Skocz do zawartości

mlody800

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mlody800

Informacje

  • Imię
    MARCIN
  • Miasto
    E?K

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mlody800

0

Reputacja

  1. Witam czy mógłby ktoś obejrzeć moje logi. Mam problem przy odpaleniu po chwili ciszy, strasznie hałasuje pod kolektorem ssącym (jak by zawory) jak się nagrzeje jest już dobrze.Wymieniłem napinacz i nie wiem czy mechanior znów się nie pieprzną tym razem z łańcuszkiem. Jeżeli wszystko jest ok ściągam misę i sprawdzam pompę. http://vaglog.pl/log_237112.html te z 20 października
  2. no i pokrywa poszła do góry sprawdziliśmy wszystkie punkty i wszystko jest ok, jedna świeca była okopcona do wymiany zamówiłem irydowe denso. Oczywiście w praniu wyszło że cieknie z króćca w którym jest czujnik temperatury no i nie nadaje się do ponownego montażu, no i bieda bo w serwisie jest niedostępny po numerze ory. Ale znajomy z skody wynalazł od superba ma pasować, no i tydzień bez auta . Ale mam jeszcze jedno pytanko, wyczyściłem wtyczkę od napinacza faz i znowu w środku jest olej a same gniazdo się obraca czy to może być powód moich problemów?? Witam jestem po zmianie programu na oryginał, czujnika halla i czujnika na napinaczu wałka rozrządu no i klops zmieniło się tylko tyle ze jak wcześniej błąd 17748 sporadyczny teraz jest stały jutro jeszcze sprawdze ciśnienie oleju jak będzie ok, to napinacz chyba do wymiany. Zrobiłem dzisiaj logi, może ktoś jeszcze je obejrzeć fachowym okiem logi dynamiczne 90,91,93 http://vaglog.pl/log_234622.html 11,20 http://vaglog.pl/log_234619.html 115,118 http://vaglog.pl/log_234620.html 32,33 http://vaglog.pl/log_234621.html 002,003 http://vaglog.pl/log_234623.html Z góry dziękuje za pomoc. Już się dowiedziałem nikt mi nie chce napisać to sam napisze No więc na nowym pasku i łańcuszku znaki mieściły się (choć były pier.. o ząbek) w tolerancji a po przejechani iluś tyś kilometrów się rozciągnęły i kibel już się nie mieszczą Witam czy mógł by ktoś sprawdzić czy logi są poprawne http://vaglog.pl/log_237112.html te z 20 października
  3. To co czujnik wałka wykluczamy (halla)? i sprawdzamy napinacz (który ma 6 miesięcy)
  4. zalałem liqui moly 5w40 z dodatkiem dwu siarczanem molibdenku No więc ja to widze tak musi być jakaś usterka w czujniku ogólnie elektryczna, jadąc do roboty podłączyłem kompa i nie ma błedów silnik chodzi równo. wyjąłem wtyczkę od napinacza faz i zobaczyłem w środku olej czy jest taka możliwość że coś się rozczelniło? jeszce dziś wezme czujnik od kolegi z TT i podmienie zobacze jaki będzie efekt http://vaglog.pl/log_233693.html logi na zimnym a teraz komplet: -wczorajsze z nierówną pracą -dzisiejsze na zimno silnik równo chodził -dzisiejsze 90 stopni silnik też ok w dwóch ostatnich brak błędów, natomiast pierwsze logi nie mogłem skasować błędu http://vaglog.pl/log_233695.html
  5. zrobiłem logi http://vaglog.pl/log_233672.html
  6. Robiłeś coś w aucie? Wrzuć może świeże logi. Wywaliłem drugą sonde i programik wszystko było ok. Wczoraj zaczą delikatnie falować na jałowym podłączyłem kompa atu trzy kwiatki Tak przyszło mi do głowy po przeczytaniu kilku postów, dwa dni temu wymieniłem olej No i jeszcze jeden błąd wyskoczył już miałem robić logi a tu nagle zaczęło silnikiem szarpać i wyskoczyło takie coś: 17748 p1340-001 kasuje się ale po dodaniu gazu pojawia się. Czujnik wału wymieniałem w zeszłym roku. Może to ten drugi czujnik, oczywiście trochę poczytałem na google i teraz boje się odpalać. Rozrząd wymieniany pół roku temu wraz z z napinaczem i łańcuszkiem. Na razie inne błędy nie wyskakują. POMOCY co sprawdzić
  7. No i szczęście nie trwało długo po podłączeniu do kompa, wyskoczyły takie trzy błędy: -P0299 turbospreżarka podciśnienie NIECIĄGŁY -P0011 regulacja faz rozrządu, rząd cylindrów 1 nie mozna osiągnąć zadanej wartości, za mocno wyprzedzony NIECIĄGŁY -P0340 czujnik położenia wału korbowego / wałku rozrządu : usterka NIECIĄGŁY WCZORAJ SKASOWAŁEM BŁEDY A DZISIAJ ZOSTAŁ P0011
  8. pewnie to ta druga sonda wiec sie nie przejmuj. Robiłeś logi z klimatyzacją on czy off? Klima była on to czyli sonda do wymiany?? Samochód jeździ super, spalanie oko 11 po mieście też chyba ok.
  9. Tak tylko kata wstawiłem dp w bandażu tak jak pisaliście i chula. Mam pytanie w logach jedna sonda mi stoji na 0.0 tak ma być?
  10. Dzisiaj wsiadłem to miło się zaskoczyłem. Jeszcze muszę wywalić sondę
  11. Witam proszę o analizę logów po wywaleniu katalizatora 115, 118 http://vaglog.pl/log_231451.html 002, 003 http://vaglog.pl/log_231448.html 011, 020 http://vaglog.pl/log_231449.html 032, 033 http://vaglog.pl/log_231450.html
  12. Ja czekam na swego DP jutro ma być i zobaczymy co dalej, filterek oryginalny kupowałeś? ile takie szczęście??
  13. witam a jak z przyśpieszeniem troche lepiej czy to samo
  14. U mnie chyba jeszcze oryginalny. Musze zobaczyć bo jeszcze nie wymieniałem
  15. Dziś rozmawiałem z fachowcem który ogarnia temty dla serwisów, jak nie są w stanie sobie poradzić i mówił że często mu się zdarzają nowe przepływki (Z ASO) uszkodzone. Ostatnio miał przypadek że dwie były uszkodzone dopiero trzecia była OK. Najlepiej było by podmienić ze sprawnego auta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...