Skocz do zawartości

tusiu

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tusiu

Osiągnięcia tusiu

0

Reputacja

  1. tusiu

    [B6 AVF] Notfault / logi

    Koledzy dziękuję wam za pomoc, wasza diagnoza była trafna, jak na razie przegonienie auta pomogło i cały czas jest dobrze, autem staram się jeździć dynamiczniej Wcześniej jakieś 10tyś temu zalałem Liqui Moly 2666 i korekcje spadły po nim, teraz ostatnio kupiłem STP czarne i na 3/4 baku, czasami dolewam trochę oleju 2T - czy dalej to praktykować?
  2. tusiu

    [B6 AVF] Notfault / logi

    Panowie jedną rzecz mi tylko wytłumaczcie... czemu sztanga od turbo chodzi płynnie? Jeśli by turbo było brudne to nie powinno sie zawieszać? stać w miejscu? Panowie byłem dzisiaj za miastem i delikatnie pogoniłem auto do 150km/h nie wywaliło notfault więc redukcja i kawałek z 5km pogoniłem je i jak na razie jest ok, a w drodze powrotnej zrobiłem LOG-a. Niedługo będę robił dłuższą trasę to je przegonie, a jak problem powróci to na stół ląduje suszara. Zobaczcie log http://log.malonetuning.com/chart/228121#H8KLCADDqnlnWgIDTcKMw4EOw4IgEETDv8KFw7PCkhQ1w7oxwoTDgyobwrpJwoVmw5nCmsOqw5cLNDEeZ8Omw43Ds8OePMOKw7PDjsKZbMKSwrLCrcOVw4AUwqDCl0sRw75QwotgEmUSVDLDh8KSXyRqwrXDmMOdw6LDjsO9cXxmwo5kIypWw5Jew55AZcKjwr5gwozDtsO9woPCjXDCmnXDiBrDuTfDuAkcwpzDoQRXcMONaMOcYHDDk1LDl8KFwofDk11Cw7gCwrIHwrRWwrQAAAA%3D
  3. tusiu

    [B6 AVF] Notfault / logi

    Kolego ale auto przeładowuje cały czas... mam taki mały warsztatowy komputerek i na nim patrze ciśnienie jak jadę, cały czas potrafi dobić do 2900.... notfault nie łapie bo jeżdżę delikatnie, ale z butem w podłodze na pewno by znowu wywalił notfault.
  4. tusiu

    [B6 AVF] Notfault / logi

    Logi moim zdaniem są czytelne, ale spróbuj je otworzyć na komputerze gdyż strona może nie mieć responsywnosci pod urządzenia mobilne. Wracając do tematu. Gruszka szczelna, jak sztanga chodzi to coś odrobinę skrzypi tam tylko(słychać na filmie) Dolotu szczerze to nie patrzyłem bo jak by dziura była to by auto chyba mocy nie miało? Trochę się boję jechać na trasę u go gonić przy przeladowaniu aby turba nie wykończyć... Dzisiaj jeśli uda mi się n75 załatwić to podmienię. Grupa 011 bs widać jak grucha chodzi ładnie, ale gdy ja podciąga słychać takie świstanie, a przecież wszystko szczelne http://www.youtube.com/watch?v=FBrpVkBKsVY
  5. tusiu

    [B6 AVF] Notfault / logi

    320 tyś ma niby od 2004r do 2011 267tys. a później PL .... auto na prawdę zadbane, pod maską widać że jeszcze mechanika to ono nie widziało, dosłownie nic nie ruszane. Podsumowując... co robić? ... Nie kupować tej n75? Na trase i ogień, nie rozwale turbawki? Tutaj daje filmik ze sztangą od gruchy:
  6. tusiu

    [B6 AVF] Notfault / logi

    Kolego ja teraz jak emeryt jeżdzę, bo jak turbo takie doładowanie ma to się boje aby wirnik mi nie wypadł Wcześniej autem jeżdziła kobieta 4lata i nie było problemów żadnych, odkąd auto jest od pół roku(10tys km) w moim posiadaniu jeźdzę dynamicznie, sporo trasy nim robiłem, ale ostatnio faktycznie większość to miasto, jakiś 1tyś km temu jak zacinało to na trasie pogoniłem je 180km/h jakiś czas i było ok, a teraz znowu to samo. Nie wiem czy to ma jakiś związek, ale problemy zaczęły się jak zrobiło się zimno.
  7. tusiu

