Skocz do zawartości

gorny7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gorny7

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    kalisz

Auto

  • Model
    80 B4
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1992
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ABT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia gorny7

1

Reputacja

  1. witam , mam zamiar a właściwe tez regenerować parę rzeczy przy swoim samochodzie (touran) powód prozaiczny ta guma ktora pokryte sa panele ,ramki w vw schodzi np od zapachów wpłynie tak ze ostrzegam , raz pokapało mi na ramkę panelu i sie zluszczyła (zapach był dolewany w kratkach nawiewu) , wywaliłem wsadziłem nową, teraz w kratce na sznureczku miałem powieszone Choinki zapachowe ja patrze pod nie a tam przyciski na radiu od CD sie złuszczyły i bokiem na radu tez są złuszczenia. wyciagnołem panel radia RCD 300 . Mam takie pytanie może ktoś robił takie radio golfy V ,touran itp jak wycignąć te klawisze od radia, te na dole i po bokach , od tyłu nie ma żadnych zaczepów tak jak by była ramka zgrana na stałe co trzyma klawisze? ok dostałem odpowiedź trzeba je z doośc dużo siło wycisnać od tyłu panelu i tak tez zrobiłem po pierwszych próbach malowania bollem jest ok , natomiast wydaje mi się że przy malowaniu trzeba maskować miejsca tam gdzie wchodza przyciski a, przyciski nie malowac tych powierzchni co sie stykają z gniazdami a ich nie widać. pomalowałem sobie te dwa z góry ( wyciągnie te nie ma ich na zdjęciach) całe po włożeniu na próbe do panelu radia chodza dość cieżko farba na przyciskach ogranicza ich swobodny ruch , dlatego jak napisałem maluję tylko to co widoczne relacja z regeneracji panelu radia i ramki radia /klimy ramka radia/klimy po wyciągnięciu (najlepiej np twarda karta bankomatowa podważać zeby nie pokaleczyć ramki) dokladnie zdarta ta miekka guma rozpuszczalnikiem nitro,benzyna ekstr,roz uniwe +gąbka do mycia szorstka strona -idzie to dosyć ciężko, lekki szlif drobnym papierem (jak najdrobniejszy 500-600 w góre ale jeżeli jest gladziutkie to nawet nie trzeba. panel radia przyciski wycisnięte jak kolega napisał od tyłu z lekkim użyciem siły czyszczenie jak wyżej ramka. panel radia i ramke przed malowaniem przetarte benzyną ekstarkcyjną dodatkowo panel radia ja obkleiłem całe te wneki gdzie wchodza przyciski boczne i dolne tak ze pomalowana jest praktycznie tylko ta częśc która widać , przyciski i wpust CD meszek jw dlaczego , bo po malowaniu -może sie zrobić grubsza warstwa na miejscach styku przycisków i ścianek i beda cieżko pracować przyciski (wiem bo wczesniej pomalowałem przyciski CD całe i po włożeniu nie pracowały nie odbijały były za ciasno spasowane. nie wiem jak robia to inni którzy regenerują i maluja tez przyciski ale na to zwrócil bym uwage , ze po pomalowaniu całych przycisków i wnęk pracy przycisków, może być problem i ich ruchomością podsumowując -czyszczenie z gumy lekki szlif +benzyna ekstrakcyjna -kilka warstw spray lakieru do zderzaków plastikowych boll czarny (nie strukturalny do plastików ) -na to ja pomalowałem spray Lakier bezbarwny 1K mat Troton przyciski i pokrętla pomalowałem tylko samym lakierem bezbarwnym przed włozeniem do panelu(uwaga jak osiądzie na nich kurz to po przycisku) bezbarwnym nie koniecznie bo jest taki satynowy polysk ale ja wolałem lekko zabezpieczyć wygląd i dopasowanie prawie idealne uwaga tylko przy malowaniu na kurz uwagi montażowe ściagając panel radia z wyświetlacza nie odłaczałem pasków elektryki , przy montazu juz musiałem to rozłaczyć paski eletryki , białe przez podwazenie i zółty trzeba wyciagnąć i wyjdzie pózniej trzeba wcisnąć go z powrotem co nie jest takie łatwe śróbki śróbokręt t6x50 lub t7x50 sa po pare złotych w Carfurze po skreceniu sprawdzcie jeszcze czy przyciski wszystko działa szczególnie te boczne dolne czy właczają stacje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...