Skocz do zawartości

andre_23

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andre_23

Osiągnięcia andre_23

0

Reputacja

  1. Dzięki serdeczne, ale już znalazłem kogos kto mi to zrobi. Nie będę sam się tego imał, bo to dla mnie za skomplikowana sprawa. Mimo wszystko na kostkach (mam ich dwie i prowadzą do modułu) obie czarne -nie ma żadnych białych naklejek. Są na kostkach tylko numery części. Jak będę jeszcze dalej potrzebował pomocy w tej sprawie to dam znać. Na tą chwilę dzięki bardzo za życzliwość. pozdrawiam Andrzej
  2. Dzięki bardzo za pomoc, ale już znalazłem gościa który tego się podejmie. Firma Budwil na Dajtkach, gosc wydaje się być obeznany w temacie. MOże ktoś o nim słyszał? A ten kolega Paweł to ma jakis warsztacik i ewentualnie gdzie się mieści??
  3. Witam szanownych kolegów na forum! Prośba o pomoc w podłączeniu instalacji elektrycznej haka do B6 Jako że jesteś z Olsztyna pozwoliłem sobie napisać i poprosić o pomoc. Mam problem z podłaczeniem instalacji elektrycznej do haka w B6. Posiadam oryginalny hak i oryginalna wiązkę z modułem. Jest tylko jeden problem, że wiązka ma obciete przewody prowadzące z kostek od modułu do przodu auta. Odwiedziłem juz 3 mechaników -elektryków w Olsztynie i żaden nie chce się tego podjąć, mówiąc że tego nie robili i się boją, nie mają schematu i takie tam bzdety. Może ktoś z lokalnych forumowiczów znasz kogos kto niedrogo i dobrze to zrobi w Olsztynie lub okolicach. Mój kontakt telefoniczny to 668-593-327 lub e-mail: [email protected]. Z góry dziekuję za wszelką pomoc. pozdrawiam Andrzej
  4. Problem jest poważny z tą instalacją. Odwiedziłem w Olszynie już 3 mechaników elektryków i nie chcą się podjąć tego tematu. Mam obcieta wiązkę z dwoma kostkami wchodzącymi do modułu, ale potem te kabelki są obciete i nikt dotychczas nie chce się podjąć ich podłączenia do instalacji auta. Wiem że są schematy ale ja sam się tego nie podejmę, zwłaszcza w sytuacji gdy trzech " fachowców" z mojej okolicy tego nie chce robić i powiedzieli otwarcie że tego nie robili dotychczas is ię boja. Może ktoś z kolegów na forum zna kogoś z Olsztyna lub okolic, kto mi to dobrze bez obaw zrobi-podłaczy instalację haka w B6. Z góry dzięki za pomoc.
  5. Ok, dzięki za wszystkie rady i podpowiedzi. Też dochodze do takiego wniosku że samemu tego nie zrobię. Dlatego rozmawiałem z mechanikiem, która zna się tez na elektryce i łącznie z zamontowaniem haka i instalacji - krzyknął mi 150zł, to wydaje mi się bardzo rozsądna cena. Zobaczymy czy nie będzie marudził, że nie ma oryginalnych wiązek wszystkich i że musi coś lutować... Dam znać jak się wszystko zakonczy i powiem jak poszło. A ty ile płaciłeś za podłączenie haka z instalacją???
  6. Dziękuję za radę, mam kompletny haka wraz z belką (gotowe wycięcie), modułem i plastikiem do jego mocowania. Natomisat wiązka elektryczna nie jest kompletna, jest gniazdo na przyczepę, i dwie kostki wejściowe do modułu, natomiast 4 kabelki wyjściowe z modułu (tyle widać, ale nie wiem czy nie więcej?) są obcięte i chyba one prowadzone być powinny do przodu auta? Tak patrze na to i chyba samemu nie ma co się zabierac za ten montaż, bo z elektryką będzie krucho. A czy mozna ewentualnie tą wiązką prowadzącą od modulu do przodu auta gdzieć kupić w oryginale?? Bo to uprościłoby sprawę aż dziw że inżynierowie niemieccy tego fabrycznie nie przewidzieli... Może masz jakieś foty robione z montażu haka i instalacji to będę wdzięczny.
  7. CZeść kolego! CZy możesz podesłać jakieś namiary na link do materiałow instruujących w montażu haka do B7 lub B6, który to bardziej mnie interesuje??? Raczej w B6 jest podobna instalacja jak w B7. Nie moge znaleźć nic ciekawego na forum, a wiem że zasadniczy problem stanowi podłączenie instalacji elketrycznej z modułem włącznie. Chce zakupić ori hak używany wraz z wiązką i modułem. Zastanawia mnie gdzie powinienem wpiąć kabelki odchodzące od modułu, czy z tyłu auta jest jakaś kostka?? Czy trzeba ciagnąć jakieś kabelki aż do przekaźnika??? Z tego co się zorientowałem to dwie kostki w wiazce idą do modułu a jedna kostka z modułu wychodzi i nie wiem gdzie ona ma byc podłączona? Jakbyś mógł mi pomóc w tej sprawie to będę wdzięczny. Jestem trochę nowicjuszem w temacie elektryki, jak z mechanicznym zamontowaniem haka sobie powinienem poradzić tak z elektryką może być cięzko. Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
