Skocz do zawartości

Radek1987

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Radek1987

Osiągnięcia Radek1987

0

Reputacja

  1. Witam, mam problem. AFN strasznie dymi mi na biało . Jak stoję i zawieje wiatr to widzę jak mnie spora biała chmura wyprzedza. Gdy się już rozgrzeje to zero dymienia. Spaliny niczym nie pachną. Nie wiem ile ma to wspólnego ale wiem, że leją 2 wtryski i pali mi sporo jak na AFN-a. Mam też rano problemy z odpaleniem tak jak by paliwo się cofało. Proszę o pomoc
  2. Przepływka okazała się trefna i odesłałem ją. Niby ma być wymieniona na dobrą. Wiecie jak wygląda " czujnik ciśnienia w układzie dolotowym " dla AFN z 97r ? Mogą np być linki z allegro, szukałem tam ale nie mogę dojść do tego który jest ok.
  3. Szkoda , że wcześniej nie napisałeś pauel , zamówiłem używkę z alledrogo za 119zł . Chwilowo nie mam funduszy na oryginał za 530 ;/
  4. Dokładnie , za nowego Pierburga zaśpiewali mi 730zł , ale na jutro będę miał "regenerowany" za 270zł + 105zł ( podobno nowy , tylko musi się nazywać regenerowany bo coś tam ) . Swój oddaję i dostaję zwrot 105zł jeśli wszystko będzie z nim ok. Wszystko będzie oryginalne , nie zamienniki. Bosch nie może być bo wtyczki inne
  5. okazuje się , że mam Pierburga i kupię taki sam oryginał.....
  6. czy przy uszkodzonym przepływomierzu jest możliwe , że silnik po przygazowaniu do odcinki chodzi przez chwilę na 3 garki ?
  7. Witam , jaki mogli byście polecić przepływomierz/wkład ? Lepiej droższy czy tańszy ? Czy mają jakąś różnicę w działaniu , czy to tylko kwestia wytrzymałości ? Proszę o podawanie przykładowych linków z allegro . Dzięki
  8. Witam , mam problem z moim AFN-em , strasznie zamula , nie przyspiesza powyżej 120 itd. Turbina jest od AWX-a regenerowana. Mimo wymiany nadal problem się pogłębiał. Stawiam na to , że problemem jest przepływomierz. VAG wywala mi takie 17978 Moduł sterujący zablokowany 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71 zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY
  9. to musi być coś innego..... bo filtr znów zalany na max i nie odpala już w ogóle
  10. Mam podobny problem , wymieniałem dziś filtr paliwa w AFN-ie , trochę zalałem go ropą. Odpalił za pierwszym razem i po 3 sekundach zgasł i już nie odpalił. Zalałem jeszcze raz filtr ropą do pełna , popiłowałem go trochę i odpalił. Pochodził 5 min i sam zgasł , piłowałem go trochę ale bez skutku. Nie wiem co jest.....
  11. okazało się , że nie mam w ogóle złącza do napełniania klimy , tzw. klima jednorazowa . A chodzi o to, że mam chłodnice z passata , bez złącza. Prawdopodobnie będzie to tak rozwiązane ze koleś mi wspawa złącze.
  12. wczoraj szukali gdzie się podłączyć na podszybiu, ale nic nie znaleźli . Jest tam czujnik ciśnienia klimy i drugi aluminiowy wężyk
  13. dzięki za podpowiedzi , jutro zajadę jeszcze gdzie indziej a jeżeli chodzi o mechaników to jest nawet na forum polecany ten warsztat w Gdyni
  14. Witam , byłem dziś w warsztacie w Gdyni i chciałem nabić klimę. Ale rozłożyli ręce i powiedzieli, że nie widzą gdzie by mogli się podłączyć i nic nie zrobią. Powiedzieli też , że w 96roku nie było klimy w a4 i muszę mieć jakąś kombinowaną. Może ktoś pomóc i powiedzieć gdzie i jak się podłączyć ? Może pod czujnik ciśnienia klimy ?
  15. Też miałem przetarte, i zabezpieczyłem taśmą izolacyjną...... ale nie wiadomo czy to będzie przyczyna, muszę do jakiegoś speca w 3mieście się zgłosić. W Vass service powiedzieli mi, że mam czujnik wymienić ;/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...