Skocz do zawartości

Largo79

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Largo79

Osiągnięcia Largo79

0

Reputacja

  1. Largo79

    [B6 AVJ] Problem z LPG

    Witam, mam taki problem z LPG w moim aucie, a mianowicie mam instalację STAG-300 i do tej pory wszystko było OK. Wymieniłem wtryskiwacze gdyż stare padły i założyłem MagicJet. Po wymianie zaczął mnie się zapalać check, jak sprawdziłem to jest błąd że mieszanka jest uboga. Zmieniałem już średnicę dysz i nadal nic. W tej chwili średnica dyszy to 2,7mm i śmierdzi gazem, wcześniej było 2,6mm i wtedy już nie śmierdziało ale błąd jest cały czas ten sam. Próbowałem z różnymi średnicami od 2,4mm do 2,7mm. Na komputerze gazowym mapa gazowa zawsze wychodzi mnie poniżej benzynowej i odchyłka w dolnej części jest powyżej 25% tak że brakuje skali. I tu pytanie do bardziej wtajemniczonych w tego typu instalacje, co muszę zrobić albo co ustawić żeby wyeliminować błąd chcek. Wymiana wtryskiwaczy na dzień dzisiejszy nie wchodzi w grę jak i zmiana instalacji.
  2. Dzięki za odpowiedź, faktycznie walnięta była przepływka, po jej wymianie wszystko wróciło do normy
  3. Witam, problem polega na tym że brakuje mu mocy zwłaszcza zanim zacznie działać turbina, chociaż jak już działa to też mnie się wydaje że jest słabszy. I po skasowaniu błędów że mieszanka jest uboga po około 30km znów się zapala. http://212.49.50.130/LOG-01-101-114-115.pdf Pod tym adresem są logi które zrobiłem, mechanik mnie powiedział że tych grup należy zrobić, 101 dla przepływomierza oraz 115 dla turbiny. Proszę o pomoc bo już nie wiem co mam z tym robić. Zastanawiam się nad wymianą przepływomierza ale nie wiem czy to na pewno on jest przyczyną małej mocy i błędów. Dodam jeszcze że samochód zaczął palić jakieś 2l gazu więcej.
  4. Witam, mam kilka błędów na komputerze które odczytałem VAG-iem i nie mogę ich w żaden sposób skasować gdyż po skasowaniu pojawiają się od nowa, pierwszy to z tego co kojarzę to jest związany z czujnikiem wysokiego ciśnienia w klimatyzacji i tu też moje pytanie gdzie ten czujnik się znajduje i czy ten błąd oznacza że jest on walnięty czy też przyczyną tego błędu mogą być inne czynniki (jeśli tak to jakie i co sprawdzać). A co do reszty to proszę o jakąś pomoc co jest nie tak że mnie te błędy się cały czas pokazują dodam jeszcze że mam problem taki że drzwi pasażera odmykają się tylko po wciśnięciu przycisku na pilocie a w przypadku jak naciskam przycisk otwarcia drzwi lub wyciągam kluczyk ze stacyjki to drzwi pasażera nadal są zamknięte. 1) VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 820 043 Component and/or Version: A4 Klimaautomat 0711 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 63351 1 Fault Found: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 29-00 - Short to Ground 2) VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 951 177 Component and/or Version: Innenraumueberw. 0503 Software Coding: 00001 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 01463 - Alarm triggered by Sensor for anti-theft alarm System 43-00 - Closed 3) VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 959 433 AL Component and/or Version: Komfortgerát T9F 0514 Software Coding: 06762 Work Shop Code: WSC 00011 Additional Info: 8E1959801B Tőrsteuer.FS BRM 4.11 Additional Info: 8E1959802B Tőrsteuer.BF BRM 4.11 5 Faults Found: 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01561 - Left Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01561 - Left Rear Door 60-10 - Won't Safe - Intermittent 01561 - Left Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01560 - Passenger Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent
