Skocz do zawartości

pmgreen

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pmgreen

Osiągnięcia pmgreen

0

Reputacja

  1. Koszt jaki poniosłem to około 60zł w polifcie, czesci kupione z anglika na forum. Praktycznie to potrzebna jest lampka podsufitki i wyłącznik z obudową. Nakładka (obudowa) wyłącznika od anglika jest inna niz europa ale splokojnie mozna z taka zamontowac tylko nie bedzie on zamontowany jak woryginale. Cylinderek zamka tez moze zostac ten sam tylko trzeba go rozebrac i przezbroic pod swoj kluczyk.
  2. Ja miałem podobnie uszkodzoną ale b5 po lifcie z OC sprawcy, do wymiany zaliczona: maska błotnik lampa pas intercooler nadkole dostałem z pzu 3,5tyś i sprawa wylądowała w sądzie, sąd przyznał 9tyś Jak na początek wycenią Ci na 5-6tys na najtańszych zamiennikach to będzie dobrze
  3. Naprawiłem z tym ze nie do końca. Auto do jazdy miałem juz 3 dni po kolizji ale zrobione na sztukę (wymiana lampy i trochę podklepane), dopiero z czasem kupiłem czesci pod kolor mojego auta i wstawiłem do blacharza na pare dni zeby mi to wszystko spasował bo bylo delikatnie ruszone poszycie wewnetrzne błotnika. I tak jezdze do tej pory, z tym ze przydało by sie to jeszcze pomalowac, bo niby czesci pod kolor ale wiadomo ja to jest z używkami (troche porysowane).
  4. Kolizja była w grudniu 2010r przed sylwestrem najpierw się odwołałem do PZU a później złożyłem skargę do Rzecznika Ubezpieczonych, później na początku listopada 2011r sprawa trafiła do sądu, i w końcu w połowie czerwca 2012r PZU przelało kasę zasądzoną przez sąd. Czyli w sumie półtora roku to trwało od stłuczki.
  5. Koszty jakie poniosłem to około 2500zl, w tym 1200+vat adwokat, 200 kosztorys z ASO, 340 opłata w sądzie za założenie sprawy, 17 opłata za pełnomocnictwo, 500 zaliczka w sądzie dla biegłego sądowego. Z tego sąd zasądził zwrot 2000zł, czyli wszystkiego nie odzyskałem, a dlatego ze pozew był o dopłatę ponad 6000, a sąd zasądził 5500 dopłaty do odszkodowania.
  6. Witam. Trochę odświeżę moja stara sprawe odszkodowania. Po negatywnej odpowiedzi PZU na odwolanie, zrobilem kosztorys w ASO (gdzie koszt naprawy wyliczono na 10000zł), i sprawa wylądowala u Rzecznika Ubezpieczonych, rzecznik przyznał mi racje ze nalezy mi sie wieksze odszkodowanie i interweniowal w PZU w celu wyjasnienia sytuacji, oczywiscie PZU dalej upierało sie ze wszystko z ich strony jest OK. I tu najlepsze jest to ze Rzecznik Ubezpieczonych przyznal mi racje ale on nie może zmusic PZU do wypłaty naleznego odszkodowania (po co wogóle ten rzecznik istnieje to nie mam pojecia), a jak chce to moge isc do sadu. Na koniec sprawa wylądowała w sadzie. Sad na podstawie kosztorysu naprawy na 9000zl (sporzadzonego przez bieglego na oryginalnych czesciach i naprawie nie w ASO) wydał wyrok dopłaty 5500zl plus odsetki plus zwrot kosztów sadowych i adwokata. W tej chwili PZU wypłaciło juz zasadzona kwote(9000zl). Sprawa sie troche ciągneła ale było warto,
  7. Witam U mnie kodowanie poszło be problemu, z tego co mówił mi znajomy to problemy z kodowanie mogą sie pojawic, jesli SENSOR AIRBAG był czyszczony po CRASCHu to może nie dac sie zakodowac, ale ile w tym prawdy to nie wiem.
  8. Modyfikacja zakończona powodzeniem a tu jeszcze mała poprawka do kodowania AIRBAG SENSOR 8DO 959 655 J Coding 0?x0x: Passenger Airbag Key Switch 0 = Passenger Airbag Key Switch not installed 1 = Passenger Airbag Key Switch installed
