Skocz do zawartości

Szymonss

Pasjonat
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szymonss

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Szymonss

0

Reputacja

  1. Ja "teoretycznie" miałem 255tys ale widać było od początku że to mało realny przebieg.. No cóż tak bywa jak człowiek nie ma sałaty na nowe :> Teraz mam na oku pewniejsze auto, A6 2.5TDI-180PS ( tak wiem, jest do czego dokładać) Dziś będę u mechanika to później wrzucę wycenę
  2. Dobra sorry z tym fiatem to mnie poniosło.. ;( Jest diagnoza.. ;( 2 pęknięte tłoki, cylindry gładkie jak kostka brukowa, głowica roz.... Żegnaj 1.9 Ma ktoś silnik do sprzedania?....
  3. pie..le audi, mam to w d*pie, człowiek wali kasy ile może i taki efekt?? To ja już wole fiata
  4. W poniedziałek będzie diagnoza a dziś operacja holowania... już raz to przeżyłem jak kupiłem filtr marki "filtron" (nigdy nie kupujcie tego syfu!), a teraz z znowu.. Mechanik to Janusz z Mokrej/Kraków
  5. Dokładnie to samo mi po głowie chodzi... Silnik juz wiadomo swoje przeszedł ale odkąd go mam nie oszczędzałem , wszystko najlepsze kupowałem i ot jaka wdzięczność... Z mechanikiem już jestem umówiony, ciekawe ile krzyknie..
  6. No lekki film olejowy, nie żeby zalane... A nastawnik pompy wtryskowej? (do czyszczenia był już jakiś czas temu ale brakło waluty..)
  7. Cześć, kurcze moje auto po raz pierwszy mnie zawiodło i bardzo zmartwiło.. Jechałem jak zwykle, 3000 obrotów było i silnik wskoczył w stan awarii, znam temat bo miałem tak bardzo często przed czyszczeniem turba. Wszystko było fajnie dopóki nie stanąłem, silnik jakby chodził bez któregoś z tłoków, telepie jak wściekły i chmura niebieska za mną... Po kilku k...ach w powietrze dojechałem na stację i zgasiłem silnik. Pierwsza myśl-turbina puściła olej, ale zdjąłem wąż od ssania, łopatki całe, sztanga chodzi (turbo czyszczone 2 miesiące temu). Co jeszcze powoduje takie objawy?????
  8. Witajcie! Rozebrałem swoją skrzynię ponieważ kiepsko wchodziły biegi i podejrzewałem któryś synchronizator, okazało się że cała skrzynia to jeden wielki śmietnik, do wymiany synchronizatory, przesówki i koła biegów 1,2 i 3. Nie opłaca mi się tego wymieniać więc mam pytanie gdzie w krakowie lub okolicach można kupić używaną skrzynię w dobrym stanie? może znacie lub kojarzycie coś co jest sprawdzone. Z góry dzięki za info
  9. Straszą mnie rozumiecie drodzy koledzy że to masakra i wogóle lepiej najlepiej sie od razu pociąć.. widziałem tam właśnie śrubę i właśnie czy młotek aby napewno wystarczy? wybić nie problem ale czy żeby nową tuleje osadzić nie trzeba troszkę hmm bardziej "fachowego" sprzętu?
  10. Koledzy jak już jesteśmy przy temacie tulei to chciałbym zapytać jak to jest z ich wymianą. u mnie jest to konieczne bo cały tył mi lata i strach jeździć. jak spytałem mechanika czy to trudne do wymiany samemu to powiedział "wesołych świąt" i wagon tabletek na nerwy.. patrzyłem dziś pod spód na te tuleje i nie widzę tam większej technologii, czy ktoś może to robił i wie dlaczego to jest ponoć takie trudne?
  11. Pierwszy raz na hamowni wyszło mi w porywach 99KM.. okazało się że parametry dawki paliwa i kąta wtrysku są delikatnie sp... Tak więc mechanior ustawił, wymienił przepływkę która też coś nie domagała i pojechałem jeszcze raz, wyszło niemal 110KM co pozwoliło na wgranie softu, no i już po zabiegu hamownia i moim oczom ukazał się bardzo ciekawy wynik 147KM. Całość po delikatnych znajomościach 1300zł, bez znajomości których zdradzić nawet wam drodzy forumowicze nie mogę koszty są niewiele większe, powodzenia bo warto
  12. Witam! Moje autko ostatnio przeszło delikatną regulację tj. dawki paliwa, kąta wtrysku do wartości prawidłowych bo "lekko" odbiegały od normy.. Po tym zabiegu auto o wiele lepiej jeździ jednak mam problem z odpalaniem. Na ciepłym silniku trzeba chwilę kręcić i jakby szarpie silnikiem natomiast po postoju przez noc kiedy wsiadam rano auto odpala normalnie jednak coś piszczy i na chwilę zapala się czerwony wykrzyknik na zegarach. Proszę o pomoc czy jest to wina złej regulacji przez mechanika (nie mam vaga) czy coś znów się zepsuło..
  13. Silnik jako że troszkę już przejechał, najpierw został wyregulowany w stylu dawka paliwa,zapłon a później V-Tech Kraków i wgranie softu, mam wydruk z hamowni: 147KM bez jakiegoś badziewia w stylu oporniki czy inne. Wgrany całkiem nowy soft i przystaw się któryś
  14. Ja właśnie majstruje ze znajomym mechanikiem nad mocą w AFN i na samej elektronice podciągnął mi moc do 145KM więc po co ingerować w silnik?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...