  5. Sprawdź prawe światło postojowe Faktycznie spalona żarówka, zasugerowałem się napisem który mnie się wyświetlał na konsoli i szukałem cały czas z tyłu samochodu a nie popatrzyłem na przód
  6. Witam, mam dwa problemy: 1. Z paląca się cały czas kontrolką że mam spaloną żarówkę, komputer pokładowy podaje mnie że jest to tylna żarówka od światła cofania, sprawdziłem wszystkie żarówki i wszystkie są OK, wszystkie świecą. Sprawdziłem VAG-iem wszystkie podzespoły i mam jeden błąd którego nie da się wykasować, bo jak go skasuję to zaraz i tak się pojawia od nowa. VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 907 279 B Component and/or Version: int. Lastmodul RDW 1512 Software Coding: 00001 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 01498 - Bulb for Parking Lamps: Right (M3) 57-00 - Electric Circuit Failure 2. Nie otwierają mnie się drzwi pasażera po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i mam cały czas błąd na kompie że "Błąd otwarcia drzwi prawe pasażer". Drzwi normalnie otwierają się z pilota oraz wewnętrznym przyciskiem do blokowania i otwierania. Co jest tego przyczyną i jak mogę rozwiązać te problemy??
  7. Dokładnie tak jest, a gdzie mogę kupić te przewody z kostkami??
  8. Gdzieś przy 150000 teram mam 164000 i w między czasie cztery cewki wymienione i teraz już muszę wymienić kolejne dwie bo zaczęły się błędy pokazywać, jakie pierwsze zawsze mnie padają na cylindrze 1 oraz 3.
  9. Padają po koleji!! Co jest normalne że tak szybko padają? Bo to nie jest według mnie normalne.
  10. Witam, mam problem z cewkami zapłonowymi, a mianowicie bardo często mnie one padają średnio trzy cztery miesiące. Sprawdzałem VAG-iem i mam błąd "Losowe wypadanie zapłonu - Cylinder 1", dzieje się to co prawda na wszystkich cylindrach po kolei w różnych odstępach czasu. Próbowałem cewek rożnych firm i nic to nie dało. Co może być tego przyczyną??
  11. Witam, ostatnio zauważyłem że ubywa mnie oleju w silniku, około 0,5l na 3000 km. I tu moje pytanie jak może sprawdzić czy to wina silnika czy turbiny?? Dodam że żadnych widocznych wycieków nie ma, co do dymu z wydechu to jak się pojawia to jest koloru białego, płynu chodzącego nie ubywa więc uszczelka pod głowica raczej jest OK, zresztą była już raz walnięta i robiona wraz z wymianą rozrządu przy 144000km teraz auto ma 158000km. Olej jakim zalany jest samochód to Mobil Syst S 5w40. Może zmienić olej na inny tylko na jaki?? chyba "sprawdzic" a nie "zprawdzic"
  12. Zrobiłem czyszczenie przepustnicy oraz czujnika przepływu masy powietrza i drgania zmniejszyły się bardzo dużo jednak nie zniknęły całkowicie. Czyszczenie rozwiązało jeszcze drugi mój problem a mianowicie nie równą pracę na zimnym silniku oraz gaśnięcie samochodu (trwało to około 1 min po odpaleniu). Teraz pozostaje tylko całkowite zniwelowanie drgań które jak pisałem bardzo się zmniejszyły.
  13. Witam, jeżeli ktoś wie to prosił bym o informację jak przy pomocy VAG-COM zrobić regulację wolnych obrotów oraz jakie powinny być ustawione w tym silniku.
  14. Ale to bym miał błąd na kompie??!! Dzisiaj zrobiłem czyszczenie przepustnicy. Jutro sprawdzę co i jak, na chwilę obecną widzę małą poprawę na lepsze. Wiecie może co to za czujnik jest za przepustnicą na kolektorze dolotowym??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...