Skocz do zawartości

SuchY121

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O SuchY121

Informacje

  • Imię
    Filip
  • Miasto
    Morąg

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BGB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Po wymianie czujnika cisnienia jezeli blad bedzie dalej się pojawial raczej zwróce samochód, decyzja jeszcze nie zapadła ale w razie w wolę dowiedziec się co tam sie zadziało i jak temu zapobiec 😕
  2. Rob-car w łącznie, z autem byl tata byc moze cos pokrecil pytalem go 2 razy o te cisnienie i twierdzi ze bylo sprawdzane cisnienie oleju i wyszlo 5bar na co mechanik powiedzial ze jest w porzadku
  3. Jak to wychodzi cenowo bo widzę w internetach ze cena samej pompy to granice 1000zł a robocizna?
  4. Witam, po zakupie samochodu po jeździe probnej nie wyswietlalo zadnych bledow, samochod został kupiony jako naprawdę sprawny wóz, lecz przy wyjezdzie z miasta wyskoczyla czerwona kontrolka "OIL PRESSURE" i piknęło 3 razy, po sprawdzeniu oleju(idealnie w średniej) oraz po sprawdzeniu cisnienia czyli 5 barów co mechanik oświadczył jako norma kontrolka dalej sie wyswietla, przez poprzedniego wlasciciela został wymieniony czujnik cisnienia oleju już jakis czas wczesniej, samemu zamowilem czujnik do ponownej wymiany, mechanik twierdzi ze na 90% jest to wina czujnika lecz martwię się o to z tego powodu, że jest to mój pierwszy samochód i nigdy wczesniej o takie rzeczy się nie martwiłem, jak sądzicie jest sie czego bać czy dopiero po wymianie czujnika na nowy i wymianie bezpiecznika mogę zacząć się martwić, osobiscie podejrzewam tez problem z elektroniką , skoro stan oleju i jego cisnienie jest rzekomo w normie to nie widzę gdzie miałby być problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...