Jump to content

colak

Pasjonat
  • Content Count

    291
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About colak

Informacje

  • First name
    Karol
  • Location
    Garwolin

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam Wkładka dystansowa do samochodów z wyposażeniem do jazdy po złych drogach 8E0 512 145 2szt mogą być uzywane jak coś pisac/dzwonić 508685445
  2. Zobacz ofertę wkładkę pod sprężyny tył 8E0 512 145 B6/B7 Witam Wkładka dystansowa do samochodów z wyposażeniem do jazdy po złych drogach 8E0 512 145 2szt mogą być uzywane jak coś pisac/dzwonić 508685445 Dodający colak Wysłano 09.05.2019 Kategoria Kupię
  3. wycieków nie ma odma sprawdzona kilka razy kazdy gumowy element no chyba że gdzieś z wyjscia z silnika ale od strony kierowcy tego nie czuc , czuć jest od strony grodzi w okolicach grzybka , grzybek dziala poprawnie membrana pracuje nieszczelności nie ma , bo będę dalej szukał po maul ale definitywnie w okolicach grzybka jest ten sam zapach co z kratek jak cos komu przyjdzie do glowy czekam na info
  4. Hej wczoraj przerzuciłem sobie sprężyny miałem od passata grupa wagowa wyżej a i tak d*pa siedąl na 61 cm wiec przerzucialem zpowrotem na to maialem ale mam pytanie sprężynę wymieniałem poprzez odkrecenie calej zawiechy najpierw prawa później lewa strona przednia i tylna sruba i tam w tych tulejach strasznie duże otwory są czy trzeba jechac na ustwianie geometrii po takiej podkreceniu zawiechy tylnej ? nie chciałem ruszac tych regulacyjnych śrub bo ponoć czesto sa pozapiekane dlatego opościąlem całą zawiechę colak
  5. Panowie Sprawa rozwiązana wymiana czynnika tylko i wszytko działa nic nie wymienialem . po prostu handlarzyki przed sprzedarza znaleźli fajne rozwiaznie w piepszają coś w uklad aby cisnienie bylo i wtedy klima da sie załaczyć (ECON gasnie) ale nie chlodzi i tak bylo w moim przypadku kompresor sie zalaczal cisnienie bylo logi wszytko pozaują tylko nie chlodzi Po wymianie czynnika narazie dziala Z mojej strony bardzo dziękuje wszystkim a w szczególności Mateo 85 duzo sie dowiedzialem dzieku Tobie , temat z moje strony do zamknięcia. P.S. mam ori oringi z ASO AUDI pod N280 i osusacz i dysze rozpreżna oddam taniej jeli ktoś potrzebuje pozdrawiam colak
  6. uszczelka wymieniona wycieku nie ma a śmierdzi dalej ??? ręce opadaja z tym autem ale doprowadze go do kultury:)
  7. no właśmei nic nie chcial pokazać tylko kazał mi odejśc chyba bym nie widzial bo o wsztkim mu powiedzialem tak podpiol sie krucami pod oba przewody i kazl mi właczyć klime zrozumialem że tak jaby dopuscił coś tymi przewodami i stwierdził że klima sie załączyła czy coś tam takiego jak dopuścil cisnienia nie dokońca był chetny cokolwiek powiedziec poiedzzlial że 300 i polgodziny roboty i bedzie ok. kejsi ja nie chce wymieniac pół auta i nie mam za duzo pieniązków tylko jak bedę wypyszczal czynnik to chyba watrto zajrzec do dyszy tak zrozumialem z tego co pisze Mateo85 i ewentualnie wymienic osusacz mialem 2 audi nigdy do klimy nie zagladałem przez 12 lat a nie raz oring mi podl byl robiona próba z azotem i wymieniony oring i nabita kilma a w tym bóg wie co bylo brobione ale spreżarka jest nowa wiec tak myslalem ny zajrzeć do tej dyszy mateo jak myslisz warto to zrobić ? colak
  8. Witam Mateo85 zajechałem dziś do gościa od klimy ponoć najlepszy w okolicy opowiedziałem mu wszystko o czym tu piszemy i podpił jakieś wskażniki -nie maszynkę pod auto i stwierdził że czynnkia tylko trzeba dobić i będzie git i nić nie robil I mój plam jest taki umówię sie z kumplem na długi week spuści mi czynnik bedę chiał zajrzec do dyszy jak brudna wymienię do odusacza ??? jak dysza bedzie zabrudzona bardzo to wymienię osusacz oraz w ostateczności do zaworu N280 ale nie koniecznie , co jeszcze sprawdziśc wg ciebie ? jak sie płycze układ jak bedę miał rozebranie chciałbym zrobić to kompleksowo, mam nadieję że mój plan sie sprawdzi czesci mam zamówione z możliwoścą zwrotu Dysza kolor czerony/pomiarańcz do mnie wg etki 8e0 820177a no i jak sie go wkłada bo niewiem czy dobrze jest obecnie włożony może magiki od krórych kuiłem auto coś pokrecili ale nie wypowiadam sie bo z twoich stron:) pozdrawiam colak
