Skocz do zawartości

jokerrrrrr

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jokerrrrrr

Osiągnięcia jokerrrrrr

0

Reputacja

  1. Co do akumulatora to chyba nie jest to bo ja przelozylem inny aku z passka 2006 i jest tak samonie mialem pod reka zadnego miernika zeby sprawdzic jakie tam napiecie daje. Co do sprawdzenia kompresji do dopiero pojecony mi mechanik ma czas w czwartek wiec trzebaby sie uzbroic w cierpliwość moze MACKO ty w miedzy czasie cos odkryjesz:)
  2. Dzieki, w takim razie wybiore się na sprawdzenie kompresji
  3. macko jest chmura. Przy odpietym kabelku jak zapala od razu to az tak sie nie rzuca w oczy to ale jak jest podpiety i go krece namiętnie to wtedy wyraznie widac ze strasznie kopci na bialo bodajrze. Jak wrocisz z tych niemców to daj znac co ustalili zani zachodni sasiedzi;) w koncu to jest ich wymysl
  4. hmmm no nie wydaje mi sie ze to jego wina bo nawet jak bylby dobry to w obecnej temperaturze jak jest powzyej 5 stopni to i tak nie bedzie podgrzewal swiec i nie zapali:/ Sztomel a ty jak to widzisz??
  5. No ja mam identycznie jak odpinam ten czujnik swiece sie podgrzewaja i pali bez problemu. Ma ktos moze pomysl? Juz mam powymieniane praktycznie wszystko swiece rozrzad aku i nie wiem co dalej robic z tym fantem. Ma ktos moze pomysl jakis?
  6. Witam Takie mam pytanko auto nie pali na zimnym silzniu, na cieplym jest ok. Oddalem auto do mechanika zaczelismy od wymiany rozrzadu ustawieniu kata wtrysku wymiane swiec i przekaznika, niestety nic nie dalo. Teraz mechanik mi dzwoni i mowi ze jakiś czujnik jeszcze trzeba wymienic. Jakis czujnik ktory "odpowiada za grzanie swiec i dawkowanie paliwa" dokladnie slowa mechanika. czy moze mi ktos torche temat naswietlic co to jest za czujnik konkretnie i czy moze to byc powod??
  7. ok auto stoi już mam nadzieje u kompetentnej osoby:) do soboty powinien być zrobiony bo jest jeszcze troche drobnizny do robienia. jak tylko bede cos wiedzial to napisze zeby nastepni czytajacy ten tematmogli cos z niego wyniesc Dzieki Tak wiec rozrzad wymieniony kat ustawiony dobrze. Dalej nie pali:/ JEdnak zauwazylem ze po podgrzaniu swiec nie wszystkie sa podgrzane dzisiaj bede szukal przyczyny tego faktu mam nadzieje ze to tylko przewody bo jak nie to nie wiem co to moze byc ma ktos jakies pomysly?
  8. no właśnie kąt wtrysku i ustawienie rozrządu wlaśnie dałem do zaufanego mechanika powiedział ze ustawi mi to. Domyslam sie ze ten partacz co silnik podmienial cos porozregulowywał. A co do druta to jedyne co mi do głowy wpadło bo nie znam sie za bardzo a zobaczylem ze przekaznik ten to w zasadzie stycznik czasowy
  9. Wiem ze to kolejny temat z tego cyklu ale czytalem wszystkie tematy i nic nie wymyslilem mądrego. Wiec jest tak. Na cieplym silniku jest wszystko ok pali od razu. Natomias gdy silnik jest zimy kreci kreci i nic. Musze nadmienic ze silnik byl wymieniony bo w starym wtrysk mi wypalil dziure:) Wrocmy jeszcze do tematu niepalenia myslalem ze to swiece wiec wymienilem nastepnie myslalem ze to przekaznik tez wymienilem sprawdzilem aku wszytko ok. ze temperatury sa w tej chwili jeszcze wysokie i swiec nie podgrzewa to postanowilem sprobowac podgrzac je i wsadzilem w miejsce przekaznika drucik i co ciekawe po 5 sekundach podgrzewania auto zapalilo. Czy ktos moze domysla sie gdzie moge szukac problemu?
