Skocz do zawartości

Freszu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Freszu

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB
  1. Hejka, parę miesięcy temu zakupiłem Audi A4 B8 2.0 TFSI 2011 quattro. Po jakimś czasie przy gwałtownym przyspieszaniu (powiedzmy przy powyżej 3tys obrotów) tak jakby tracił na mocy i odcina cylindry? Pojawia się EPC i auto nie za bardzo ma moc. Czasami po wyłączeniu i włączeniu auta to pomaga, a czasami muszę się w miarę powoli rozpędzić do ~130 km/h i błąd znika oraz wraca moc. Dodatkowo od jakiegoś czasu świeci się check engine - a tam Błąd katalizatora Prawdopodobnie (z tego co sprzedawca mówił) były wymieniane filtry oleje itp., a z tego co poczytałem to możliwe, że przy wymianie ktoś uszkodził czujnik Błędy jakie teraz ma z Check engine oraz EPC: P029900 - regulacja ciśnienia doładowania - Nieosiągnięta granica regulacji P030200 - Cyl. 2 - rozpoznane nieregularne zapłony P030000 - Rozpoznane nieregularne zapłony Jak myślicie co może być przyczyną? Zaczynając od akumulatora, przez alternator, może czujnik położenia wału, cewki? Właśnie Cewki były zmienione i ten sam błąd był Macie jakieś pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...