Skocz do zawartości

Rafał

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rafał

Osiągnięcia Rafał

0

Reputacja

  1. Jeśli zamula fure podmień zawór sterujący (bodajże N75) takie małe g... koło chłodnicy. Na każdym szrocie będą wiedzieć o co chodzi - koszt max- 100-150zł używka. Zacznij od tego na 90% to jest przyczyną zamulania silnika. Ja tak zrobiłem i testowałem z ciekawości moją A4 - efekt na autostradzie 215 km/h i to bez żadnych ceregieli!! może ktoś wierzyć lub nie ale bryka chodzi ze SZOK. Wcześniej 150-160km/h to był MAX ale to już na szczęście historia
  2. ....przegonili, przegonili. Wg. mnie czytając wasze wypowiedzi to to cudo N75 wariuje i tyle. Od początku tak myślałem ale chciałem podłączyć fure do kompa i sprawdzić na 100%. Ze jest przeładowanie turbiny i na co należy zwrócić uwage w takim przypadku to sie dowiedziałem od Was czytając na forum podobne tematy także 150 zeta wyrzuciłem w błotko (ale sam tego chciałem :twisted: ). TRUDNO sie mówi. Jak by coś sie zmieniło to będe dawał Wam znać co dalej z tą ....dolegliwością.
  3. Spece podłączali do kompa i czarowali ale efekty b. marne bo nic ciekawego widać nie wyczytali. Trudno poszukam innego lekarza dla mojej OOOO
  4. "spr" właśnie od tego linku sie zaczęło bo tam jest troche źle napisane tak jak to wcześniej zauważył "Pikuś" teraz ja też juz wiem Ale nie ważne byłem w serwisie BOSCH żeby sprawdzili co mi zamula furke ale straciłem 150 zł a jak nie znałem przyczyny tak nie znam. Ogólnie stwierdzono "przeładowywanie turbiny" czy jak tam zwał ale przyczyny szukali ponad 3 godz. i nie znaleźli. Rozruszali tylko cięgienko od kierownic czyli to co ja sam robiłem po czytaniu forum ale to nie wyeliminowało przyczyny a jedynie "nieco" pomogło i kazano mi kręcić silnik do wiekszych obrotów ok.3000-3500obr to "MOZE SIE SAMO POPRAWI" jednocześnie poinformowano mnie że jeżdzenie z tą usterką może doprowadzić do sporych uszkodzeń łącznie z silnikiem. Jedno wyklucza drugie także znów jestem w punkcie wyjścia. Wiem jedno: więcej mnie nie zobaczą w tym serwisie. :twisted:
  5. Moi drodzy chodzi mi o link który czytałem : spanky * * * * -------------------------------------------------------------------------------- CZYSZCZENIE TURBO VGT - ZAPIECZONE KIEROWNICE http://www.vw-passat.pl/i...id=266&Itemid=9 _________________ na końcu jest mowa o uszczelkach. Też sie troche zdziwiłem więc prosze o rade. Więc radzicie żeby lepiej sie nie brać za ten zabieg i zlecić to "specom"?
  6. Witam wszystkich. Zachęcony linkiem "czyszczenie turbiny krok po kroku" mam zamiar zrobić to samo z moją bo mam identyczne objawy. PROBLEM - w opisie pisze, że trzeba założyć nowe uszczelnienia w układzie smarowania!. Dzwoniłem po sklepach i nic nie mają takiego. Wie ktoś doświadczony w tym o co tu chodzi i czy rzeczywiście są tam jakieś uszczelnienia wymagające wymiany?
  7. Rafał

    [1.9TDI] Wymiana rozrządu

    --------------------------------------------------------------- ULTI mi też tak mówią w sklepach itp. ale wszystko zależy od ciebie. To co piszesz to jest podobno minimum co należy wymienić (+pasek oczywiście) ale warto zwrócić uwage również na inne rzeczy przy okazji bo jak pewnie wiesz wiąże sie to z demontażem przodu auta. Wszystko jest uzależnione głównie od przebiegu.
  8. Rafał

    [1.9TDI] Wymiana rozrządu

    Przebieg zacny prawie 250tyś. ale furka naprawde sie fajnie spisuje. Więc pompa tez do wymiany. Nie wiem o co chodzi z tym sprzęgłem klimy bo chodzi ok ale zwróce uwage w warsztacie mechanikom. Dzięki serdeczne.
  9. Witam. temat pewnie oklepany ale jestem nowy więc prosze o wyrozumiałość. Planuje w najbliższym czasie wymiane rozrządu w mojej audijce 1.9 110KM. Wiąże się to ponoć z demontażem przodu auta więc co radzicie wymienic ewentualnie na co zwrócić uwagę. Auto z klimą. Dzięki z góry.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...