Skocz do zawartości

mike122

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mike122

Osiągnięcia mike122

0

Reputacja

  1. Siema, mam to samo. Wszędzie mechanior mówi... Magiel pincet... no i na tym się zamyka sprawa... Zastanawiam się nad tym amortyzatorem drgań skrętnych w końcówce, na polskie drogi to zły wynalazek, nietrwały... Czy jest opcja zamienić je na zwykłe? Jak coś się dowiesz w tym temacie to daj znaka... Pozdro
  2. Witam. Mam problem, może to normalne ale me audi wg mnie strasznie dymi na szaro... Nawet przy spokojnym ruszaniu, a przy mocnym to wogóle szaro za mną aż wstyd... Poza tym czasami zapali jakby na dwóch garach... Nie mogę się normalnie połączyć VagComem, raz mi się udało dziwnym trafem, przez VagScana łączy sie malinowo, reszta kicha, nawet logów zrobić nie mogę... Kiepsko mi idą poszukiwania podobnych tematów na forum, jeśli podobny wątek juz był to przepraszam i prosze mimo to o jakąś pomoc. Pzdr uzupełnij profil
  3. Ema, mam problem, na spocie w Promenadzie podłączaliśmy się VAG-Comem do mego auta i nie było połączenia z silnikiem... Dziś wyjąłem kostkę i jeden z pinów, brązowy wypadł ze złącza, ogólnie są tam trzy piny z czego jeden wypadł, teraz pytanie, pod którym nr w kostce mam wpiąc ten pin z brązowym przewodem?? Szukałem na forum ale coś nie widze rozpiski złącza diagn. Dzięki za pomoc. ;( Uzupełnij profil [spedyt]
  4. No w pyte... Jak zadziała jak powinno to jade z butlą do Zgorzelca... Wielkie dzięki za pomoc
  5. Wszystko mam oryginalne...sub nr 8D9 035 381, mini iso od radia chorus1, instalka ori
  6. Jak macie opis, schemat, wiecie które kable do czego są w kostce od suba Nokii w B5 Avant to piszcie, ciągnę muzole na tył przez fabryczne druty żeby nie dokładać nowych bo nie lubie takich rzeczy i nie mogę sie połapać co do czego, wiem że od mini iso idą 3 kable sygnałowe (wspólny minus) i jedno sterowanie do zał wzmacniacza w subie. Już metodą prób i błędów doszedłem że grają mi tyły ale w przeciwfazie i jest kupa, jhak macie coś to z góry dzięki.
  7. Przyczyna... upalony styk w przełączniku kierunków, każde zwarcie na obwodzie świateł kierunkowskazów zawsze zniszczy jakiś element, bezpiecznik przed tym nie zabezpiecza, jedynie zwarcie na awaryjnych wywala bezpiecznik. Dziwne te Audi ale łaaaadne...
  8. Jakie są koszty i rezultaty podniesienia mocy w tym silniku? Gdzie najlepiej w woj. mazowieckim dokonywać takich przeróbek. Pzdr
  9. Elo, nie mam kierunkowskazów, wymieniłem w serwisie kupiony przełącznik awarii i dalej nie działają... Zaczęło sie od wymiany amorków tył, po zmontowaniu tapicerek w bagażniku przestały działać kierunki, potem przy włączaniu awaryjnych strzelał bezpiecznik, okazało się że przygniotłem kabel alarmu w progu bagażnika, poprawiłem i awaryjne działają ok ale kierunków nie ma, na nowym przełączniku też kierunków nie ma... Co wymienić, co sprawdzić??? To moje pierwsze audi i go jeszcze nie znam jak Wy... Pomóżcie, z góry dzięki. Pzdr [ Dodano: 24-03-2007, 21:57 ] Zero pomocy, zero rady... Wypisuje sie z klubu... Żarcik, hehe, Kolego ze spotu pod Realem 20 marca tego roku, czerwone A4 na kołpaczkach..., dzięki za radę apropo kierunków, gostek naprawdę zna sie na rzeczy, poza tym to Ziooom i zapewne bedę tam śmigał zawsze...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...