Skocz do zawartości

custom

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O custom

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia custom

1

Reputacja

  1. custom

    Srebna eSka

    W b7 jest inny wydech końcowy z tego co pamiętam w b6 zaslepienie powoduje ciągle otwarcie klap ( do sprawdzenia) i raczej była modyfikacja niż fabryczny mod
  2. custom

    Srebna eSka

    a następnie żeby nie było że nic się nie dzieje S4 rzuciła palenie na szczęście pod pracą. Byłem eSką w pracy na dokodowaniu łopatek i przejrzeniu samochodu Przejechałem się z kolegą i wróciłem po laptopa do pracy. Po 5 min siedziałem z powrotem w eSce i byłem gotów na powrót do domu, a ona kręci i kręci i nic. Chłopaki podłączyli kompa - padł czujnik położenia wału korbowego G28. Na zimnym pali na ciepłym nie. Samochód został w pracy a żona z szyderczym uśmiechem podjechała po mnie.:diabelek: Niema tego złego .... Czujnik wiadomo gdzie będzie ( czytaj brak dojścia ) Po pewnej gimnastyce stwierdziłem że rwiemy DP i idę w mod Piggie Pipe. Modna i popularna modyfikacja w stanach to usunięcie wkładów z pre katów zwana potocznie Piggie Pipe Katy w domu w trakcie wkłady częściowo na zew narzędzia g:P Gotowy produkt przy okazji wymieniony -c**jnik g28 - 4 górne wahacze dedykowane do s4/rs4 - gumy stabilizatora - łączniki stabilizatora - 2 simeringi w zaworach ciśnieniowych w głowicach - przegub wału - pęknięta guma - osłona przegubu wew - mnóstwo śrub Samochód śmiga i w kolejnym etapie jakiś detailing może z powłoką
  3. custom

    Srebna eSka

    Bandaż 2mm grubości 10 m powinno starczyć natomiast patrząc na konstrukcję kolektora wydechowego poszedłbym jednak w ceramikę http://www.hipeco.com/?s=kolektory_wydechowe
  4. custom

    Srebna eSka

    W mojej ocenie najlepiej pokryć kolektor wydechowy + pierwsza część dp ceramika. Ewentualnie bandaż bazaltowy + opaski metalowe. Jest kilka sytuacji kiedy klapka daje znać np stukanie podczas pracy silnika na biegu jałowym. Mój kolega w pracy robi cały silnik w s4 4.2 b6 bo mu klapkę zjadł. Można rozkręcić górna część kolektora i ocenić w jakim stanie są klapy i czy śruby wkrecone podczas fabrycznego montażu technologicznego się nie odkrecaja ( zanim zastygnie spoiwo do połączenia kanałów w kolektorze) Na chwilę obecną samochód na serwisie będzie robione piggi pipes
  5. custom

    Srebna eSka

    Mjal styczeń luty więc trzeba było coś pogrzebać w garażu. Z rzeczy łatwiejszyh została zmieniona kierownica drewno z 4 ramiennej multi ale bez łopatek na skórzana 3 ramienia multi z łopatkami. Wylecialy tylne lampy led na oem. I po 2 tygodniach spokojnej pracy w weekendy eska stanęła na nogi :) Pracy było sporo ale jestem zadowolony. po kolei - kolektor ssący rozebrany i sprawdzony oem klapa w idealnym stanie Klapa jest wymieniana z 2 powodów , pierwszy oem klapy czasem pękają i silnik je zjada co czasem kończy się duża awarją, drugi wymiana klepy na after market zdecydowanie zwiększa powierzchnie wlotu powietrza do kolektora co przekłada się na moc - klapa w kolektorze vs klapa carbonowa na zamówienie Klapa zamontowana na wsporniku - śruby nylonowe podkładki + klej - przy okazji porting kolanka za przepustnica - fabryczna powierzchnia był dramat. - Klapa zamontowana w kolektorze - idealnie dopasowana nic nie obciera idealnie przylega po przestawieniu w górną pozycję zamykając długie kanały w kolektorze - zdjęcie przedstawia wlot powietrza do kolektora gdzie fabryczna klapa ze względu na swoją grubość przysłaniała około 25 % powierzchni wlotu. jeden z wielu zestawów uszczelek oraz zawory w magistrali olejowej oraz dysza natryskowa. - zdemontowany filtr oleju oraz pokrywa magistrali olejowej. bardzo cieszy czysty bez złogów stan silika wew. - kolejne uszczelki pod obudowe filtra oleju które są częstą przyczyna wycieków w tym silniku, stare były mega twarde Zawory utrzymujące ciśnienie oleju na zimnym silniku oraz dysza natryskowa oleju - kolektor ssący i mata termo izolująca ( poczatek oklejania ) 16 nowych oringów na wtryski - cena zaporowa ale cóż - następnie kolektor osadzonych na podkładkach termoizolacyjnych 5 mm ale w natłoku pracy nie cyknąłem zdjęcia - zdjęcie pieca po pierwszym odpaleniu W najbliższym czasie kolejne grzebanie stay Tuned
  6. custom

