
lechwik
Pasjonat-
Postów
86 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O lechwik

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam takie Pytanie Muszę wymienić tuleje w wachaczu ( prawym dolny tylni ) A4 B6 2003rok Jak wyjmuje ten wachacz to czy łatwo zdemontować zwrotnice i jakie narzędzia do tego przygotować? Jaką tuleje kupić może macie jej numer i ew kto to wymieni (wybije i wbije) w Mazowieckim ? Pozdrawiam Wiktor
-
Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wystarczy na zimnym czy grzać?
-
Witam no screan był zrobiony jeszcze przed nacisnięciem SAVE odpaliłem go teraz jako zimny silnik No wskoczył na wyższe obroty ale praca nie jest zadawalająca - oczywiście poprawiło się i to znacznie ale nadal silnik potrafi zadrżeć ? Można zrobić coś jeszcze?
-
no myślę że własnie o to Ci chodziło
-
Termostatu nie wymieniałem wogle ale mam go w bagarzniku bo kupiłem przy okazji wymiany rozrządu. Co jeszcze logować ? Zaraz się zabieram za poprawki. Wiktor ---------- Post dopisany at 19:35 ---------- Poprzedni post napisany at 18:58 ---------- kąt poprawiony: Statycznie z małą przygazówką Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wydaje sie że drgania na wolnych jak by mniejsze ale sprawdzić trzeba przy odpaleniu na zimnym. Pojechał bym teraz pologować napiszcie co logować żeby był komplet? Wiktor ---------- Post dopisany at 21:10 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ---------- NO I POLOGOWAŁEM - IV BIEG STATYCZNIE: Grupy: 013,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018,018,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM STATYCZNIE BS Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM DYNAMICZNIE Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
-
korekta Wydaje sie być dosć prosta i w granicy moich umiejętności poprawie to wieczorem /? i pologuje ...
-
Rozrząd robiłem przy ok 105tys teraz jest 160tys. W zasadzie stan taki od wymiany rozrządu bo rozrząd robiony zaraz po kupnie i nie pamiętam jak było przed. Lars_ZG po czym to widzisz? Jak to powinno wyglądać? jak duże przesuniecie? Dam rade to skorygować bez wyciągania paska? W którą stronę Ile ? Na co patrzyć po skorygowaniu? Rozrząd robiłem sam - miałem przyrządy więc wał korbowy i wałek rozrządu był zablokowany jedyne przesuniecie to o naciąg paska ale sam rozumiesz bez większej praktyki można coś nie tak zrobić. Wiktor ---------- Post dopisany at 10:34 ---------- Poprzedni post napisany at 10:31 ---------- A tak auto szło do odcinki może ciut za daleko ale starałem się przekroczyć 4,5 tys obr/min następnym razem się poprawie - dzięki za uwagę
-
Drgania silnika dość wyczuwalne we wnetrzu - jak silnik się rozgrzeje to jest lepiej ale niewiele. to dość nie regularne bujnięcia - bardzo delikatne ale denerwujące Nie pojawiły się tak o teraz - autao ma tak od jakiś 50kkm sęk w tym że denerwują - Nie jeżdżę tym autem na co dzień mam u siebie 2,0 TDI CR i porównawczo to ten PD nie zachowuje się poprawnie. Chciał bym cos z tym zrobić i nie podoba mi się jeśli mówisz że w tych motorach to norma W
-
świerzutkie logi jeszcze cieplutkie : Do oceny TDI kowych Expertów Dynamicznie III bieg Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statycznie Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
-
VAG log - świetny sofcik. Grupy: 003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013,022,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Ale Biszczan piszesz żeby jeszcze raz się przejechać - które kanały logować ? teraz tylko do sprawdzenia drgań na wolnych obrotach. świerzutkie logi jeszcze cieplutkie : Do oceny TDI kowych Expertów Dynamicznie III bieg Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statycznie Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi posżły też do tematu "Diagnozy VAG"
-
pomorzesz ? Co robić ? Już idę do Auta /? zajmie Ci to 2 min może zdalnie po team vieverze mi na to zerkniesz? W ---------- Post dopisany at 20:13 ---------- Poprzedni post napisany at 19:48 ---------- Kanały 13 i 23 ? panowie Co o tym myślicie?
-
zrobiłem Logi troche się rozpędziłem i włączyłem kanały 3 i 11 razem i wyszło z tego tylko 14 wierszy danych - zerknięcie krytycznie??? oprócz wymiany oleju był wymieniany filtr powietrza i co ? i zsuneła się rura od powietrza z przepływki piotrsob1 - dzięki za sugestie bo akurat sprawdzałem EGR ra i coś mi wpadło w oko koło filtra Został jeszcze problem z wibracją na wolnych - wypadało by już i to zdiagnozować? logi oczywiscie po założeniu rury na przepływke
-
Popatrzę - jak sugerujesz na kierownice - wężyki Fakt auto mało jeździ i mało je się na obrotach gania więc nie jedno w nim zapieczone musi być ?
-
Witam Zwracam się bezpośrednio z zapytaniem o możliwość diagnozy stanu mojego TDI ka Ogólnie silnik pracuje ale : Na wolnych obrotach silnik pracuje nie równo - drgania wchodzą na nadwozie. Z tym problemem da się żyć ale Po ostatniej wymianie oleju używam syntetyczny MOTUL (Specific 505 01 502 00 505 00 5W40 ) coś przestał ciągnąć od dołu - tzn wcześniej ciągnął od 1800obr teraz dopiero tak na 2200obr. Podpinany pod VAGa - w silniku brak błędów Ogólnie szukam pomocy w ogólnej diagnozie silnika tak aby zweryfikować jego stan - co wymienić co robić aby nadal śmigał jak należy. Mogę porobić logi o ile ktoś z was ma czas aby na nie spojrzeć. pozdrawiam wszystkich a w szczegulności moderatorów
-
Swap skrzyni Multitronic na manualną w Audi A4 B6
lechwik odpowiedział(a) na erniorzegow temat w Audi A4 B6/B7
Po to się oddaje do Fachowca żeby się tym nie interesować Wiem jaki jest Final i że mam na całość gwarancję Do sterownika i błędów - jutro zajrze specjalnie dla Ciebie Podaje numer bo był bym wdzieczny gdyby ktoś wcześniej podał numer do kogoś z kogo usługi mógł bym skorzystać Czki - wystarczająco się już namęczyłem leżąc pod samochodem - wyciągając i zakładając kolejny sterownik z tego multi żeby mieć tego dosyć Choć pewnie gdybym miał gdzie to całą przekładke zrobił bym sam. Co do kosztów - skrzynia + 2 mas już sprzedane za 4000 zostały pół osie po 200 wybierak 250 i rozrusznik 200 Do tego dopłaciłem 500 zł