Skocz do zawartości

polomax

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O polomax

Osiągnięcia polomax

0

Reputacja

  1. Cześć Wielkie dzięki Murzyn koszulka dotarła dziś 10:00 pasuje jak ulał jestem bardzo zadowolony.
  2. Cześć Z tego co wiem to nie trzeba nic adaptować ja nic takiego nie robiłem mój znajomy mechanik też nic mi nie adaptował , wymieniłem on tylko sprawdził czy są jakieś błędy. Ja mam problem z czujnikiem Halla dwa razy go wymieniałem a objawy były takie że nie szło skasować błędu na wyłączonym silniku oczywiście stacyjka załączona a teraz mogę go skasować ale po odpalęniu auta wyskakuje ponownie że mam zwarcie do masy. Kable przemierzone mój mechaniko-elektronik przypuszcza że coś nie tak z sterownikem ale nie umie dostać takiego sterownika na próbe bo gdyby to nie był on to conajmniej 500zł nie moje. Nie wiesz przypadkiem bo masz chyba taki sam silnik czy u Ciebie niewyskakuje ten sam błąd -może to ma tak być ?
  3. Cześć Więc odpowiadam czujniki są pojedyńcze dwustykowe i podwójne czterostykowe a dokładnie chodzi oto że w podwójnym są dwa czujniki jeden do licznika pokazuje temperature śilnika a drugi ten bardziej istotny do sterownika czy komputera. Ja miałem podwójny czterostykowy znajduje się on za silnikem pod rurą z doprowadzenia powietrza do przepustnicy jest on włożony na szteko (jakoś tak się to nazywa)na zawleczce. Wyciągasz zawleczkę i pociągasz do góry bardzo łatwa sprawa uwaga silnik zimny bo się poparzysz. Teraz cena podwójny czterostykowy kupiłem za 65zł a pojedyńczy dwustykowy był za 14zł. Na VAGu czasami nie zawsze wyskakiwał błąd tego czujnika i chyba pisało że to usterka sporadyczna,ja wymieniłem i mam spokój no ale u Ciebie może to co innego. Najlepiej dogadać śię w sklepie tak jak ja to zrobiłem że czujnik wziołem na próbę.
  4. Cześć miałem coś podobnego halla też wymieniłem ale to nic nie dało, wymieniłem czujnik temperatury silnika i przestał szarpać. Obiawy umnie były takie jak u Ciebie ale jeszcze zauważyłem że jak był zimny i na jedynce chciałem delikatnie jechać to w miarowych odstępach spadały obroty i śilnik się dusił, po wymianie czujnika wszystko jest OK.
  5. Tylko czy używany aparat jest sprawny sam czujnik da się wymienić robiłem to osobiście elektronik od aut tylko przelutował kable koszt czujnika to 75 zł chociaż widziałem te same za 250zł , aparat chyba będzie droszy .Trochę jest z tym roboty ale spróbuje jeszcz raz.
  6. Cześć jestem nowy więc z góry przepraszam jeżeli napisze coś nie tak ale na temat czujnika HALLA nie znalazłem za dużo na forum. Strasznie muliła moja A4 1.6 96 na Vagu wyszło że czujnik Halla ma usterke statyczną nie dało się skasować błędu na wyłączonym silniku ani na zapalonym.Po wymianie silnik odzyskał moc i nie wykazywał żadnych błędów ale na niskich biegach przy ostrym przyspieszaniu szarpie więc po tygodniu pojechałem jeszcze raz do serwisu i tu niespodzianka wyszło że czujnik Halla ma zwarcie do masy błąd idzie skasować na wyłączonym silniku ale po zapaleniu od razu wyskakuje. Czyżbym musiał jeszcz raz wymieniać tego Halla. I tu moja prośba jeżeli ktoś się spotkał z czymś takim proszę o pomoc czy ten błąd ma wyskakiwać czy nie bo mechanik chyba nie bardzo się oriętuje. Jeszcze jedno jak rozpoznać odpowiedni Hall do danego silnika. Pozdrowienia *(prefix uzupełnony) [Musashi]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...