Skocz do zawartości

ArkadiuszK94

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ArkadiuszK94

Informacje

  • Imię
    Arkadiusz
  • Miasto
    Legnica

Auto

  • Model
    Inny
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Dziś dobrałem się do zaworku i wężyków, jednak z wierzchu dobrze wyglądające wężyki okazały się sparciałe na zgięciach i dziurawe. Na tą chwile skróciłem je i pozakładałem na nowo bo nie miałem żadnych w odpowiednim rozmiarze. Log po poprawieniu tymczasowo węży: Log 115-118 + błąd 16683 - Regulacja ciśnienia doładowania P0299 - 35-00 - nieosiągnięta granica regulacji Kupie w tym tygodniu całkowicie nowe plus nowe opaski zaciskowe i wtedy sprawdzę, czy teraz aktualne występujące nie doładowanie się poprawi. Pytanie tylko teraz mam, jaki rozmiar wewnętrzny mają te węże i z jakiego materiału/firmy polecacie?
  2. Dzięki za podpowiedzi, przed jakimkolwiek zakupem zrobię jak podpowiadasz. Raczej nie prędzej jak w sobotę więc w następnym tygodniu dam znać czy problem został odnaleziony i rozwiązany.
  3. Nie wytrzymałem do jutra, wykonałem test dynamiczny bez N75 Log: Log dynamiczny bez N75 Różnice widzę niewielkie i pytanie czy od razu zamawiać nowy zawór czy sprawdzić go najpierw ręcznie? Oraz j/w orginał czy zamiennik też będzie okej?
  4. Jutro tak zrobię i wrzucę loga Od razu pytanie czy w razie czego kupować oryginał czy mogę ryzykować z zamiennikiem np. febiego?? #Edit: Najlepiej po niedzieli zdemontuje go i podepnę pod 12V i zobaczę czy działa.
  5. Czyli tak jak myślałem zrobić na początek. Wężyki widać ładne (mogły być wymienione prze rzekomej regeneracji) natomiast sam zawór wygląda źle. Ta jego metalowa obudowa jest cała pordzewiała. Jeszcze jeden fakt zapomniałem dodać. Przy otwartym oknie słychać świszczenie turbo przy mocniejszym przyśpieszaniu.
  6. Witam, Od niedawna stałem się posiadaczem skody superb 1, 1.8T AWT 150km PB+LPG. Po jakimś czasie od zakupu zauważyłem, że przy mocniejszym przyśpieszaniu auto jakby pooszarpywało na benzynie tak i na gazie. Zakupiłem program do diagnozowania i tu zaczęło się grzebanie, błędy i problemy. Błędy jakie występują to: 16618 - Regulacja ciśnienia doładowania P0234 - 35-00 - przekroczona granica regulacji 17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.) P1128 - 35-10 - mieszanka za uboga - Sporadyczny Z czego po jeździe na samej benzynie błąd z mieszanką za ubogą nie występuje. Na tą chwile gazem się nie zajmuje, chce doprowadzić ten samochód do stanu używalności i dopiero wtedy zajmę się instalacją gazową (tu oddam już do specjalisty). Dziś w końcu udało mi się wykonać logi dynamiczne i statyczne ale nie bardzo wiem jak je dobrze zrozumieć - widzę tylko tyle, że nie jest dobrze. I tu moja prośba o pomoc w interpretacji logów, podpowiedzi od czego zacząć i czego szukać. Według poprzedniego właściciela turbo było regenerowane 12,5k km temu, dostałem dokument na to lecz przestałem w to wierzyć. Logi statyczne: Statyczne 001 003 Statyczne 002 033 Logi dynamiczne: Dynamiczne 002 033 Dynamiczne 003 020 Dynamiczne 115 118 Z góry dziękuje za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...