Skocz do zawartości

michu_michu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michu_michu

Osiągnięcia michu_michu

0

Reputacja

  1. Podbijam temat bo cisza może ktoś pomoże ?
  2. log jest zamieszczony w tunezilla log viever 05/04/2021 03L906022CH R4 2.0L EDC H43 9970 21.3.0 20210309 DS325.0 002 020 021 031 043 070 301 View proszę o ocenę. Dzieki
  3. TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM Posiadam błąd przepływomierza 4794 - Miernik masy powietrza (G70) P0101 00 [101] - Niewiarygodny sygnał Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 268222 km Data: 2096.14.12 Czas: 21:41:10 Prędkość obrotowa silnika: 1515.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 52 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 77 °C Temperatura powietrza zasysanego: 36 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.200 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw): 411.7 mg/stroke Unormowany stosunek strumienia powietrza przefiltrowanego: 1.3640 Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista: 99.61 % Nastawnik przepustnicy: wartość rzeczywista: 100.02 % Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 1072 hPa Ciśnienie doładowania: wartość rzeczywista: 1209.0 hPa Średnia dawka wtrysku: 0.00 mg/stroke przepływomierz wymieniono na nowy i to samo EGR nowy filtr powietrza nowy filtr paliwa nowy. auto zachowuje się tak jak by miało turbodziurę ciągnie dopiero od 2000obr. i po czasie wyskakuje błąd jak wyzej. Proszę o info
×
×
  • Dodaj nową pozycję...