  9. Vag-COMem 311 da sie zmienic to kodowanie????
  10. Witam. Też przymierzam sie do montażu wyłącznika airbaga pasazera, i z tego co znalazlem to w polifcie wyglada to tak: Doposażenie w przełącznik na kluczyk samochodu Audi A4 1995 ► od numeru nadwozia: 8DXA 200 001 Niezbędne podzespoły 4B0 919 XXX przełącznik na kluczyk dezaktywacji poduszki bezpieczeństwa przedniego pasażera (przełącznik na kluczyk do wyłączania poduszki bezpieczeństwa po stronie przedniego pasażera -E224-) 107 857 XXX cylinderek zamka bez kluczyka 8D1 857 XXX osłona tylko dla przełącznika na kluczyk do wyłączania poduszki bezpieczeństwa przedniego pasażera, lewostronny układ kierowniczy 8D0 947 XXX oświetlenie wewnętrzne oraz do czytania dla samochodów z możliwością dezaktywacji poduszki bezpieczeństwa przedniego pasażera (oświetlenie wewnętrzne z przodu -W1- z lampką kontrolną wyłączonej poduszki bezpieczeństwa po stronie przedniego pasażera -K145-) 8D1 857 077 – nakładka na wyłącznik airbag pasażera do schowka 4b0 919 237 – wyłącznik poduszki 107 857 113 JB cylinderek zamka bez kluczyka 8D0 947 111 M – lampka z kontrolką airbag Wymontowanie podręcznego schowka 1 - Śruby (2x Moment dokręcenia 5 Nm 2 - Podręczny schowek Wymontowanie Wyłączyć zapłon i wyjąć kluczyk zapłonu. Odłączyć przewód masy na akumulatorze przy wyłączonym zapłonie Odczepić osłonę tablicy przyrządów Wykręcić śruby -1- (2x). Wykręcić śrubę -3- (1x). Otworzyć podręczny schowek. Wykręcić śruby -4- (2x). Wyjąć nieco podręczny schowek. Rozłączyć złącze wtykowe oświetlenia podręcznego schowka. 3 - Śruba (1x) Moment dokręcenia 5 Nm 4 - Śruby (2x) Moment dokręcenia 5 Nm 5 - Belka poprzeczna tablicy przyrządów Przebudowa podręcznego schowka Przy oznaczeniach -1- (2x) wywiercić po jednym otworze o średnicy 4 mm. Zaznaczyć wycięcie o wymiarze -A- 4 mm, wymiarze -B- 30 mm i wymiarze -C- 30 mm. Na krawędzi oznaczenia wywiercić otwór o średnicy 10 mm. Otwornicą (dostępną w handlu) wyciąć otwór wzdłuż oznaczenia w podręcznym schowku Zamontowanie przełącznika na kluczyk Włożyć przełącznik na kluczyk do wyłączania poduszki bezpieczeństwa po stronie przedniego pasażera -E224- w zamocowanie przełącznika na kluczyk. Zaczepić zamocowanie przełącznik na kluczyk na występach -2- (2x) i przykręcić śrubami -1- (2x). Przewód z wtyczką przełącznika na kluczyk do wyłączania poduszki bezpieczeństwa po stronie przedniego pasażera -E224- jest połączony z wiązką przewodów. Poluzować wtyczkę przełącznika na kluczyk do wyłączania poduszki bezpieczeństwa po stronie przedniego pasażera -E224- od wiązki przewodów. Zamontowanie podręcznego schowka 1 - Śruby (2x) Moment dokręcenia 5 Nm 2 - Podręczny schowek Zamontowanie Nałożyć podręczny schowek -2- Podłączyć wtyczkę oświetlenia podręcznego schowka i przełącznika na kluczyk do wyłączania poduszki bezpieczeństwa po stronie przedniego pasażera -E224-. Uważać, aby złącza wtykowe prawidłowo (słyszalnie) się zablokowały. Dalszy montaż odbywa się w odwrotnej kolejności. 