    Srebna eSka

    Tym czasem w produkcji h-pipe i usunięte tlumiki rezonujace
  7. custom

    Srebna eSka

    Cześć , po dłuższej rozłące z marką kupiłem srebrną eSkę. Ponieważ jakiś czas temu pozbylem się cupry 1P dłubnietej na 310 HP która była szalona i przy swojej mocy robiła zamieszanie na mieście brakowało mi czegoś do posiedzenia w garażu. Pewnego dnia spacerując po górach w Karpaczu zadzwonił znajomy ( mechanik) że jego szwagier który pracuje od 2 lat za granicą ma do sprzedania s4 b7, szybka wymiana zdań co trzeba zrobić i umówiłem się że po powrocie podjadę. I tak się stałem właścicielem eSki. Z plusów brak grzechotki oraz były wymieniany olej w skrzyni ATJaki że pracuje w Audi sprawdziłem dokładnie historię. Samochód serwisowany od 4500 km w 2007 roku w ASO Audi Centrum Wrocław a ostanie 4 lata gdzieś się kręcił po serwisach na przeglądy i jakieś niewielkie naprawy/ obsługi.Obecnie udokumentowane 169390. Samochód typowo jako 3 w rodzinie Trochę info co zostało zrobione po zakupie i co będzie dalej - przegląd w Audi Centrum Wroclaw - wymiana oleju w silniku motyl x cess 5w40 ( jeden z dwóch najbardziej polecanych) - wymiana filtra pylkowego OEM - wymiana filtra paliwa OEM ( był założony Man niby ASO nie przewiduje) - wymiana filtra powietrza kneht - OEM na zamówienie 5 dni czekaniq - wymiana zbiorniczka płynu chlodniczego wraz z korkiem OEM - aktualizacja skrzyni - wpadł nowy soft + kasowanie nastawow i jazda adaptacyjna Pracę w garażu -Wymiana uszczelek pod klawiatura x 2 - OEM Robota masakra mega ciasno w kilku miejscach, dość mocno się z nich lało. Ale po demontażu byłem mega pozytywnie zaskoczony jak czysto głowica wygląda. - wymiana świec ngk - OEM też ngk 8 sztuk czyszczenie przepustnicy - wymiana zaworu PCV - OEM Dość drogi i wymiana profilaktyczna ale czasem pada ( pęka w środku) i się jaja robią. - montaż nowych OEM znaczków na tył s4 i logo audi - montaż nowego logo audi chrom na przedni gril - zmiana grila z Silver na black - konserwacja skóry. - polerowanie szyby czołowej po 12 latach trochę zjadł ja ząb czasu teraz jest prawie ok - zmiana kół z ats Street race 18 na s-Line 19 - mycie itp tak po łeb kach - montaż spliter przedni Cupra - zmiana podświetlenia tablicy rej na led - mój patent z tablicą US Do zrobienia w ciągu miesiąca. - podkładki termoizolacyjne pod kolektor 5mm - porting kolektora ssącego a może i głowicy w kanale dolotowym - izolacja termiczna kolektora od spodu matkami 600 st Celsjusza. - wymiana klapy od zmiennej długości na carbonową. Po demontażu kolektora zostaną wymienione zawory i dysza natryskowa olej urtrzymujace ciśnienie w nastawnikach. Więcej opiszę jak będę działał. W planach - porządnie złożyć przód - prawie każda czynność przy silniku wymaga ustawienie pasa w tryb serwisowy. - wydech PIGGIES PIPE + H - PIPE zamiast tłumików rezonujących - spoiler tył 3 częściowy fake RS4 lub inny - kierownica z łopatkami +kodowanie - regeneracja reflektorów - lakierowanie - wymiana oleju w AT - nasz zejście był już wymieniany inaczej nie wiem czy bym ruszał. - wiele innych
  8. był demontowany do lakierowania ( kilka rysek ) montaż do poprawki
