Rafał
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Rafał
Osiągnięcia Rafał
0
Reputacja
-
Jeśli zamula fure podmień zawór sterujący (bodajże N75) takie małe g... koło chłodnicy. Na każdym szrocie będą wiedzieć o co chodzi - koszt max- 100-150zł używka. Zacznij od tego na 90% to jest przyczyną zamulania silnika. Ja tak zrobiłem i testowałem z ciekawości moją A4 - efekt na autostradzie 215 km/h i to bez żadnych ceregieli!! może ktoś wierzyć lub nie ale bryka chodzi ze SZOK. Wcześniej 150-160km/h to był MAX ale to już na szczęście historia
-
....przegonili, przegonili. Wg. mnie czytając wasze wypowiedzi to to cudo N75 wariuje i tyle. Od początku tak myślałem ale chciałem podłączyć fure do kompa i sprawdzić na 100%. Ze jest przeładowanie turbiny i na co należy zwrócić uwage w takim przypadku to sie dowiedziałem od Was czytając na forum podobne tematy także 150 zeta wyrzuciłem w błotko (ale sam tego chciałem :twisted: ). TRUDNO sie mówi. Jak by coś sie zmieniło to będe dawał Wam znać co dalej z tą ....dolegliwością.
-
Spece podłączali do kompa i czarowali ale efekty b. marne bo nic ciekawego widać nie wyczytali. Trudno poszukam innego lekarza dla mojej OOOO
-
"spr" właśnie od tego linku sie zaczęło bo tam jest troche źle napisane tak jak to wcześniej zauważył "Pikuś" teraz ja też juz wiem Ale nie ważne byłem w serwisie BOSCH żeby sprawdzili co mi zamula furke ale straciłem 150 zł a jak nie znałem przyczyny tak nie znam. Ogólnie stwierdzono "przeładowywanie turbiny" czy jak tam zwał ale przyczyny szukali ponad 3 godz. i nie znaleźli. Rozruszali tylko cięgienko od kierownic czyli to co ja sam robiłem po czytaniu forum ale to nie wyeliminowało przyczyny a jedynie "nieco" pomogło i kazano mi kręcić silnik do wiekszych obrotów ok.3000-3500obr to "MOZE SIE SAMO POPRAWI" jednocześnie poinformowano mnie że jeżdzenie z tą usterką może doprowadzić do sporych uszkodzeń łącznie z silnikiem. Jedno wyklucza drugie także znów jestem w punkcie wyjścia. Wiem jedno: więcej mnie nie zobaczą w tym serwisie. :twisted:
-
Moi drodzy chodzi mi o link który czytałem : spanky * * * * -------------------------------------------------------------------------------- CZYSZCZENIE TURBO VGT - ZAPIECZONE KIEROWNICE http://www.vw-passat.pl/i...id=266&Itemid=9 _________________ na końcu jest mowa o uszczelkach. Też sie troche zdziwiłem więc prosze o rade. Więc radzicie żeby lepiej sie nie brać za ten zabieg i zlecić to "specom"?
-
Witam wszystkich. Zachęcony linkiem "czyszczenie turbiny krok po kroku" mam zamiar zrobić to samo z moją bo mam identyczne objawy. PROBLEM - w opisie pisze, że trzeba założyć nowe uszczelnienia w układzie smarowania!. Dzwoniłem po sklepach i nic nie mają takiego. Wie ktoś doświadczony w tym o co tu chodzi i czy rzeczywiście są tam jakieś uszczelnienia wymagające wymiany?
-
--------------------------------------------------------------- ULTI mi też tak mówią w sklepach itp. ale wszystko zależy od ciebie. To co piszesz to jest podobno minimum co należy wymienić (+pasek oczywiście) ale warto zwrócić uwage również na inne rzeczy przy okazji bo jak pewnie wiesz wiąże sie to z demontażem przodu auta. Wszystko jest uzależnione głównie od przebiegu.
-
Przebieg zacny prawie 250tyś. ale furka naprawde sie fajnie spisuje. Więc pompa tez do wymiany. Nie wiem o co chodzi z tym sprzęgłem klimy bo chodzi ok ale zwróce uwage w warsztacie mechanikom. Dzięki serdeczne.
-
Witam. temat pewnie oklepany ale jestem nowy więc prosze o wyrozumiałość. Planuje w najbliższym czasie wymiane rozrządu w mojej audijce 1.9 110KM. Wiąże się to ponoć z demontażem przodu auta więc co radzicie wymienic ewentualnie na co zwrócić uwagę. Auto z klimą. Dzięki z góry.