3 - Śruba (1x) Moment dokręcenia 5 Nm 4 - Śruby (2x) Moment dokręcenia 5 Nm 5 - Belka poprzeczna tablicy przyrządów Zamontowanie lampki „PASSENGER AIRBAG OFF“ Wymontowanie oświetlenia wewnętrznego z przodu -W1- bez lampki „PASSENGER AIRBAG OFF“ Odczepić osłony zaczynając z przodu Wykręcić śruby -2- (2x). Zdjąć osłonę -1- z przodu. Rozłączyć złącza wtykowe. Zamontowanie oświetlenia wewnętrznego z przodu -W1- z lampką „PASSENGER AIRBAG OFF Przewody elektryczne do lampki kontrolnej wyłączonej poduszki bezpieczeństwa po stronie przedniego pasażera -K145- (lampki „PASSENGER AIRBAG OFF“) znajdują się już w wiązce przewodów oświetlenia wewnętrznego z przodu -W1 Podłączyć wtyczki oświetlenia wewnętrznego z przodu -W1- i lampki kontrolnej wyłączonej poduszki bezpieczeństwa po stronie przedniego pasażera -K145-. Zamontować oświetlenie wewnętrzne z przodu -W1- wraz z lampką kontrolną wyłączonej poduszki bezpieczeństwa po stronie przedniego pasażera -K145-. Zaczepić osłony Włączyć zapłon. Podłączyć przewód masy akumulatora Przestrzegać czynności wymaganych po podłączeniu akumulatora Zakodować od nowa sterownik poduszki bezpieczeństwa -J234 Sprawdzić działanie. Za pomocą przełącznika na kluczyk do wyłączania poduszki bezpieczeństwa po stronie przedniego pasażera -E224- dezaktywować poduszkę bezpieczeństwa przedniego pasażera. Lampka kontrolna wyłączonej poduszki bezpieczeństwa po stronie przedniego pasażera -K145- musi się stale świecić. Za pomocą przełącznika na kluczyk do wyłączania poduszki bezpieczeństwa po stronie przedniego pasażera -E224- aktywować poduszkę bezpieczeństwa przedniego pasażera Lampka kontrolna wyłączonej poduszki bezpieczeństwa po stronie przedniego pasażera -K145- musi zgasnąć. Odczytać pamięci usterek wszystkich sterowników i skasować je. Użyć do tego odpowiedniego testera, np. testera -VAS 5051B-. Kodowanie sterownika poduszki bezpieczeństwa -J234- Niezbędne narzędzia specjalne, testery i urządzenia pomiarowe oraz wyposażenie Na przykład tester -VAS 5051B- Po zamontowaniu przełącznika na kluczyk do wyłączania poduszki bezpieczeństwa przedniego pasażera -E224- należy od nowa zakodować sterownik poduszki bezpieczeństwa -J234- Podłączyć odpowiedni tester, np. tester -VAS 5051B- do samochodu W trybie „Poszukiwanie usterek“ wykonać program „Kodowanie sterownika poduszki bezpieczeństwa“ dla danego typu samochodu. Czyli wystarczy zamontowac wylacznik i lampke, instalacja juz jest. Lampke z kontrolka airbag podpinany pod kostke starej lampki, a wyłacznik podpinamy pod 5pinowa kostke ktora ukaze nam sie po demontazu schowka po lewej stronie. Zostaje tylko zmienic kodowanie sterownika airbag i tu tez bym byl wdzieczny za pomoc jak to zrobic???
  11. Czesc Mniej wiecej 895 ale plus VAT czyli jakies 1100zl. Dzisiaj dostalem odpowiedz na moje odwolanie, oczywiscie negatywne co proponujecie dalej z tym fantem robic?
  12. czekam narazie az dostane kosztorys poczta na pismie bo ten który wstawilem dostalem mailem, a co na papierze to na papierze i wtedy do dziela, a PZU wcale sie nie spieszy
  13. ja grodniu zglaszalem szybe (odprysk i pekniecia po 2mm) z AC ale w PZU i powiem tak, dostalem 470zl bez vatu bo mialem opcje wycena i poleciala znizka 10%
  14. Zdjecia chyba maja ich rzeczoznawca robił. Tak bede chyba musiał zrobic, bo z tego co widze to na kosztorysie zostały uzwglednone części do wymiany od modely przedliftowego a ja mam po lifcie. "TAKIE RZECZY TYLKO W PZU"
  15. Własnie w tym problem że nie. Jak tylko był rzeczoznawca z PZU trza bylo sie brac za reanimacje, wiec lampa byla rozwalona w mak wiec odrazu poszla w smietnik a maske zostwilem u goscia od ktorego bralem używana.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...