Skocz do zawartości

Marko A4

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Marko A4

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Mielec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Noo niby tak... ale czy do końca tak jest...nawet najlepszym się zdarza .....
  2. piotrsobl... pompowtryski (dźwigienki) były ustawione na 100% dobrze, więc wydaje mi się że winę ponoszą śruby, niestety w tych czasach gdzie rynek jest pełen azjatyckich towarów, mając w ręku np. łożysko SKF-a możesz nie zdawać sobie sprawy że to azjatycki ala SKF. Co do śrub.. w poniedziałek dam gościowi do sprawdzenia twardość wszystkich 4 szt. zobaczymy co wyjdzie, możliwe że jakaś nieudana partia...
  3. Witam Temat ogarnięty.... jednak powodem piszczenia a potem metalicznych stuków były dźwigienki pompowtryskiwacza, a dokładnie wytarte (sklepane) śruby regulacyjne 1 i 2 cyl. Tylko co mogło być powodem, by się tak zjechały..? (śruby były nowe ERLING) jak wspomniałem silnik pracował..może 2 h
  4. Szklanki INA czarne, przed montażem moczyły się 1 dzień jeszcze w oleju, więc wykluczam by to były one obstawiam na pompę wody (brak obiegu) po ściągnięciu powrotu - sucho.. nic nie leci, to samo przewód do odpowietrzania przy nagrzewnicy
  5. Dźwigienki PD są ok. brak luzów.. jutro sprawdzę jeszcze te szklanki..
  6. po pierwszym odpaleniu silnika było wszystko ok. (silnik pracował z małymi przerwami jakie 2 godzinki ) lecz na następny dzień po nocy...próba odpalenia, a tu..baa nie wiadomo skąd i kiedy dziwny dzwięk jak na filmie
  7. Witam wszystkich, Problem nastąpił po wymianie: Kpl. rozrząd z pompą wody (SKF), wałek rozrządu (oryginał używka), panewki, szklanki, kpl. uszczelnień PD, uszczelka głowicy + planowanie oraz nowe uszczelniacze zaworów, rolka paska wielor. klima oraz napinacz alternatora, układ chłodzenia zalany koncentrat- woda destyl. Problem jest też z odpowietrzeniem układu (nie widzę by był obieg płynu) Proszę was o pomoc, co do metalicznego dźwięku, jak na załączonym filmiku.. https://youtu.be/pZtYZAbJOKo Podejrzewam, pompa wody ewentualnie pompa vacum...
  8. Witam Mam ten sam problem, po wymianie włącznika błąd 18057 i kontrolki na fisie tak jak u Ciebie Rozwiązałeś ten problem? gados82
×
×
  • Dodaj nową pozycję...