    [B6 AVF] Notfault / logi

    Witam Panowie, Zmieniłem ostanio furke z 1Z po modach na AVF serie, zrobiłem jakieś 10tyś km i gdy zaczęło robić się zimno zaczęły się problemy. Gdy wciskam pedał w podłogę to auto łapie notfault powyżej 3tyś obrotów, początkowo zdarzało się to sporadycznie, a teraz nagminnie... gdy operuje pedałem gazu delikatnie to autem da się jeżdzić rozpędza się do 140km/h bez problemu. Czasem miałem notfault jak dośc delikatnie przyśpieszałem autem przy małej prędkości około 60km/h. Ostatnio mialem tak że z rana zapalam auto, jade a on prawie sie nie zbiera... po przejechaniu około 1km auto zaczęło jechać juz lepiej i nie mówie tu o ostrej jeżdzie, auto jest zimne więc delikatnie jade zawsze, ale ono juz od 1tyś obr bardzo słabo jechało. Załączam logi oraz zrzut błędy z VAG z kontrolką która mi się zapaliła jak logowałem auto z butem w podłodzie i nie zgasła po ponownym uruchomieniu silnika tylko po kolejnym gdy odczekałem z 3minutki. http://log.malonetuning.com/chart/228090#H8KLCABmw4VlWgIDTcKLw5EKw4IwDEXDvyXDjwnCrCrDvkzDqUN1wqEGZjPDkkzDpsK%2BXsK7woHDuHjDj8K5J0bCuMOrw7MmwpXCqcKYLnMDHBJ2OMKpw4nDhsOfwolQwrjCsmVnOEx9wrE5wrnDkkp5wpVeHE0eR3rDvxDCmMKUwofDr0ljw78TccOAwoAnPMOjNSHChMO9wpAXw5c2T8Oiw53Ch0tKHz1Ne8OcwpcAAAA%3D http://log.malonetuning.com/chart/228089#H8KLCABkw4VlWgIDbcKNTQ7DgiAQwoXDr8OCeiYpWsO1MMKEBcOKwoROUsKhwoHCqcKpwp5ewqBJw6PDgsOle8Ofw7sxRj3DksOzw47CkTDDpMK0LkXDgWDCocKZc8OKw7zCoSpBBcKKwpTCncKQw5pJfFEWwpTChBvCusKNW2PDr0zDrAnCvRNXSMKaeQbDiSvDvSPCt8KDOMOvw7F9w4zCqMOMYcKSflPCkz%2FDgAzCoGHChAtcw6EEwrrCvinDnVNuwpVUwpbCmcO7wqoewq3DvQLCtRx8PsOQAAAA https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/vNhCiCzkB~gzhBRYj_0ryvkuQoljZ6 Co robiłem: N75 test z VAG i sztanga od gruszki jest zaciągana(mam nawet filmik) - ręką gdy ruszam to chodzi ale dość ciężko, ale chodzi w zakresie około 2cm. Gdy robie test n18 z VAG-a to auto dławi się i gaśnie. N75 Z N18 nie zamienie bo mają inne wtyczki. Wszystkie wężyki są szczelne. Kupić n75 i podmienić?
  8. Pójdę za twoja radą i nie będę ich ruszał. Dzięki za pomoc!
  9. Chyba jak się zrobi cieplej to wezmę smaru np. grafitowego troszkę w strzykawkę i na wszelki wypadek wpuszczę wszędzie go po troszku. U mnie tez stukało wymieniłem jednego za jakiś czas coś innego stukało, więc rozebrałem cała zawieche i zmieniłem wszystko na prawym i lewym kole, jedynie końcówek drążka nie ruszałem bo chodzą ciężko bez luzu, wpuściłem do nich smaru tylko ;-) No ale te łączniki stabilizatora mam starego typu, ale są dobre, więc moje pytanie teraz to czy jeśli są sprawne ale starego typu to czy warto je zmienić na te nowego typu na gumach?
  10. No tak tylko czy wymienić je już teraz czy poczekać aż się zużyją? Ostatnio jak zmieniałem wahacze na nowki to tylko jeden łącznik podmieniłem(miałem zapasowy, jakiś regenerowany :>) no i jeden jest nówka a drugi jest sztywny jeszcze. PS. po zmianie wahaczy auto o wiele lepiej radzi sobie na nierównościach i lepiej się prowadzi. Jeszcze tak dobiegając od tematu, czy ktoś z was nabierał w strzykawkę np. jakiegoś smaru(do przegubów) i wpuszczał pod gumki wahaczy(załóżmy co pól roku) aby dłużej wytrzymały?
