-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Marko A4

Informacje
-
Imię
Marek
-
Miasto
Mielec
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Noo niby tak... ale czy do końca tak jest...nawet najlepszym się zdarza .....
-
piotrsobl... pompowtryski (dźwigienki) były ustawione na 100% dobrze, więc wydaje mi się że winę ponoszą śruby, niestety w tych czasach gdzie rynek jest pełen azjatyckich towarów, mając w ręku np. łożysko SKF-a możesz nie zdawać sobie sprawy że to azjatycki ala SKF. Co do śrub.. w poniedziałek dam gościowi do sprawdzenia twardość wszystkich 4 szt. zobaczymy co wyjdzie, możliwe że jakaś nieudana partia...
-
Witam Temat ogarnięty.... jednak powodem piszczenia a potem metalicznych stuków były dźwigienki pompowtryskiwacza, a dokładnie wytarte (sklepane) śruby regulacyjne 1 i 2 cyl. Tylko co mogło być powodem, by się tak zjechały..? (śruby były nowe ERLING) jak wspomniałem silnik pracował..może 2 h
-
Marko A4 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Szklanki INA czarne, przed montażem moczyły się 1 dzień jeszcze w oleju, więc wykluczam by to były one obstawiam na pompę wody (brak obiegu) po ściągnięciu powrotu - sucho.. nic nie leci, to samo przewód do odpowietrzania przy nagrzewnicy
-
Dźwigienki PD są ok. brak luzów.. jutro sprawdzę jeszcze te szklanki..
-
po pierwszym odpaleniu silnika było wszystko ok. (silnik pracował z małymi przerwami jakie 2 godzinki ) lecz na następny dzień po nocy...próba odpalenia, a tu..baa nie wiadomo skąd i kiedy dziwny dzwięk jak na filmie
-
Witam wszystkich, Problem nastąpił po wymianie: Kpl. rozrząd z pompą wody (SKF), wałek rozrządu (oryginał używka), panewki, szklanki, kpl. uszczelnień PD, uszczelka głowicy + planowanie oraz nowe uszczelniacze zaworów, rolka paska wielor. klima oraz napinacz alternatora, układ chłodzenia zalany koncentrat- woda destyl. Problem jest też z odpowietrzeniem układu (nie widzę by był obieg płynu) Proszę was o pomoc, co do metalicznego dźwięku, jak na załączonym filmiku.. https://youtu.be/pZtYZAbJOKo Podejrzewam, pompa wody ewentualnie pompa vacum...
-
Proszę o analizę błedów po wymianie włącznika świateł i poduchy bocznej...
Marko A4 odpowiedział(a) na gados82 temat w Audi A4 B6/B7
Witam Mam ten sam problem, po wymianie włącznika błąd 18057 i kontrolki na fisie tak jak u Ciebie Rozwiązałeś ten problem? gados82 -
mnie zastanawia grupa 013 dyn. pozycja 3 (3cyl.) wartosc -1.11, dlaczego taka duża rużnica do pozostałych Jutro zrobię 003BS
-
Jako że moja niunia ma już na budziku 220000 km, pomyślałem zrobić jej logi w celu sprawdzenia kondycji ''motorowni'' Z tego co sam wyczytałem turbinka OK jedynie coś z EGR więc prosiłbym o małą pomoc w rozszyfrowaniu tych logów STATYCZNE Grupy: 003, 004, 007 Grupa 003.004,007 Stat..jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl 008, 011, 013 008,011,013 stat..jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl 023 023 stat..jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl DYNAMICZNE Grupy: 003, 004, 007 003,004,007 Dyn..jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl 008, 011, 013 008,011,013 dyn..jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl 023 023 dyn.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl Jest szansa zdiagnozować silnik za pomocą tych grup?
-
Co myślicie o warsztacie samoobsługowym wasze opinie
Marko A4 odpowiedział(a) na kamil031 temat w Na Każdy Temat
Witam.. można powiedzieć dobry pomysł, tylko czy dawałby zyski taki warsztat, chodzi głownie o to że w Polsce jest mały procent osób które nie mają miejsca by grzebać przy swoich furach, zazwyczaj zawsze sie trafi ktoś kto mieszka w domu jednorodzinnym i ma kawałek placu, (znajomy znajomego itp.) Swego czasu myślałem tez o takim czymś, ale po rozpoznaniu sytuacjii z mojego regionu i otoczenia, byłyby małe szanse. W tej chwili mieszkam w Hiszpani w Madrycie, i korzystam tutaj z takiego własnie samoobsługowego warsztatu INICIO Talleres MECANXPERT - Mantenimiento Integral jak większość tutaj osób które lubią sobie ''pogrzebać", ponieważ nie ma gdzie, mając nawet dom, w porównaniu do Polski, dlatego duża ilość osób korzysta tutaj z takich warsztatów samoobsługowych. Moje zdanie, sprawa do przemyślenia, kwestia cen za wynajem boxu z narzędziami a cena drobnej naprawy u lokalnego mechanika. Tutaj ceny są w garnicach 9/10 euro za 30 min cały dzien 148E, pomoc mechanika 10min 5E. Co do cen w warsztacie u mechanika są to stawki bardzo dobre jeśli ktoś się zna na mechanice Jeśli chodzi w Polsce lepiej otworzyć mały a dobry warsztat sam. i robić samemu. -
Noo raczej ciężko ci będzie, podłokietnik z A6 jest troche scięty w miejscu przylegania do tunelu, a z A4 jest na równa jak na zdjeciach..
-
Witam.. mógłby mi ktoś powiedzieć co to są za spręzyny (prawdopodobnie S-Line) tylko jakie parametry czy spasowały by do 1,9 TDI, proszę o odpowiedz... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/439c5f68d529d35a.html
-
[B5 1Z] Szarpanie na ciepłym silniku przy ruszaniu pod górę
Marko A4 odpowiedział(a) na Doman13 temat w Audi A4 B5
Witam.... miałem ten sam problem po wymianie poduszki pod skrzynią dolegliwosci ustały sprawdz sobie wszystkie poduchy, byc moze w nich jest przyczyna -
Ok. :> dzieki , to lece robić reszte.....[br]Dopisany: 24 Maj 2009, 17:43_________________________________________________Oto i reszta logów, zapomniałem jedynie grupy 004 dyn. STATYCZNE grupa4 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e8c5e3690d276db2.html grupa7 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/885c62768a07092f.html grupa13 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d137281159837ca7.html grupa23 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e791de4f699ca70c.html DYNAMICZNE grupa7,13,23 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f9b9a62caa11d06.html