic i mam problem z grzejącym się kolektorem do czerwoności przy bardziej dynamicznej jeździe, jak wyprzedzanie lub np but od zera. Turbo jest zregenerowane i nowy kolektor poprzedni był pęknięty w 4 miejscach i uszkodzony zawór w nim Szczelność dolotu poprawna silnik pracuje równo a przy normalnym przyspieszaniu np na 60/70 proc nic się nie dzieje ktoś ma jakiś pomysł? nie jest to normalne ponieważ aż potopiła się obudowa od filtra powietrza a wątpię że producent wypuścił by samochód który po kilku wyprzedzaniach ma potopione plastiki rzeczy które wymieniał znajomy z tym samym problemem cewki świece katalizator większej przepustowości czujnik zmiennych faz rozrządu wraz z zaworem przepływomierz czujnik położenia wałka rozrządu sondy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...