Skocz do zawartości

Wit33k

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Wit33k

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Gdynia

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON
  1. Cześć wszystkim, szukam pomocy bo brakuje mi specjalisty w okolicy. 2.0 CNHA wyrzucony DPF i wyprogramowany w sofcie Dpf, adblue i egr. Po roku czasu auto zaczęło wchodzić w tryb awaryjny i poddymiac na czarno. Wybadałem VCDS ze turbo nie ładuje. Po rozbiórce okazało się że wirnik stanął. Gość od regeneracji stwierdził że jest grubo po stronie cieplej i że chyba coś się musi tam dziać w silniku. Dolot również był zawalony sadzą. Przy wymianie turbo został dodatkowo fizycznie zaślepiony jeden egr (ten przy chlodniczce). Nie wiem co z tym drugim? Czy jego tez zaślepiać? Ciężki do niego jest dostęp. Moc wróciła , ale z lagiem a w tym miejscu dalej pojawia sie czarna chmura. Po dłuższej trasie błędy: -P13D6 czujnik ciśnienia wew cyl. 3(niewiarygodny sygnał) -P0299 reg cis doładowania (nieosiągnięta granica reg) -P0101 Miernik masy powietrza G70 (niewiarygodny sygnał) Jaki obrać kierunek? Co mogę sprawdzić w VCDS żeby potwierdzic lub wykluczyć poprawną prace podzespołów? Może powinienem zweryfikować soft pod względem poprawności?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...