Skocz do zawartości

Marko A4

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Marko A4

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Mielec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Noo niby tak... ale czy do końca tak jest...nawet najlepszym się zdarza .....
  2. piotrsobl... pompowtryski (dźwigienki) były ustawione na 100% dobrze, więc wydaje mi się że winę ponoszą śruby, niestety w tych czasach gdzie rynek jest pełen azjatyckich towarów, mając w ręku np. łożysko SKF-a możesz nie zdawać sobie sprawy że to azjatycki ala SKF. Co do śrub.. w poniedziałek dam gościowi do sprawdzenia twardość wszystkich 4 szt. zobaczymy co wyjdzie, możliwe że jakaś nieudana partia...
  3. Witam Temat ogarnięty.... jednak powodem piszczenia a potem metalicznych stuków były dźwigienki pompowtryskiwacza, a dokładnie wytarte (sklepane) śruby regulacyjne 1 i 2 cyl. Tylko co mogło być powodem, by się tak zjechały..? (śruby były nowe ERLING) jak wspomniałem silnik pracował..może 2 h
  4. Szklanki INA czarne, przed montażem moczyły się 1 dzień jeszcze w oleju, więc wykluczam by to były one obstawiam na pompę wody (brak obiegu) po ściągnięciu powrotu - sucho.. nic nie leci, to samo przewód do odpowietrzania przy nagrzewnicy
  5. Dźwigienki PD są ok. brak luzów.. jutro sprawdzę jeszcze te szklanki..
  6. po pierwszym odpaleniu silnika było wszystko ok. (silnik pracował z małymi przerwami jakie 2 godzinki ) lecz na następny dzień po nocy...próba odpalenia, a tu..baa nie wiadomo skąd i kiedy dziwny dzwięk jak na filmie
  7. Witam wszystkich, Problem nastąpił po wymianie: Kpl. rozrząd z pompą wody (SKF), wałek rozrządu (oryginał używka), panewki, szklanki, kpl. uszczelnień PD, uszczelka głowicy + planowanie oraz nowe uszczelniacze zaworów, rolka paska wielor. klima oraz napinacz alternatora, układ chłodzenia zalany koncentrat- woda destyl. Problem jest też z odpowietrzeniem układu (nie widzę by był obieg płynu) Proszę was o pomoc, co do metalicznego dźwięku, jak na załączonym filmiku.. https://youtu.be/pZtYZAbJOKo Podejrzewam, pompa wody ewentualnie pompa vacum...
  8. Witam Mam ten sam problem, po wymianie włącznika błąd 18057 i kontrolki na fisie tak jak u Ciebie Rozwiązałeś ten problem? gados82
  9. mnie zastanawia grupa 013 dyn. pozycja 3 (3cyl.) wartosc -1.11, dlaczego taka duża rużnica do pozostałych Jutro zrobię 003BS
  10. Marko A4

    Proszę o analizę logów

    Jako że moja niunia ma już na budziku 220000 km, pomyślałem zrobić jej logi w celu sprawdzenia kondycji ''motorowni'' Z tego co sam wyczytałem turbinka OK jedynie coś z EGR więc prosiłbym o małą pomoc w rozszyfrowaniu tych logów STATYCZNE Grupy: 003, 004, 007 Grupa 003.004,007 Stat..jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl 008, 011, 013 008,011,013 stat..jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl 023 023 stat..jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl DYNAMICZNE Grupy: 003, 004, 007 003,004,007 Dyn..jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl 008, 011, 013 008,011,013 dyn..jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl 023 023 dyn.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl Jest szansa zdiagnozować silnik za pomocą tych grup?
  11. Witam.. można powiedzieć dobry pomysł, tylko czy dawałby zyski taki warsztat, chodzi głownie o to że w Polsce jest mały procent osób które nie mają miejsca by grzebać przy swoich furach, zazwyczaj zawsze sie trafi ktoś kto mieszka w domu jednorodzinnym i ma kawałek placu, (znajomy znajomego itp.) Swego czasu myślałem tez o takim czymś, ale po rozpoznaniu sytuacjii z mojego regionu i otoczenia, byłyby małe szanse. W tej chwili mieszkam w Hiszpani w Madrycie, i korzystam tutaj z takiego własnie samoobsługowego warsztatu INICIO Talleres MECANXPERT - Mantenimiento Integral jak większość tutaj osób które lubią sobie ''pogrzebać", ponieważ nie ma gdzie, mając nawet dom, w porównaniu do Polski, dlatego duża ilość osób korzysta tutaj z takich warsztatów samoobsługowych. Moje zdanie, sprawa do przemyślenia, kwestia cen za wynajem boxu z narzędziami a cena drobnej naprawy u lokalnego mechanika. Tutaj ceny są w garnicach 9/10 euro za 30 min cały dzien 148E, pomoc mechanika 10min 5E. Co do cen w warsztacie u mechanika są to stawki bardzo dobre jeśli ktoś się zna na mechanice Jeśli chodzi w Polsce lepiej otworzyć mały a dobry warsztat sam. i robić samemu.
  12. Marko A4

    Podłokietnik!

    Noo raczej ciężko ci będzie, podłokietnik z A6 jest troche scięty w miejscu przylegania do tunelu, a z A4 jest na równa jak na zdjeciach..
  13. Marko A4

    Jakie to srężyny?

    Witam.. mógłby mi ktoś powiedzieć co to są za spręzyny (prawdopodobnie S-Line) tylko jakie parametry czy spasowały by do 1,9 TDI, proszę o odpowiedz... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/439c5f68d529d35a.html
  14. Witam.... miałem ten sam problem po wymianie poduszki pod skrzynią dolegliwosci ustały sprawdz sobie wszystkie poduchy, byc moze w nich jest przyczyna
  15. Ok. :> dzieki , to lece robić reszte.....[br]Dopisany: 24 Maj 2009, 17:43_________________________________________________Oto i reszta logów, zapomniałem jedynie grupy 004 dyn. STATYCZNE grupa4 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e8c5e3690d276db2.html grupa7 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/885c62768a07092f.html grupa13 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d137281159837ca7.html grupa23 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e791de4f699ca70c.html DYNAMICZNE grupa7,13,23 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f9b9a62caa11d06.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...