Cześć wszystkim, szukam pomocy bo brakuje mi specjalisty w okolicy.
2.0 CNHA wyrzucony DPF i wyprogramowany w sofcie Dpf, adblue i egr. Po roku czasu auto zaczęło wchodzić w tryb awaryjny i poddymiac na czarno. Wybadałem VCDS ze turbo nie ładuje. Po rozbiórce okazało się że wirnik stanął. Gość od regeneracji stwierdził że jest grubo po stronie cieplej i że chyba coś się musi tam dziać w silniku. Dolot również był zawalony sadzą. Przy wymianie turbo został dodatkowo fizycznie zaślepiony jeden egr (ten przy chlodniczce).
Nie wiem co z tym drugim? Czy jego tez zaślepiać? Ciężki do niego jest dostęp.
Moc wróciła , ale z lagiem a w tym miejscu dalej pojawia sie czarna chmura.
Po dłuższej trasie błędy:
-P13D6 czujnik ciśnienia wew cyl. 3(niewiarygodny sygnał)
-P0299 reg cis doładowania (nieosiągnięta granica reg)
-P0101 Miernik masy powietrza G70 (niewiarygodny sygnał)
Jaki obrać kierunek? Co mogę sprawdzić w VCDS żeby potwierdzic lub wykluczyć poprawną prace podzespołów?
Może powinienem zweryfikować soft pod względem poprawności?