batory
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O batory
Osiągnięcia batory
0
Reputacja
-
code p1114 jak czytany z tabeli to bank 1 sensor 2 internal resistant too high czyli oxygen sensor lub sonda lambda tylko ktory to przed katalizatorem czy za prosze o porade bo raczej mechanikikiem nie jestem no moze poczatkujacym dzieki
-
dzieki wielkie za stronke z codami juz jest spox jakby co to sie odezwe
-
dzieki za pomoc wymienilem sensor etc ale lampka znowu sie zapalila znowu skasowalem blad i przy okazji wymienilem uszczelke pod kopulka silnika bo troszke ciekla (byla zparciala i zagieta) wlasnie z tylu po stronie sensora nie wiem czy to ma jakis zwiazek z tym akurat problemem ale juz chyba ze dwa dni jezdze i jest ok pozyjemy zobaczymy a co do mieszania bledow to juz sam nie wiem bo jak podlaczam pod komputer to wyskakiwal mi blad p1114 sensor etc w amerykanskiej tabeli codow ale porownalem ja chyba z europejska i wyskoczylo mi wlasnie ze odpowiednik to 17522 czyli sonda lambda w kazdy razie dzieki za pomoc sonde tez sprawdze a wogole to sorry jesli naruszylem zasady poczytam regulamin
-
prosze o pomoc mam maly problem z lampka czeck engine po podlaczeniu pod komputer wykazalo blad p1114 engine coolant temperature (ect) sensor circuit intermittent low voltage/IAT - b circuit low I (super/turbo charged engines) powidzieli mi ze trzeba wymienic ten sensor i tak tez zrobilem po wymianie skasowalem blad ale gdzies po jednym dniu znowu zapalila sie lampka i teraz jestem w kropce prosze o jakies rady zgory dzieki ziomki Kolego, proszę przeczytać regulamin, zapraszamy do Newbie rob