  9. kolor ori PERŁA lakier 3 warstwowy
  10. odczyt temperatury znaczy wskażnik ? stoi na 90 stopniach [br]Dopisany: 11 Czerwiec 2010, 20:18_________________________________________________lepiej widoczne zdjęcia
  11. Witam Od października 2008+ jestem szczęśliwym posiadaczem mojej skromnej a4. Po sprzedaży mojego wysokoobrotowego colta gti CA5A postanowiłem kupić coś większego. Wybory padały na a4 1.8t, octavia rs , galant 2.5 v6 avance, V40 t4, clio sport W końcu trafiłem przyzwoitą włoszkę. - 1998 rok produkcji. - 178000 - teraz 193000 przebiegu. - 4 x AIRBAG - 4 x szyby - climatronic - kolor perła Po oględzinach i pomiarach miernikiem, jeździe próbnej - kupiłem do tej pory zrobiono - rozrząd kpl z napinaczem ori ( simeringami, pompa wody , paskami akcesorii) - wisko - niepotrzebnie ( stare w zapasie ) - podłączenie pociśnień do turbo ( prawdopodobne mody włoskie ) - dv 710n z TT - uszczelka pod klawiaturą - głośniki 13 phonocar pro tech 13cm wygłuszenie drzwi - tarcze nacinane ATE Z klockami i płynem ATE - PRZEWODY HAMULCOWE - daszek na klapę tylną - pomalowano kilka elementów brzydkie rysy bardzo ją szpeciły ( porobiłem zdjęcia przed lakierownaime w razie czego ) - świece platynowe ngk - 2 cewki - kpl zawieszenie MASTERSPORT - rurę wydechową ( mogłem sam łącznik ale co tam ) - nowa zima 15 - koła na lato 16 i nowe opony narazie 2 założone - kierunkowskazy białe - końcówki kierownicze i drążki kierownicze trw plus mnóstwo wosku czyszczenia , i takich tam zabiegów W planach - TIP - DV FORGE 007 - TEST PIPE - BANDAŻ NA KOLEKTOR - MATOWY ORI GRILL PO LIFCIE - REFLEKTORY PRZEDNIE PO LIFCIE - LAMPY TYLNE PO LIFCIE - SĄ SPRĘŻYNY EIBACH WIĘC I AMORTYZATORY BILSTEIN B6 Kilka fotek i filmik jak samochód przyspiesza na 3 biegu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f01c2dc8daf41f7c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2f18341a8f744da3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/fb8f14e930e6368a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/009fd045d23d09d1.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/083a8b1af104cd22.html filmik POZDRAWIAM
  12. 1. Sprawdź przy odpalonym silniku czy płyn w zbiorniczku wyrównawczym jest pod ciśnieniem - brak pompa wody 2 Odkręć termostat wkładają rękę w obudowę termostatu możesz dotknąć łopatek pompy. jeżeli ruszysz samą łopatką to pompa ukręcona. Rdzeń pompy koroduje rozpychając plastikowy wirnik rozsadzając go W zamienniku np Behr wszystko metalowe ( poprawione )
  13. Więc może uzupełnimy o inne czasy np - 80-120 - 100-160 itp
  14. Dzisiaj w czasie dojazdu do pracy - sorry za jakość i muzykę( nagrywane tel i pod słońce ) 4 bieg 80-160 (koniec filmu ) Mierzenie od 60km/h na 4 biegu mało miarodajne ( niskie obroty, wysokie obciążenie silnika itp )
  15. nie dołuj sie kolego szczerze wątpie że to jest seria No właśnie Seria czy nie czyżby jakiś prezent z Włoch Mam jakiś mały plan modów ale obecnego stanu jeszcze nie badałem ( plany na obadanie tematu lato hamownia itp) Apel do posiadaczy Innych A4 może dacie jakies swoje dane
×
×
  • Dodaj nową pozycję...