Skocz do zawartości

sylsaw

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sylsaw

Osiągnięcia sylsaw

0

Reputacja

  1. ]a czy to również może być od tego że jeden kat będzie na wykończeniu? Rozmawiałem z kolegą który bardziej odemnie się zna na tym i on ma takie pytanie, nie wie dokładnie jakie powinny mieć parametry te pierwsze sondy zwane uego. Wczoraj jak sprawdzał to na biegu jałowym przy normalnych obrotach było na jednej 1,5 v a na drugiej 1,3-1,4v po dodaniu gazu i zwiększeniu obrotów na takim samym poziomie dopiero przy puszczeniu gazu i spadku obrotów wartości wzrosły do 3,5 - 4v, czy to są objowy które mówią ze sondy są ok/?
  2. a czy może ktoś podać jakie powinny być parametry podczas testu sond, testu kata i oporności grzałek, abym mógł się na czymś wzorcować[br]Dopisany: 03 Marzec 2011, 10:58_________________________________________________A i jeszcze jedno jak sprawdzić tą pierwsza sondę prądową nazywa się chyba UEGO cz jakoś tak, jakie powinna wskazywac wartości?[br]Dopisany: 03 Marzec 2011, 11:08_________________________________________________Jest tu jeszcze ktoś. Wczoraj sprawdzałem sondy, przejścia są, grzałki ok, na jednych sondach od 0,2 - 0,9;1,0 się waha, na sondach uego nie wiem czy jest ok, vag pokazuje 1,5V jak się zwiększy obroty to pokazuje tak do 3,5-4V, czy ktoś może powiedzieć czy to ok jest. Drugie pytanie to czy ktoś się wie coś na ten temat, są na vagu wskazania czasu wtrysku, i tak na trzech pokazuje wartości około 3,2 a na kolejnych trzech pokazuje około 4,5 wydaje mi się że powinien pokazywać tak samo na każdym. Dzięki za pomoc
  3. Proszę Państwa, właśnie to nie jest wina LPG, jeździłem na benzynie i te same błędy, wiem też że może to być sonda lambda lub kat, ale być może jest to jedno z nich, chciałbym w jakiś sposób wykluczyć coś. Czy mogę potraktować kata "po chłopsku" wywalę wszystko ze środka i będzie git czy nie?
  4. Witam, przepraszam jeżeli w złym miejscu pisze. Mam problem od jakiegoś czasu wyskakuje mi check engine po sprawdzeniu błędów to P3262 Exhaust bank 1/2 oxygen sensors behind catalyst swapped a drugi to P0431 - Warm up catalyst bank 2: efficiency below theshold, po przeszukaniu neta i forum różnych wiem że ma to coś wspólnego z lmbdą lub katalizatorem, wiem że u mnie w audi jest kilka tych sond, wiem że niektóre można sprawdzić vagiem a innych nie, czy może miał ktoś juz coś takiego wcześniej, wspomnę że po wykasowaniu błąd pojawia się ponownie po jakichś 400-500km, i tak w kółko. Audi A4 ASN 3.0 Z góry dzięki za pomoc Jeśli nie ten dział proszę o przeniesienie a nie kasowanie
  5. Kamien w instalcji chlodzenia jest klopotem, aktualnie jestem na tym etapie sprawdzalem u siebie bo nie mam ogrzewania, da sie to przeczysic podlaczajac pod nagrzewnice weza z woda pozniej zalac plynem i jest ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...