Hejka,
parę miesięcy temu zakupiłem Audi A4 B8 2.0 TFSI 2011 quattro.
Po jakimś czasie przy gwałtownym przyspieszaniu (powiedzmy przy powyżej 3tys obrotów) tak jakby tracił na mocy i odcina cylindry? Pojawia się EPC i auto nie za bardzo ma moc. Czasami po wyłączeniu i włączeniu auta to pomaga, a czasami muszę się w miarę powoli rozpędzić do ~130 km/h i błąd znika oraz wraca moc. Dodatkowo od jakiegoś czasu świeci się check engine - a tam Błąd katalizatora
Prawdopodobnie (z tego co sprzedawca mówił) były wymieniane filtry oleje itp., a z tego co poczytałem to możliwe, że przy wymianie ktoś uszkodził czujnik
Błędy jakie teraz ma z Check engine oraz EPC:
P029900 - regulacja ciśnienia doładowania - Nieosiągnięta granica regulacji
P030200 - Cyl. 2 - rozpoznane nieregularne zapłony
P030000 - Rozpoznane nieregularne zapłony
Jak myślicie co może być przyczyną?
Zaczynając od akumulatora, przez alternator, może czujnik położenia wału, cewki?
Właśnie Cewki były zmienione i ten sam błąd był
Macie jakieś pomysły?