  8. Cześć kolego! Czy dowiedziałeś się coś konkretnego w sprawie zamontowania i podłączenia instalacji elketrycznej ori haka do B6??? Ja tez zamierzam zakupić hak ori uzywany, z oryginalną wiązką elektryczną i modułem i zastanawiam się czy sobie sam poradzę z montażem go. Na forum nic ciekawego w tym temacie nie znalazłem, może Tobie cos się udało to podeslij, z góry dziękuję. Zastanawia mnie jeden zasadniczy hak czy będę musiał ciagnąc jakieś przewody od przodu auta, czy wystarczy podpiąc sie z modułem do instalacji umieszczonej z tyłu samochodu???? Ja cos wyczytałem, że jednak A4 nie mają instalacji wyprowadzonej do haka i trzeba coś ciągnąc od przekaźników, ale nie wiem czy to prawda. Jak byś kolego coś mial więcej w sprawie montazu haka do B6 to daj znać. Z góry jeszcze raz dziekuję.
  9. U mnie jest ta sama przypadłość, bardzo często przepalają się żarówki H7 w światłach mijania. Żarówka w lampie prawej często zaświeca się z opóźnieniem kilku sekund po włączeniu świateł. Czasami też zdąży się już pojawić komunikat o spalonej żarówce na FIS-ie. Częste przepalanie żarówek mijania to nie jedyna usterka w układzie żarówek w mojej B6, tzn. często wymieniam żarówki świateł postojowych z przodu i z tyłu. Nie wiem jaka może być przyczyna tych usterek, czytając forum widzę że dość często się to zdarza w B6. Może ktoś ma podobne usterki i potrafi poradzić jaka jest przyczyna tych nieprawidłowości w pracy układu elektrycznego. Dodam, że żdnych błedów na VAG-u nie wykazuje i innych problemów z układem elektrycznym nie mam-bardzo często przepalają się tylko żarowki. Jesli chodzi o H7 to próbowałem już różnych producentów Philips, Hella i to samo. Proszę o poradę kogoś kto może ma jakieś doświadczenie w tym temacie. Z góry dzięki.
  10. Witam! Też mam problem z centralnym zamkiem. Jak zamykam auto pilotem to zamyka się wszystko oprócz drzwi od strony kierowcy, drzwi kierowcy mozna zamnąć tylko kluczykiem. Ponadto nie działa sterowanie szyb i lusterek (żadnych dziwnych dźwięków), nie działa podświetlenie włączników sterowania szybami i lusterkami po stronie kierowcy, tylko podświetlenie włącznika opuszczania szyby po stronie pasażera się świeci ale szyba się nie opuszcza. Proszę o pomoc może ktoś wie w czym tkwi problem.
  11. Witam. Ja w moim aucie A4 B5 1,6 ADP rozebrałem i wyczyściłem wczoraj przepustnicę. Po złożeniu zapomniałem jej adoptować, ale przejechałem się kawałek i auto ma wyższe wolne obroty ok 1100 obr/min i lekko falują do 1500 obr/min. Czy bez adaptacji po wyczyszczeniu przepustnicy mogą wystapić takie objawy? dziś postaram się zaadaptować sposobem opisanym przez szogun0. Z góry dzieki serdeczne za odpowiedź. [br]Dopisany: 19 Sierpień 2008, 16:52 _________________________________________________Witam, W moim A4 B5 1,6 ADP po rozebraniu i wyczyszczeniu przepustnicy, wziąłem się za adaptację przepustnicy za pomocą Polskiego Vaga 4.9. W tym programie jest taka opcja w meni "silnik 01" ustawienia pierwotne. Wpisałem w wyborze bloku : kanał 098 i wybrałem opcję : ustawienia pierwotne. Włączył się nastawnik przepustnicy i po odczekaniu ok 1 min wyszedłem z tego menu. Po tej nastawie obroty silnika już nie falują, ale wolne obroty ustawily sie na wyzszym poziomie ok 1400 obr/min. Koledzy powiedzcie co mam w tej sytuacji zrobic. Czy wyregulować wolne obroty, na niższe??. Z góry dzięki za podpowiedzi.
  12. andre_23

    Immobilizer

    W mojej a4 B5 ADP 1.6 też miałem ten sam problem z immobilizerem, palił i gasł po 2 sekundach. Byłem u elektryka to podłączył Vaga i sygnał z kluczyka był za niski, więc dopasowasł kluczyk i parę dni było lepiej a potem znów to samo. Wczoraj po przeczytaniu powyższego wątku zdecydowałem się naprawić samodzielniem ten problem wg opisu spedyta. Usunąłem starą izolację i ponownie zaizolowałem kabelki przy stacyjce oraz przeczyściłem styki. Pomogło jak ręką odjął, ciekawe na jak długo. Dzięki kolego Spedyt za opis i pozdrawiam
  13. Witam klubowiczów. Ja mam w posiadaniu oprócz diesla także a4 1,6B ADP 95r. z założoną instalacją zwykłą, to na trasie spala mi ok. 10lgazu/100km, natomiast miasto 12lgazu/100km. Jednak nie ma to jak diesel, gaz to jak sama nazwa mówi - paliwo zastępcze. Pozdrawiam!!!
  14. Witam wszystkich klubowiczów. Mam na imię Andrzej, mieszkam w Olsztynie. posiadam audi A4 1.9 TDI 2002r. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...