  10. Drodzy koledzy mam pewien problem. Mianowicie prawdopodobnie nie mam cisnienia na jednym cylindrze. Nie mierzylem tego bo nie mam jak ale wyraznie widac jak poluzuje te srubki to z trzech cilindrow pryska a z czwartego duzo slabiej. Dodatkowe efekty specjalne jakie towarzysza temu zjawisku to trzepanie potworne silnikiem co za tym idzie calym autem oraz jak wyciagne bagnet to strasznie olej dymi. Czy ma ktos podejrzenia co to moze byc i ile to moze kosztowac?
  11. Witam wszystkich forumowiczów mam takie pytanko do bardziej doswiadczonych. Mialem malą stłuczkę moją niuńką wpadlem w poslizg i uderzylem tylem w drzewo:/ kupilem czesci wymienilem blacharke. Ale autko mi dziwnie chodzilo. Podjechalem do mechanika ktory stwierdzil ze na jednym garze nie mam cisnienia i prawdopodobnie pierscienie do wymiany wal do przetoczenia i cos tam jeszcze nie za bardzo wiem o co chodzi bo na silnikach sie nie znam. Objawy auta to duze kopcenie i strasznie silnikiem telepie i to wrecz jak sie jedzie to az klapą przednią trzesie. inne objawy nie zauwazone. Czy ktosby mogł mnie nakierowac na co jeszcze zwrocic uwage przy remoncie zeby mi pan mechanik nie wcisnal zandje ciemnoty. I jeszcze jakie koszty moga byc tego remontu. Rozumiem ze nie dostane dokladnej ceny ale przyblizona cene. Dziekuje wszystkim za odpowiedzi
  12. Witam Mam taki zgryz. Ostatnimi czasy (temp poniżej ok.+7 stopni) auto zapalało mi po dłuższym kręceniu. ostatnio zauważyłem że nie zapala mi sie kontrolka od grzania świec i auto nei chce mi zapalić. Kręci ale nie zapala. Wrzucilem go ma VAGA i oto efekty: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 CE Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0803 Coding: 00002 Shop #: WSC 06313 1 Fault Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8A0 820 043 B Component: Klima-Vollautomat D51 Coding: 00050 Shop #: WSC 06311 4 Faults Found: 00786 - Temp Sensor in Headliner (G86) 30-00 - Open or Short to B+ 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to B+ 01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-00 - Open or Short to B+ Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 033 A Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D07 Coding: 00140 Shop #: WSC 03075 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 Component: IMMO AUZ9Z0T1670539 D76 Coding: 00000 Shop #: WSC 00016 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Czy mogłbymi ktoś powiedzieć co może być przyczyną? Świece? Bezpiecznik? a może jakiś przekaźnik? I jeszcze jedna prośba jakby ktos mogł mi prosto wyjaśnić co to za błeby w klimie? Nigdy nei uskarzalem sie na złe jej działanie zawsze bylo wszystko ok. Bede wdzieczny za wszelką pomoc
  13. albo wyciagnac bezpiecznik i juz po ABS:P nie no zartuje jak sie ma ABS to lepiej z niego korzystac Ja troche pocwiczylem na piasku ale to i tak nie da za wiele na sniegu inaczej reaguje:)
  14. Kezmo przeczytaj ten watek pisza ludzie ze to jest normalne:) chociaz faktycznie nie za przyjemne odczucie No ale jak ma tak byc to nie naprawimy tego:P
  15. witam zdecydowalem sie na wymiane licznika na pelen FIS przeczytalem wszystko co bylo mozna zastanawia mnie jedno skad tyle ludzi kupuje tak tanio liczniki ok 150zl przszukuje od tygodnia allegro i liczniki z pelnym fisem chodza srednio dwa razy drozej. Czy ktos moglby mi zalatwic takiego licznika za 150?? Bylbym niezmiernie wdzieczny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...