Skocz do zawartości

Dreju

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Dreju

  1. Dreju

    [ALL B5] Biały dym...

    Pany ... co może oznaczać chmurka białego dymu podczas odpalania zimnego silnika (1.9 TDI 110 ps. 1996 rok) o poranku (ujemna temperatura, auto nie garażowane). To normalne? Potem nic się niedzieje.
  2. Na 200% sam ją otworzyłeś przy wysiadaniu. Czasami też mi się tak zdarza. Szyby się same nie opuszczają
  3. Boże.... Człowieku współczuje ci. Tak... jedź teraz!!!, a jak nie to jedź wiosną. Zapisałeś się na forum i widzę że wątku nowego nie możesz wymyślić!!! Nie zajmuj innych pierdołami!!!!!
  4. To matoł jakiś był po podstawówce.... "...o kurcze... o kurcze... o kurcze...." Jak ktoś jest niedorozwinięty to wogóle nie powinni mu dawać prawa jazdy.
  5. Bęłkoczesz człowieczku...
  6. Tylko że u mnie nie ma problemu z odbijaniem z pozycji odpalania. Problem jest w tym że stacyjka nie trzyma na pozycji zapłonu. Cofa się i auto gaśnie. (kufa nie trzyma się na tej pozycji na której palą się wszystkie lampeczki na zegarach ) Czy to będzie również wina tej kostki ?
  7. No to popatrzymy dzienx biały bracie...
  8. Kolego Leoncjo. O jaka kostkę ci chodzi. Jak oglądałem swoją stacyjkę to jest ona zbudowana z jednego korpusu i wydaje mi się że raczej rozbieralna to ona nie jest. Ma tam jakieś okienko ( tak jak na tym rysuku: http://photos04.allegro.pl/photos/oryginal/470/79/79/470797987 ) ale jak widać jest ono zaklepane. Wydaje mi się że jak ją szlak trafiło, to raczej trzeba kombinować nowa.
  9. Czy wymiana stacyjki to jakaś śkomplikowana operacja? Można samemu to zrobić czy trzeba jechać do jakiegoś magika? Bo moja się troszkę rozsypała... nie trzyma na zapłonie. Chyba jakąś zapadkę szlak trafiło. Jak przekręce na zapłon, albo odpale i puszczam kluczyk ten samoczynnie wyskakuje z pozycji zapłonu, silnik i wszystkie kontrolki gasną. Jak się pozbyć tych śrub które trzymają stacyjkę (są pozabezpieczane przed wykręceniem)?
  10. Ten kamyk to był z tych większych... także ślad jest wielkości pięcio złotówki. Szyba niestety do wymiany. Ktoś się orientuje ile taka wymiana kosztuje?
  11. Jechałem sobie pewnego pięknego dnia za wielkim, ciężarowym samochodem. I w pewnym momencie mój spokój został zburzony przez chałaś spowodowany udeżeniem małego kamyczka, uderzającego o moją przednią szybę, poderwanego przez koła wcześniej wspomnianego pięknego, wielkiego, samochodu, ciężarowego. Zatrzymałem się i stwierdziłem że po owym zdarzeniu została mi pamiątka na szybie w postaci pięknej gwiazdki. W związku z owym zdarzeniem mam kilka pytań. Czy kierowca ciężarówki musi pokryć koszty wymiany szyby ze swojego OC? Czy w takiej sytuacji może się wyprzeć swojej winy? Czy powinieniem mieć swiadków na to zdarzenie (wtedy nikogo nie było ze mną)? Czy ktoś miał taką sytuację i jak to się skończyło?
  12. Zwróc uwagę jak wyglądają odboje amortyzatora, mogą być również wyjechane... koszt: jakieś niecałe 100 zł za komplet. A tak poza tym raczej żadnych innych gum nie trzeba wymieniać.
  13. Być może tak jest. Tylko że obecne amorki mają kolor czarny, więc powinny być standardowe. Zazwyczaj sportowe amortyzatory są koloru żółtego lub niebieskiego (przynajmniej do tej pory mi się tak wydawało). Jak ktoś się orientuje w tym temacie proszę pisać. Czy występują różnice wymiarowe pomiędzy jednymi a drugimi?
  14. W witam kupiłem A4 z obniżonym zawieszeniem (sprężyny progresywne) i po nie długim okresie użytkowania postanowiłem je wymienić na standardowe ( Polskie drogi nie nadają się raczej do jazdy z takim zawieszeniem). Po wykręceniu kolumny (zawieszenie przednie) okazało się żeby włożyć nową standardową sprężynę trzeba ją ścisną o ponad 50% (czy to normalne?) i po uwolnieniu ze ściągaczy nie chce się prawidłowo osadzić, wybacza się (wygina w łuk). Dodam że amortyzator wydaje się być standardowy, jest koloru czarnego. Sprężyn też raczej nikt nie pomylił, porównywałem z innymi, ta sama ilość zwoji, wymiary takie same (oczywiście są nieco dłuższe od tych sportowych). W czym może tkwić problem? Proszę o pomoc....
  15. Witam. Mam pytanie dotyczące faktyczne stanu licznika mojej A4 (1996 r.). Czy można to sprawdzić jakoś za pomocą VAG- COM 504-1 (mam program i interfejs diagnostyczny). Jak to zrobić? Na liczniku mam przejechane ponad 270 tyś. i chciałbym się dowiedzieć czy faktycznie jest to prawda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...