Skocz do zawartości

grzesiek85

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzesiek85

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia grzesiek85

0

Reputacja

  1. Ja kupiłem ten wał z grudziądza był dobry przejechane 180tys a teraz kupilem most zmieniłem i jest cisza wszystkie drgania ustąpiły więc nie słuchaj głupot że to wał w silniku bo to napewno nie to .
  2. raczej to nie wał ja zmieniaŁem 3 wały i nic a ten dyfer to czasami nie z Grudziądza bo ja od niego brałem wał ?
  3. Ja stawiam na dyferencjał też szukam i nic lepszego od mojego nie znalazłem wszystkie które oglądałem miały luzy , wcześniej miałem BMW 328i 193km miała przejechane ponad 300tys dostawała dużo więcej po zaworach i tam nie miałem problemów . Nie wiem tylko czy nie ma czasami możliwośći wymiany samych łożysk w dyferencjale
  4. Okazało się że tylny dyfer ma luz na flanszach do których przykręca się przeguby
  5. Koła zamieniałem kilka razy opony wszystkie jednakowe felgi proste a wał złożyłem dokładnie tak jak fabryka zaznaczyłem sobie i po wymianie podpory złożyłem tak samo. Zastanawiam się tylko czy ułożenie tej skrzyni nie po śirodku tunelu może mieć taki wpływ nie mam u kogo podejrzeć jak jest w innych quattro bo być może to być to .
  6. Witam mam następujący problem z Audi A4 2,4 Quattro podczas przyśpieszania od prędkośći 30km/h do ok 100km/h 2 i 3 bieg przenoszą się drgania na nadwozie w takim stopniu aż drgają lusterka i jest straszny dudent . Występuje to też gdy puszczę gaz na 4 lub 3 biegu . Wymieniłem wał napędowy na drugi nic nie pomogło wymieniłem podpore wału przerobiłem od transita jest sztywniejsza też nic nie pomogło sprawdziłem poduszki pod skrzynią , silnikiem , mocowania mostu wszystko jest ok postanowiłem pojechać do serwisu we Wrocławiu może tam mi powiedzą co to drga , po przeglądzie dowiedziałem się że to wał lub skrzynia wjechałem więc na kanał przejrzałem jeszcze raz to wszystko i znalazłem mały luz na flanszy w skrzyni biegów rozebrałem ostatnią część skrzyni i wymieniłem 4 łożyska które były podejrzane i to też nic nie pomogło . Naprawdę nie wiem już co to za przyczyna jedyne co mi się nie podoba to to że skrzynia biegów nie jest po śirodku tunelu tylko jest bliżej strony kierowcy a nie wiem czy to może mieć wpływ . Gdy auto odpale po nocy to przez jakieś 2-3km jest prawie nie wyczuwalne . Bardzo proszę o pomoc kogoś kto przechodził coś podobnego jeżeli jest ktoś kto potrafi mi powiedzieć co jest do wymianypo przejechaniu się tym sam to dojadę grzie będzie trzeba . pozdrawiam [ Komentarz dodany przez: Sprinter: 21-02-2007, 01:21 ] Kolegę proszę o zapoznanie się z regulaminem i potem kontynowanie tematu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...