andre_23
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O andre_23
Osiągnięcia andre_23
0
Reputacja
-
Dzięki serdeczne, ale już znalazłem kogos kto mi to zrobi. Nie będę sam się tego imał, bo to dla mnie za skomplikowana sprawa. Mimo wszystko na kostkach (mam ich dwie i prowadzą do modułu) obie czarne -nie ma żadnych białych naklejek. Są na kostkach tylko numery części. Jak będę jeszcze dalej potrzebował pomocy w tej sprawie to dam znać. Na tą chwilę dzięki bardzo za życzliwość. pozdrawiam Andrzej
-
Dzięki bardzo za pomoc, ale już znalazłem gościa który tego się podejmie. Firma Budwil na Dajtkach, gosc wydaje się być obeznany w temacie. MOże ktoś o nim słyszał? A ten kolega Paweł to ma jakis warsztacik i ewentualnie gdzie się mieści??
-
Witam szanownych kolegów na forum! Prośba o pomoc w podłączeniu instalacji elektrycznej haka do B6 Jako że jesteś z Olsztyna pozwoliłem sobie napisać i poprosić o pomoc. Mam problem z podłaczeniem instalacji elektrycznej do haka w B6. Posiadam oryginalny hak i oryginalna wiązkę z modułem. Jest tylko jeden problem, że wiązka ma obciete przewody prowadzące z kostek od modułu do przodu auta. Odwiedziłem juz 3 mechaników -elektryków w Olsztynie i żaden nie chce się tego podjąć, mówiąc że tego nie robili i się boją, nie mają schematu i takie tam bzdety. Może ktoś z lokalnych forumowiczów znasz kogos kto niedrogo i dobrze to zrobi w Olsztynie lub okolicach. Mój kontakt telefoniczny to 668-593-327 lub e-mail: [email protected]. Z góry dziekuję za wszelką pomoc. pozdrawiam Andrzej
-
Problem jest poważny z tą instalacją. Odwiedziłem w Olszynie już 3 mechaników elektryków i nie chcą się podjąć tego tematu. Mam obcieta wiązkę z dwoma kostkami wchodzącymi do modułu, ale potem te kabelki są obciete i nikt dotychczas nie chce się podjąć ich podłączenia do instalacji auta. Wiem że są schematy ale ja sam się tego nie podejmę, zwłaszcza w sytuacji gdy trzech " fachowców" z mojej okolicy tego nie chce robić i powiedzieli otwarcie że tego nie robili dotychczas is ię boja. Może ktoś z kolegów na forum zna kogoś z Olsztyna lub okolic, kto mi to dobrze bez obaw zrobi-podłaczy instalację haka w B6. Z góry dzięki za pomoc.
-
ok, dzięki za wszystko
-
Ok, dzięki za wszystkie rady i podpowiedzi. Też dochodze do takiego wniosku że samemu tego nie zrobię. Dlatego rozmawiałem z mechanikiem, która zna się tez na elektryce i łącznie z zamontowaniem haka i instalacji - krzyknął mi 150zł, to wydaje mi się bardzo rozsądna cena. Zobaczymy czy nie będzie marudził, że nie ma oryginalnych wiązek wszystkich i że musi coś lutować... Dam znać jak się wszystko zakonczy i powiem jak poszło. A ty ile płaciłeś za podłączenie haka z instalacją???
-
Dziękuję za radę, mam kompletny haka wraz z belką (gotowe wycięcie), modułem i plastikiem do jego mocowania. Natomisat wiązka elektryczna nie jest kompletna, jest gniazdo na przyczepę, i dwie kostki wejściowe do modułu, natomiast 4 kabelki wyjściowe z modułu (tyle widać, ale nie wiem czy nie więcej?) są obcięte i chyba one prowadzone być powinny do przodu auta? Tak patrze na to i chyba samemu nie ma co się zabierac za ten montaż, bo z elektryką będzie krucho. A czy mozna ewentualnie tą wiązką prowadzącą od modulu do przodu auta gdzieć kupić w oryginale?? Bo to uprościłoby sprawę aż dziw że inżynierowie niemieccy tego fabrycznie nie przewidzieli... Może masz jakieś foty robione z montażu haka i instalacji to będę wdzięczny.
-
CZeść kolego! CZy możesz podesłać jakieś namiary na link do materiałow instruujących w montażu haka do B7 lub B6, który to bardziej mnie interesuje??? Raczej w B6 jest podobna instalacja jak w B7. Nie moge znaleźć nic ciekawego na forum, a wiem że zasadniczy problem stanowi podłączenie instalacji elketrycznej z modułem włącznie. Chce zakupić ori hak używany wraz z wiązką i modułem. Zastanawia mnie gdzie powinienem wpiąć kabelki odchodzące od modułu, czy z tyłu auta jest jakaś kostka?? Czy trzeba ciagnąć jakieś kabelki aż do przekaźnika??? Z tego co się zorientowałem to dwie kostki w wiazce idą do modułu a jedna kostka z modułu wychodzi i nie wiem gdzie ona ma byc podłączona? Jakbyś mógł mi pomóc w tej sprawie to będę wdzięczny. Jestem trochę nowicjuszem w temacie elektryki, jak z mechanicznym zamontowaniem haka sobie powinienem poradzić tak z elektryką może być cięzko. Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
-
Cześć kolego! Czy dowiedziałeś się coś konkretnego w sprawie zamontowania i podłączenia instalacji elketrycznej ori haka do B6??? Ja tez zamierzam zakupić hak ori uzywany, z oryginalną wiązką elektryczną i modułem i zastanawiam się czy sobie sam poradzę z montażem go. Na forum nic ciekawego w tym temacie nie znalazłem, może Tobie cos się udało to podeslij, z góry dziękuję. Zastanawia mnie jeden zasadniczy hak czy będę musiał ciagnąc jakieś przewody od przodu auta, czy wystarczy podpiąc sie z modułem do instalacji umieszczonej z tyłu samochodu???? Ja cos wyczytałem, że jednak A4 nie mają instalacji wyprowadzonej do haka i trzeba coś ciągnąc od przekaźników, ale nie wiem czy to prawda. Jak byś kolego coś mial więcej w sprawie montazu haka do B6 to daj znać. Z góry jeszcze raz dziekuję.