  9. aktylko znaleśc takiego wokolicy tojest problem
  10. tak tak tylko jak podjadę to chce mu o tym powiedzieć a nie on powie że nie wie o co chodzi bardzo dzikuje Ci za info
  11. robiłem test el.wykonawczych i nie słyszę by tykal ( A ZAKŁADAM ŻE POWINIEN )zawór N280 tak na szybko 1)Gdzie on jest jak można go zbadać czy jest sprawny w domowy sposób? 2) czy wykręcenie go spowoduje wyciek czynnika ? 3) kolego Mateo85 piszesz "Podczas sprawdzania ilości czynnika i szczelności warto pokusić się o wyjęcię dyszy dławiącej (to jest jakieś ekstra 5min pracy) jej stan podpowie nam co się dzieje, jeśli będzie brudna szara i będą jakieś opiłki to masz pewność że kompresor do wymiany," napiszeszmi jak to zrobić jak bede u gościa od klimy bym to zrobił i czy na czynniku czy bez oczywiście? pozdrawiam colak.
  12. Witam Wylye oczywiście być może to walka z wiatrakami ale mam twarde podstawy twierdzić że problem z kontrolka check na desce pojawił przy zmianie elektrozaworu nie mam podstaw twierdzić że podaczas wymiany elektrozaworu automatycznie przestał działać nastawnik mechaniczny . oczywiście wymiana całości była by wręcz pewniakiem być może potrzebuje czasu by dojść do takiego stwierdzenia / decyzji jak twoja tak elektrozawór cyka to żadna filozofia u mnie cyka tylko czy poprawnie ? tak zakres od 12-18 ohm i u mnie tak jest , ciśnienie oleju muszę gdzieś podjecac sam tego nie zarobie narazie walczę i mam kolejne pytania : 1)czy Elektro zawór może jest sparowany nastawnikiem ? 2)czy jesli test not OK to też trzeba zachować procedurę wyłacznia wsztkiego po koleji ?
  13. Witam Wylye ok dziękuję za porady oczywiście wszytko po woli robię Tak jak pisałem 1)Test el. wyk robiony zawór działa w sensie TYKA wszystkie 3 zamontowane tykały 2) samego napinacza (mechanicznego) bym sie nie czepiał Ponieważ działał poprawnie na satrym elektrozaworze który puszczał olej wtyczka i miałem zalany silnik i skrzynię , ponadto wczoraj wymieniałem uszczelkę pod deklem zaworów napinacz wygląda na ori praktycznie nowy fizycznie ( auto sprowadzone od niemca )nawet znaki sa na łańcuszkach dodaję zdajecie , na łańcuszku i na ślizgach zero oznak użycia . 3)Faktycznie został mi pomiar cisnienia oleju tak jak piszesz . 4) wczoraj wymieniłem olej na nowy Motul xcess 5w-40 bo nie wiem co tam było Błąd 16396 zaczął się pojawiać po wymianie elektrozaworu i tu bym szukał przyczyny dodam że pierwszy używany jak zamontowałem i robiłem procedurę adaptacji test mi pokazywało OK i nawet 3-4 dni jeździłam bez kontrolki check natomiast później i następny to praktycznie po kilku km zapala sie check??? colak
  14. hej panowie a wiec u mnie znów lipa wymieniłem juz dwa i znów lipa 1)moj ori brak błędu ale sadził olejem z wtyczki 2 ) kupony ori używany na poczatku było ok test el. wykonawczych ok . adoptowałem go wh zaleceń wylye i nyl status ok ale jak pojexdzilem troche coraz częściej zaczął wywalać błąd 16396 i teraz test w grupie 094 cały czas not OK 3) wsadziłem kolejny i test not OK Młoteczkowanie przeprowadzone podczas testów el. wykon. zawory tykają Co jeszcze panowie mogę zrobić ? pozdrawiam colak
  15. panowie ok zwracam honor znalazłem wyciek oleju z pod delka klawiatury chociaż wg. mnie to nie kalie na wydech to raz a dwa to inny zapach ale ok najpierw wymienię uszczelkę pod deklem klawiatury na Victor reitz bynajmniej wg mnie to sprawdzony producent tych uszczelk chyba ze ktoś sugeruje jakiegoś innego producenta następnie będę szukał dalej choć mam nadzieje że to bedzie to
×
×
  • Create New...