Skocz do zawartości

Rabbitek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Rabbitek

Informacje

  • Imię
    Tomas
  • Miasto
    Rostenice

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2019
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON
  1. Cześć wszystkim, mam problem z błędem P20E800 – Reductant Pressure Too Low. Auto kupiłem 2 lata temu, przejechałem nim 25 000 km i nie byłem świadomy żadnych problemów z AdBlue. Nie dolewałem płynu aż do momentu, kiedy pojawił się komunikat o pozostałym zasięgu 2400 km. Przy około 2200 km wyskoczył błąd silnika i informacja, że zostało 1000 km. Od razu dolałem 23 litry AdBlue. Błąd zniknął na jeden dzień, ale potem pojawił się znowu i teraz nie mogę go już skasować. Najpierw wyjąłem wtryskiwacz i go wyczyściłem. Nie wyglądał na zapchany krystalizacją AdBlue. Potem sprawdziłem pompę – pompuje płyn, ale wygląda na to, że ciśnienie nie jest prawidłowe (tu wrzucam filmik link). Podczas jazdy testowałem dane na żywo i na nagraniu widać: „Reducing agent pump, activation”, „Pump for reducing agent, speed” i „Pressure sensor for reducing agent, measured pressure”. Pompa nie trzyma obrotów i wygląda na to, że się włącza i wyłącza. Czy możecie mi powiedzieć, czy problem leży w samej pompie, czy raczej w module sterującym? Przeglądając historię błędów w OBD11 zauważyłem, że już w styczniu pojawił się sporadycznie błąd niskiego ciśnienia reduktanta – ale wtedy nie zwróciłem na to większej uwagi, bo nie wiedziałem, jak kosztowne mogą być te problemy. Sorry for the mistakes, it is translated from English. Thank you. 20250814 043810000 Ios short.mp4 OBDeleven_Log_full.txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...