Skocz do zawartości

artim

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O artim

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    S4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    4.2 V8
  • Kod silnika
    BBK
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia artim

1

Reputacja

  1. No przyznam, że se seryjne hamulce w S4 B6/B7 mogły by być trochę mocniejsze. Długi czas jeździłem B7 2.0T ośką i tam te 320 i 288mm naprawdę dawało rade -nawet zauważyła to moja żona . Wiadomo, że masa inna ale rekcja na pedal i skuteczność hamowania była super! W S4 trochę tępe te hamulce...możne to kwestia tego że tarcze i klocki są już mocno dojechane. Mam nadzieje że po zmianie kompletu plus płynu sytuacja się nieco poprawi. Jeśli chodzi o upgrade na cos większego to raczej nie wchodzi w grę gdyż chce aby była to 100% seria
  2. Hej, Powoli zbliża się czas na wymianę tarcz i klocków i chciałbym zasięgnąć Waszej porady jakie klocki i tarcze polecacie od S4. Myślałem o ATE lub Brembo ale nie wiem możne jest coś ciekawszego?
  3. artim

    S4 B7 Avant Black

    Jedynie czego mi brakuje to zestaw głośnomówiący bluetooth... no i możne podłokietnik by się przydał...
  4. Witam! To pochwale się i ja Nowy nabytek... S4 B7 Manual 2006. Przebieg 168 tys km - nie kręcony. Wyposażenie dodatkowe: - RNS-E - grzane fotel tył + przód - bixenon - lusterka składane + fotochrom x3 - pamięć foteli - Bose - rolety w drzwiach - parktronic tył itd...
  5. Witam Nie mogę otworzyć w żaden sposób auta aby dostać się do środka. Co ciekawe jak wkładam kluczyk w drzwi kierowcy i przekręcam w pozycje otwarcia to słychać tylko jakieś cyknięcie ale drzwi się nie otwierają Kręciłem już we wszystkie strony i nic. Miałem słaby aku i kluczyk chyba stracił kody ale przecież powinienem otworzyć drzwi manulanie. Moge jedynie dostać sie do bagażnika otwierając go kluczem, ale nie mam rozkładanej tylnej kanapy Ma ktoś jakiś pomysł?
  6. Numery części: 06F 129 101 N - Odma - 33.31 GBP - VW UK 06F 103 483 E - Uszczelka - 15.76 GBP -VW UK Wymiana zajęła mi około 10min. Potrzebny jest tak naprawdę tylko TORX 25. Zdejmujemy plastikową osłonę z góry silnika Odpinamy rurki 1 i 2 Wykręcamy śruby 3,4,5 i 6 Do śruby nr. 4 jest utrudniony dostęp wiec potrzebna jest przedłużka lub długi torx. Wyjmujemy odmę potem uszczelkę. Składamy w owrotnej kolejności. Jeśli zapaliła się kontrolka silnika należy podpiąć Vaga i skasować błąd gdyż sama nie zgaśnie Po udanej operacji cieszymy się z jazdy...
  7. Ja bym sprawdzil jeszcze odme bo one lubia pekac z wiekiem a to moze byc powod falowania obrotow. Wymienilem ja w poprzednim aucie i po problemie. Zamiennikow chyba nie ma a ori kosztuje okolo 120zl. Temat byl juz poruszany na forum.
  8. Witam ponownie... Jestem po diagnostyce Vag i wyszły dwa błędy: 008583 - Bank 1; System too Lean at Idle P2187 - 004 - No signal / Comunication 001287 - Idle Control System RPM Higher then Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded Ale wcześniej postanowiłem zabrać sie za wymiane zawora PCV czyli odmy. Kupiłem oryginalną odme + uszczelke w ASO i zabrałem sie za wymianę. Wszystko poszło ok -jak narazie spokój falowanie ustalo silnik pracuje równo... nic nie syczy spod maski. W razie