  11. No tak wiem ze mam starego typu. Mówisz ze nowego typu są bardziej wytrzymałe, a ja spotkałem się z opiniami znalezionymi na internecie ze właśnie te starego typu są bardziej wytrzymałe, to juz sam nie wiem jak to jest Moje niby są dobre, lewy jak nówka, prawy ciut gorszy ale jeszcze pojeździ długo. W tych starego typu jest większy zakres ruchu i na kulce się obracają a w tych nowego typu na gumie amortyzują, także troszkę to inaczej działa. Rozbierałem zawieszenie u siebie i u kolegi który ma te nowego typu, no i u niego to ciężej chodzi na tym łączniku, zawieszenie tez lepiej pracuje ale to akurat chyba zasługa innych sprężyn, amorki mniej nalatane mają (amorki nie wiem czy ma inne) silnik AJM a moj 1Z Pytanie czy teraz wymiana tych moich na te nowego typu coś by dała na plus.
  12. Witam Panowie powiedzcie mi czym się różnią i dlaczego zmieniono ten łączniki stabilizatora W którym są takie tuleje i "kulki" na zasadzie działania wahacza na takie gdzie są tulejki gumowe. Zasada ich działania jest nieco inna, a mam u siebie te pierwsze(nie maja luzu chodzą dość ciężko, prawy luźniej ale zero luzu) i zastanawiam się czy wymiana na te z tulejkami gumowymi by mi coś dała, np. auto było by sztywniejsze na zakrętach itp. no bo jeśli te które ja mam zastąpiono innymi to musieli to zrobić w jakimś konkretnym celu. Albo jaki wpływ ma zmiana na łączniki nowszego typu na zużycie reszty elementów zawieszenia. Ostatnio wymieniałem prawie całe zawieszenie w aucie jak tylko coś luźno chodziło lub był luz to do wymiany na nowy lub używkę w dobrym stanie LMO(rozbierałem czyściłem i nowy smar). No a te łączniki mam stare.
  13. Koledzy powiem wam ze tyle sie z tym nakombinowalem i nic poradzic nie moge... Jedyne co to ze na tych wtryskach 0,210 pali troszke gorzej niz na oryginalnych od 1Z, ale na cieplym na dotyk, lub jak chociaz pochodzi 1min i zgasze i zapalam. Ostatnio kolega kupil golfa IV 90KM i po postoju 9h poszedlem zobaczyc jak mu zapala i na dotyk, ja teraz zmienie filtr paliwa bo juz prawie 30tys. ma, ale bardzo wątpie, aby to cos pomoglo...
  14. dawka startowa byla z tego co pamietam 20 lub 22mg, wiem ze adaptacjami zwiekszylem ja z 128 na 175 ale nic to nie dalo. Czytalem o podobnym przypadku i komus paliwko sie cofalo zaworem zwrotnym, tylko gdzie on jest i czy to mozliwe?
  15. W grupie 007 mam takie temperatury paliwko 18, powietrze 13, woda 16 wiec ten czujnik chyba odpada.. EDIT: Zapomnialem dodac ze gdy zapalalem z dodaniem okolo 1/3 gazu odpalalil o wiele lepiej. Tak auto zapala po postoju 7h, pochodzilo z 2min i ponowny zapłon. http://rapidshare.com/files/416077935/Desktop.rar - Filmik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...