Skocz do zawartości

.:campino:.

Pasjonat
  • Postów

    170
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O .:campino:.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja mam właśnie czarny połysk i mi się za***iście podobają
  2. To wszystko wyjaśnia , myślałem że sam robiłeś End OT
  3. Lepiej pokaż jak zamontowałeś tą butelkę , dolot wiadomo że jest zasyfiony. Poza tym moim zdaniem pakowanie pod maskę butelki nie jest rozwiązaniem. Ale jestem ciekaw jak to u ciebie wygląda
  4. To co ty masz za motor że kręci się do 22000 obr A tak poważnie raczej to nie ma związku z pompowtryskiem . Ja ( i nie tylko ) mam zeciora na zwykłych wtryskach i też to mam. I nawet vag żadnych błędów nie wskazuje .
  5. Może sprzęgło się nieznaczenie ślizga i wydaje takie dźwięki i wibruje ? Sam już nie wiem. Z drugiej strony dlaczego akurat w tym konkretnym przedziale obrotów i tylko przy większym obciążeniu silnika ??
  6. Wiśnia , wiem że to nie miejsce na takie pytania ale powiedz mi jakim cudem tak wyśmienicie wyszło ci obicie boczków Sa zaje***te !! Jak z fabryki. Jakiego materiału, jakiego kleju użyłeś i jaką techniką to robiłeś ? Czy pod materiał podklejałeś jakąś gąbkę czy coś takiego ? Pytam bo próbowałem u siebie okleić boczki eko skórą , i powiem szczerze że wyszła tragedia, porażka ! Czły czas się borykam z tymi nieszczęsnymi boczkami .
  7. Widzę że nic nowego się nie pojawiło w temacie , tak sobie myślałem że może by tak logi zrobić i zobaczyć czy to turbinka czasem nie przeładowuje Pomyślałem o tym ponieważ temu nieszczęsnemu "buczeniu" i "wibrowaniu" towarzyszy tak jak by nadmierne "szumienie" turbawki . Sprawdzał ktoś z was czy w momencie występowania tego "buczenia" turbinka nie przeładowuje ? Może po chwili N75 koryguje i dlatego to ustaje
  8. znaczy że wozisz plastykowego peta pod maską ??
  9. Możesz rozwinąć temat , bo obydwa stwierdzenia nic mi nie mówią
  10. No właśnie mi się poci, nie leje się jak z kranu . Fakt faktem audi jest z '95 roku i ma nalatane ponad 295 tysia ( na szafie a ile faktycznie to nie wiem ) . Pytałem bo wcześniej było suchuteńko. Dlaczego za kilkaset km ? Od zakupu nalatałem jakieś 60 tysięcy i nic sie nie działo to dlaczego nowa odma by miała się zasyfić po kilkuset km ? Co wpływa na nadmierne syfienie się /zapychanie itp.. odmy ?? Nie da sie tego jakoś wyczyścić ? Trzeba kupować nowa odmę ?
  11. Panowie, może i głupie pytanie , powiedzcie mi co to za rurka ( wąż, przewód ) ?? Czy to jest odma silnika ? Sprawa się przedstawia tak że na łączeniu zaznaczonym na foto , mam delikatny wyciek oleju a raczej to takie " pocenie się " ale mnie to drażni Czy tam powinien być olej ? Jak to po wyczyszczeniu dobrze połączyć/zaizolować i uszczelnić ?? Dlaczego mi się tam poci ?? I czym to grozi ?? Wiele pytań. Czekam na porady Foto: Uploaded with ImageShack.us
  12. Heh u mnie jest na odwrót , na zimnym w ogóle nie szarpie . Po rozgrzaniu silnika , potrafi szarpać tak że się ruszyć nie da ( szczególnie jak się jedzie z wiekszym obciążeniem ) . Do tego sprzęgło baaardzo wysoko " bierze" i ciężko chodzi. Więc i ja stawiam na zdychające sprzęgło.
  13. to wytłumacz mi kolego , dlaczego w jednym samochodzie ta różnica jest kolosalna a w innym praktycznie nie zauważalna ? Przecież i w jednym i w drugim przypadku zębatki i łożyska w skrzyni sa identyczne . To że zalecane jest gaszenie i odpalanie na wciśniętym sprzęgle , wie chyba każdy. Wiadomo - mniejsze obciążenie dla silnika itp. Wracając do czujnika F36 , w której grupie na vagu znajdziemy o nim jakieś informacje ?
  14. a vagiem da się jakoś zdiagnozować ten czujnik ? Pytam bo na vagu nie mam żadnych błędów
  15. nie słyszeli, możesz rozwinąć temat owego czujnika ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...