-
Postów
134 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O Ma1477

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Żary
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Aktualnie zostały wymienione uszczelniacze pompek i świece żarowe bo po przywróceniu kodów dtc wywaliło wszystkie że spalone. Sterownik wgrany na oryg soft i egt wył ale nadal nie wchodzi na obroty. Więc zamówiłem nowy ECU i czekam na przesyłkę. Mam nadzieję że to pomoże ?
-
Miałem wymienić egt ale dostęp to tragedia i DPF pusty to egt też nie potrzebny jak nie ma mocnego chipa. Więc oddałem do lokalnego tunera żeby program poprawił. To mówił że prawie cała tablica dtc usunięta. Wrzuci serie i zmodyfikuje. Zobaczymy co z tego będzie ?
-
A po odłączeniu nie powinien chodzić normalnie?
-
Egt uwalone? Spróbuję znaleźć czujnik i podmienić. Może z mojego A6 C7 2.0 TDI podejdzie ?
-
Też mi się wydaje że ktoś program zj***ł bo wszystko wygląda ok ale ograniczone są obroty.
-
Zaraz nagram bo są dalsze grupy. Z tego co widziałem to czujnik różnicy ciśnień jest zepsuty mechanicznie.
-
Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
-
Lecą do góry ale idę zrobić puki auta nie oddałem do gościa od chip tuningu.
-
Tutaj ktoś pokazuje wszystkie bloki na aucie które działa. Wtryski powinny pokazywać same 0 jak pedał wciskam a jak puszczam to 4. Jednak bls pokazuje 128 jak puszcza się gaz więc to norma. Moje przerywanie za każdym razem zaczyna się od 1470 obrotów. Próbowałem odłączać po kolei wszystkie wtryski i dzieje się tak samo. Jak go holowalem to wrzuciłem 2-gi bieg i miałem ponad 2tyś obr. jak wciskałem wtedy gaz to było zero reakcji. Konektorki doginałem, cewki sprawdzałem. Jak trzymam go na 1470 obrotów to delikatnie przerywa. Poniżej tych obrotów jest wszystko wzorowo. Wydaje mi się że jak by łapał powietrze to przerywał by cały czas.
-
Czujnik g28 wymieniony dalej to samo ?
-
dodaje logi Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
-
Ale sprawdziłem odpaliłem na świeżym dieslu i to nie to ? Wymienię jeszcze czujnik g28 wału. Może być coś nie tak z ECU ale nie mam jak sprawdzić.
-
Auto świeżo kupione zatankowane było do pełna. Próbowałem odpalić z butelki żeby pominąć pompę paliwa w baku i czuć diesla.
-
Witam mam problem z seatem ibizą 2009r 1.9 TDI BXJ. Auto odpala ale nie wchodzi na obroty. Z tego co widziałem ktoś robił EGR off i DPF off. Wydech drożny dolot również, EGR zamknięty, pompa paliwa działa w baku do 1400 jest ok ale powyżej przerywa. Poprawiałem styki PD ale nic się nie zmieniło.