pytań walić śmiało mogę zamięścić jakiś opis... cały zabieg trwa może 10 min. Po ponownym skanie Vagiem - 0 błędów [br]Dopisany: 11 Sierpień 2011, 14:26_________________________________________________Kolega który diagnozował auto zajmuje się też wirusami i zasugerował mi wymianę zaworu DV na nowy, ponieważ często padają i zazwyczaj nie wywołują błędu.. w sumie koszt nie duży a może i warto by było.. w przyszłości mam plan na wirusa więc może Forge DV zamiast seryjnego? Co myślicie? W sumie to nawet nie wiem jak auto powinno przyspieszać bo mam go od niedawna. Przesiadłem sie a ADR-a 125KM wiec różnica jest ale myślałem, że bedzie lepiej...
  9. możesz,ale jak najszybciej podpiąć vaga i zobaczyć,co jest przyczyną Dopiero w poniedziałek sprawdze auto vagiem bo cały weekend pracuje do późna Dziś jeszcze zauważyłem dodatkowy objaw jak zgaszę motor to patrząc na niego z góry po prawej stronie słychać syczenie które powoli niknie... jakby powietrze z kola zeszło.. jest to dosyć głośne.
  10. Dzięki za info. Czyli jak się pali ta kontrolka to mogę normalnie jeździć? Nie chce nic uszkodzić
  11. wyszło ci to na VAG-u? mi też sie pali kontrolka silniczka.. :/
  12. Witam Auto nie cały tydzień i już problemy:) Dziś wracając z pracy (jazda patrolowa) zaobserwowałem że obroty silnika na jałowym są w okolicy 1200 i za chwile przy dojeździe do skrzyżowania 1000 potem 900 i znowy 1200. Autko rozgrzane do 90C. Po chwili zapaliła sie pomarańczowa kontrolka silinka dosłownie 300 metrów przed domem. Dojechałem zgasiłem auto odpaliłem i nadal sie świeci a obroty w granicach 1000. Niestety nie mam fejsu z can wiec nie moge sprawdzić co mu jest. Mam zwykły kabel do b5 którym nic nie zrobie. Auto wchodzi na obroty ladnie nie przerywa tylko te wysokie oboty na jałowym. Ma ktoś jakiś pomysł. Przed chwila jeszcze zauważyłem że na wolnych obrotach lekko pomruguje światło w środku i jakby silnik nie równo pracował delikatnie trzesie ..:/ A było tak pięknie...
  13. środek już wyprałem a xenony fajna sprawa tylko te koszta..
  14. Autko z tym silnikiem wydaje się bardzo lekkie... fajnie przyspiesza praktycznie w każdym zakresie obrotów... dźwięk może nie powala ale jak go się troszkę wyżej podkręci to fajnie mruczy. Układ kierowniczy i zawias jak dla mnie bajka... w porównaniu do poprzednika.. o heblach nie wspomnę... ogólnie banan podczas jazdy :> Nie wiem jeszcze jak ze spalaniem, ale po przejechaniu 120 km ubyło mi 1/4 baku
  15. Witam... Po prawie 5 latach użytkowania mojej niuni nadszedł czas na zmiany i oto jest: A4 2.0T FSI BWE 200Km S-line z roku 2005. Przebieg 96tys mil. Full historia audi. Miało być Q a jest ośka... ale cóż nie zawsze jest tak jak sie chce Wyposażenie nie należy do najbogatszych ale jak narazie na tyle mogę sobie pozwolić. - pakiet S-line (in/out) - parktronic tył - servotronic - 6 airbags - zestaw Bluetooth - elektryka szyb x4 - wielofunkcyjna kiera reszta standard jak to na Audi przystalo... klimatronik itp :> Co do modów to jeszcze się nie zastanawiałem... Na razie uczę się jeździć na nowo po przesiadce z B5 1.8 --> <a href="http://artim.republika.pl/audi/">Tu</a> <-- jest link do fotek. Robione wieczorem wiec sorry za światło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...