
arkadjoz
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O arkadjoz

Informacje
-
Imię
Arkadiusz
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Cześć, czy ktoś orientuje się czy sanki z AVANTA oraz młodszych roczników niż mój SEDAN z 96 roku będą do niego pasowały?
-
Cześć, potrzebuję pomocy z lokalizacją czujnika 0,3 bar ciśnienia oleju. Wiem, że 0,9 bar jest przy filtrze ale tamtego nie mam pojęcia gdzie szukać. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc?
-
Cześć Potrzebuję wszystkich informacji jak wygląda swap silnika afn w a4 b5 przedlift na jednostki nowsze po fl o tej samej pojemności i jakie przeróbki się z nimi wiążą oraz które elementy są niezbędne również do zmiany jak i czego nie da się zrobić
-
dzięki za rady! Wszystko okaże się po rozbiórce na części
-
A więc wracając do tematu.. brak kompresji na 2 cylindrze, reszta po 31bar Czy posiada ktoś z was szczegółowy plan czynności obsługowych i naprawy silnika w takim przypadku? Jakie elementy należy wymienić, które zmierzyć oraz wyregulować i jaką dobrać uszczelkę po planowaniu? Byłbym również wdzięczny za namiar do fachowca od regeneracji pomp wtryskowych
-
Nie wiem czy się dobrze rozumiemy ale ja pytałem o wartość przy zgaszonym silniku bo BS przecież nawet nie włączę, a nie chcę już na tym etapie odpalać silnika. Miesiąc temu logowałem auto i w 000 była wartość 66, a przy BS 62-65 i na podstawie tego bez odpalania auta próbuję coś wysnuć z diagnostyki komputerowej. Bo gdybym miesiąc temu zrobił pomiar na wyłączonym silniku miałbym pewność czy coś się przestawiło. O ile można taką drogą myślenia iść Z tym przeskoczeniem rozrządu to dobry trop bo na poprzednim rozrządzie miałem podobną sytuację kiedy to auto podczas jazdy nagle zaczęło twardo chodzić i nim szarpać ale po zgaszeniu silnika jakoś samoczynnie wróciło do normy, jednak wartości początku wtrysku się poprzestawiały
-
Uruchomiony został tylko na chwilę w celu sprawdzenia odmy. Sprawdzę czy błędy powracają. Mógłby mi ktoś natomiast powiedzieć jaka powinna być wartość kąta początku wtrysku w grupie 000 na drugiej pozycji, przy zgaszonym silniku? U mnie jest to 38.
-
Przepływ spalin przez rurę odmy do turbo sprawny, raczej niezaburzony. Część spalin jednak idzie przez bagnet. Auto dymi na siwo i twardo pracuje. Co zauważyłem że pompa wtryskowa się poci..
-
Po krótkim przetoczeniu na 5 biegu widać było jak silnik podskoczył i słychać było schodzące sprężone powietrze. To normalne zachowanie? Błąd jaki zapisał się w sterowniku silnika to 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10-Faulty-Intermittent 65535 Uszkodzony sterownik, Błąd jednostki kontrolnej lub modułu wewnętrznej kontroli. Błąd pamięci podtrzymującej (KAM) lub brak zasilania jednostki kontrolnej lub zły kontakt z uziemieniem lub nie zapisano żadnych usterek (jeśli MIL nie jest podświetlony) 65535 Nie zapisano żadnych usterek (jeśli MIL nie jest podświetlony), Błąd jednostki kontrolnej - w którymś systemie Wrzuciłem więcej zdjęć
-
Problem wygląda dość poważnie. Ten nagar w zbiorniczku cieczy chłodzącej to właśnie nie była żadna maź, tylko taki lekko stwardniały czarny nalot w postaci granulek skawalonych na górze przy korku, czyli wygląda na to że z ciśnieniem zostało wyrzucone. Zastanawiam się teraz tylko jak dobrze zdiagnozować czy to sama odma czy też uszczelka pod głowicą bo to kluczowa sprawa. Znacie miejsce na terenie Warszawy gdzie takiej diagnozy rzetelnie ktoś dokona? Bo nie sztuką jest powiedzieć z góry, że to uszczelka pod głowicą a różnica jest duża
-
W którym dokładnie miejscu sprawdzać te odpowietrzenie? Rzuca silnikiem chyba z powodu wtryskiwacza. Spod bagnetu idą spaliny jak z rury wydechowej, a w zbiorniczku cieczy chłodzącej zebrał się nagar
-
Też stawiam na odmę ale dlaczego po tym silnik zaczął dziwnie pracować i telepało całym autem jakby dwumas był uszkodzony a nawet mocniej
-
Panowie potrzebuję Waszej pomocy! Po bucie do 3tyś obrotów silnik stracił moc, zaczął wydawać dziwny dźwięk, a po dotoczeniu się (na szczęście stało to się tuż przy bloku) okazało się, że bagnet wystrzelił olejem i dymem. Pod maską wszystko zabazgrane. Podczas jazdy nie było czuć żadnych nieprawidłowości poza tym, że silnik po przyśpieszaniu raczej wył niż wydawał normalny dźwięk. Temperatura cieczy chłodzącej na zegarze 90C, chłodnica zimna. Co począć? Aż boję się odpalić ponownie auto Zdjęcia: https://drive.google.com/folderview?id=0B9v8sxdFADStfk1xU3lOM3VYUlVxYmJHMUhNeHlaZTZYYm42cnM2ZWkxeENzZG9Vc0J5TGM&usp=sharing
-
Muszę to sprawdzić. Wydaje mi się trochę dziwne. U mnie dodatkowo przy jeździe od ok 130 km/h ze stałą prędkością włącza się kontrolka ABS ale nie ma to raczej nic wspólnego z tym dźwiękiem ABSu przy ruszaniu bo to dopiero od niedawna mi się pojawiło, a ABS i spadek napięcia był od zawsze