Witam,
Pacjent A4B7 2006 2.0 tdi 140 Km
Od jakiegoś czasu wraz z mechanikiem walczymy z układem wspomagania. Zaczęło się do pękniętego przewodu hydraulicznego, niestety dostala również pompa wspomagania która została wymieniona (co się okazało pompa wyła została zreklamowana , reklamacja przyjeta) kolejna pompa również wyla znacznie mniej ale dalej była słyszalna mechanik dla świętego spokoju zamowil jeszcze innej firmy oraz kupił używana ze szrotu dla pewności ale podobny dziwięk caly czas był słyszalny więc obstawiliśmy maglownicę (pierwsza maglownica po regeneracji po około 5 dniach zaczęła przepuszczac olej ) obecna maglownica póki co jest ok ALE przy skręcaniu w prawo słychać mocne wycie wchodzące w wysoki ton i odczuwalna jest wibracja na kierownicy, dziś byłem na ustawieniu zbieżności z nadzieja ze problem ucichnie niestety nie ma żadnej różnicy. Proszę o poradę co zrobic z tym fantem, z problemem walczymy od około 1.5 miesiąca. Mechanik już nie może patrzeć na mój samochód bo niby żadna filozofia z tym układem a jednak robi problem.
Pozdrawiam.