-
U mnie jest ta sama przypadłość, bardzo często przepalają się żarówki H7 w światłach mijania. Żarówka w lampie prawej często zaświeca się z opóźnieniem kilku sekund po włączeniu świateł. Czasami też zdąży się już pojawić komunikat o spalonej żarówce na FIS-ie. Częste przepalanie żarówek mijania to nie jedyna usterka w układzie żarówek w mojej B6, tzn. często wymieniam żarówki świateł postojowych z przodu i z tyłu. Nie wiem jaka może być przyczyna tych usterek, czytając forum widzę że dość często się to zdarza w B6. Może ktoś ma podobne usterki i potrafi poradzić jaka jest przyczyna tych nieprawidłowości w pracy układu elektrycznego. Dodam, że żdnych błedów na VAG-u nie wykazuje i innych problemów z układem elektrycznym nie mam-bardzo często przepalają się tylko żarowki. Jesli chodzi o H7 to próbowałem już różnych producentów Philips, Hella i to samo. Proszę o poradę kogoś kto może ma jakieś doświadczenie w tym temacie. Z góry dzięki.
-
Witam! Też mam problem z centralnym zamkiem. Jak zamykam auto pilotem to zamyka się wszystko oprócz drzwi od strony kierowcy, drzwi kierowcy mozna zamnąć tylko kluczykiem. Ponadto nie działa sterowanie szyb i lusterek (żadnych dziwnych dźwięków), nie działa podświetlenie włączników sterowania szybami i lusterkami po stronie kierowcy, tylko podświetlenie włącznika opuszczania szyby po stronie pasażera się świeci ale szyba się nie opuszcza. Proszę o pomoc może ktoś wie w czym tkwi problem.
-
Witam. Ja w moim aucie A4 B5 1,6 ADP rozebrałem i wyczyściłem wczoraj przepustnicę. Po złożeniu zapomniałem jej adoptować, ale przejechałem się kawałek i auto ma wyższe wolne obroty ok 1100 obr/min i lekko falują do 1500 obr/min. Czy bez adaptacji po wyczyszczeniu przepustnicy mogą wystapić takie objawy? dziś postaram się zaadaptować sposobem opisanym przez szogun0. Z góry dzieki serdeczne za odpowiedź. [br]Dopisany: 19 Sierpień 2008, 16:52 _________________________________________________Witam, W moim A4 B5 1,6 ADP po rozebraniu i wyczyszczeniu przepustnicy, wziąłem się za adaptację przepustnicy za pomocą Polskiego Vaga 4.9. W tym programie jest taka opcja w meni "silnik 01" ustawienia pierwotne. Wpisałem w wyborze bloku : kanał 098 i wybrałem opcję : ustawienia pierwotne. Włączył się nastawnik przepustnicy i po odczekaniu ok 1 min wyszedłem z tego menu. Po tej nastawie obroty silnika już nie falują, ale wolne obroty ustawily sie na wyzszym poziomie ok 1400 obr/min. Koledzy powiedzcie co mam w tej sytuacji zrobic. Czy wyregulować wolne obroty, na niższe??. Z góry dzięki za podpowiedzi.
-
W mojej a4 B5 ADP 1.6 też miałem ten sam problem z immobilizerem, palił i gasł po 2 sekundach. Byłem u elektryka to podłączył Vaga i sygnał z kluczyka był za niski, więc dopasowasł kluczyk i parę dni było lepiej a potem znów to samo. Wczoraj po przeczytaniu powyższego wątku zdecydowałem się naprawić samodzielniem ten problem wg opisu spedyta. Usunąłem starą izolację i ponownie zaizolowałem kabelki przy stacyjce oraz przeczyściłem styki. Pomogło jak ręką odjął, ciekawe na jak długo. Dzięki kolego Spedyt za opis i pozdrawiam
-
Witam klubowiczów. Ja mam w posiadaniu oprócz diesla także a4 1,6B ADP 95r. z założoną instalacją zwykłą, to na trasie spala mi ok. 10lgazu/100km, natomiast miasto 12lgazu/100km. Jednak nie ma to jak diesel, gaz to jak sama nazwa mówi - paliwo zastępcze. Pozdrawiam!!!
-
Witam wszystkich klubowiczów. Mam na imię Andrzej, mieszkam w Olsztynie. posiadam audi A4 1.9 TDI 2002r. Pozdrawiam