Skocz do zawartości

krzychuj

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O krzychuj

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Sopot

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BWE
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. Cześć! Mam świeżo zakupione a4b7 2.0 tfsi quattro z podniesioną mocą do 250-270km. Dokonane modyfikacje: -Zestaw pompy oleju z 1.8T – modyfikacja zapobiegawcza (oryginalna pompa 2.0 TFSI ma tendencję do awarii) -Strojenie silnika (chip tuning) – wykonane przez TCC Kraków -Większy intercooler FMIC -Duży downpipe Zauważyłem że przy agresywniejszym starcie, sprzęgło się ślizga na pierwszych 3 biegach (przy normalnej jeździe się tak nie dzieje). W mieście 3 pierwsze biegi są najważniejsze - czy ktoś byłby w stanie polecić mi sprzęgło pasujące do obecnej sytuacji? + zaufany warsztat na terenie trójmiasta?
  2. co polecasz do diagnostyki takich rzeczy?
  3. sygnał jest, ale bardziej krótki niż dłuższy i bardzo cichy
  4. Cześć! Wczoraj kupiłem a4b7 - są w niej czujniki parkowania z przodu i z tyłu (wraz z przyciskiem na desce oraz małym wyświetlaczem w rogu kokpitu). W aucie znajduje się również radio din z androidem które jest podłączone do gniazda obd. Skorzystałem z radia i aplikacji torque ale ta nie wykazała, żadnych błędów, a cały system nie działa (działa jedynie dioda na przycisku systemu parkowania po wciśnięciu). Ktoś ma jak to zdiagnozować i przywrócić do życia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...