Skocz do zawartości

adammind

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adammind

Osiągnięcia adammind

0

Reputacja

  1. producent nie zaleca wymiany. jednak niektórzy wymieniają dla spokoju. jednak póki nic sie tam nie dzieje, nic nie trzeba ruszać. pozdrawiam
  2. Witajcie, Byłem dziś z moją niunią na kanale i mechanik po oględzinach stwierdził wyciek w 3 miejscach z układu napędowego z tyłu: 2 z torsena i jeden na lewym wyjściu półośki. Na półośce to nic poważnego - tylko uszczelniacz do wymiany, ale okolice torsena to problem - jak mi powiedziano. Mechanik twierdzi, że to po rozłożeniu, uszczelnieniu i złożeniu z tych samych części w większości przypadków wycieka ponownie. Mam to do Was drodzy forumowicze wielką prośbę o wszelkie rady i informacje w temacie dot. faktów dot. uszczelniania torsena, zamienników uszczelniaczy (czy warto? i czy wymienić od razu również prawy?), oleju przekładniowego jaki tu najlepiej wlać i oczywiście kosztach jakimi taka naprawa grozi. Jako, że jestem z pomorza tu też chciałbym znaleźć jakiegoś fachowca w temacie. Z góry dzięki za wszystkie uwagi
  3. mam podobny problem :/ co to jest ten przekaźnik? ile kosztuje wymiana? pzdr
  4. fotel mialem przesuniety :/
  5. 17978 - Start silnika uniemożliwiony przez Immobiliser P1570 - 35-00 - - Witajcie, Czy ktoś wie w jakich okolicznościach powstaje taki wpis w logu? Z góry dzieki
  6. Witajcie, Ostatnio podczas wizyty na kanale, zobaczylem, ze moje auto ma mokry most. Mechanik po krotkich ogledzinach stwierdzil, ze lewy uszczelniacz ma polosce puszcza. I tu mam pytanie do znawcow quattro... czy to powazna sprawa? czy nalezy spieszyc sie z wymiana? A jezeli tak, to czy to grubsza naprawa, czy jakos w miare sprawnie da sie to zrobic... jesli ktos za przyblizone koszty to tez prosze o info. Generalnie, wszelakie informacje dot. tego prblemu sa mile widziane. Z gory wielkie dzieki.
  7. adammind

    [B5 ADR] mokry blok

    Witajcie, Mam Audi takie jak w profilu i ostatnio na kanale widzialem, ze blok silnika u dolu jest w oleju. Po krotkich ogledzinach dopatrzylem sie ze sa niewielkie wycieki spod klawiatury... auto ma obecnie 170tys a rozrzad byl robiony przy 140tys. Troche mnie to zaniepokoilo i zastanawiam sie, czy to moze byc cos powaznego. Jak sadzicie? Nalezalo by wniknac? Auto jest zalane Mobilem polsynyetykiem o ile to istotne... i ostatnio chyba wiecej pali - miasto, krotkie trasy - ok 13L. Mieszana bak [60l] 480km Z gory dzieki
  8. OK, dzieki wielkie - niestety tego się spodziewałem... Mam pytanie dotyczące wskaźnika paliwa - czy wskazuje on liniowo czy jest to zgodnie z wykresem jakiejs funkcji? Pozdrawiam
  9. Przepustnica świeżo wyczyszczona - bo VAG pokazał błąd - więc zostaje reszta. Mam wrażenie, że właśnie po tej regulacji pali więcej... czy to możliwe? Że mechanik po czyszczeniu coś tam źle ustawił?
  10. Witajcie, Niedawno zakupiłem auto takie jak w profilu... i wyniki pomiaru spalania trochę mnie zdziwiły. Ostatni pomiar w jeździe mieszanej bez szaleństw to ponad 12l/100. Zastanawiam się, co mogę zrobić by spalanie spadło... Spodziewałem się, że w trybie mieszanym auto będzie paliło ~9/100, a w mieście max 11. Czy moje oczekiwania są złudne? Jeśli nie to co w silniku należy wyregulować i przeczyścić by zmniejszyć spalanie.... Z góry dziękuję
  11. adammind

    [B5 ADR] rezerwa

    odpowiedzi spojne, dzieki wielkie... Pozdrawiam
  12. adammind

    [B5 ADR] rezerwa

    Witam, Czy ktoś wie przy ilu litrach włącza się rezerwa? Z gory dzieki pozdrawiam
  13. dzieki, tak myslalem... a facet w warsztacie skasowal mnie 150 za czyszczenie i nastaw przepustnicy...
  14. Witam, 17967 - Zespół przepustnicy (J338): błąd w nastawach podstawowych P1559 - 35-10 - - - Sporadyczny 17916 - Regulacja biegu jałowego: osiągnięta górna granica regulacji P1508 - 35-10 - - - Sporadyczny 00543 - Przekroczono maksymalne obroty silnika 35-10 - - - Sporadyczny interesują mnie dwa pierwsze problemy... ten ostatni rozumiem \ Z gory dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...