
ruzo
Pasjonat-
Postów
43 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O ruzo

Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Pruszcz Gdanski
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
2.8 V6 30V
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
-
hej. nie sprawdzalem kiedy visco sie zalacza, ale bardzo latwo sprawdzic prawidlowa prace. teraz gdy mamy upaly dogrzej silnik i zgas jak wentylator visco zatrzyma sie praktycznie razem z silnikiem to jest ok a jak zakreci sie jeszcze chwile to padniety. wentylator klimy zalacza sie przy o ile dobrze pamietam ok 95-97 stopniach. Sprawdzalem temperatury w piatek 32 stopnie na zewnatrz. w trasie jazda stala 150 km/h tempomat temperaruta na climatroniku 94-95 stopni jazda 70- 100 92-93 stopnie w korkach po miescie 97-100 stopni.. dla tego silnika podobno temperatury sa normalne tak jak i dla 4.2.
-
temperatury z wlaczona klima i oczywiscie sa to temperatury z kanalu 49 w climatronicu. przerabiam temat chlodzenia od dluzszego czasu bo mialem wyzsze temperaruty w miescie. wentylator el. nie wspomaga visco on ma za zadanie chlodzic sprezarke klimy. jest tak ze jezdzac po miescie mam temp zalozmy 97- 99 stopni to went. elektryczny podczas wlaczanej klimy dziala tylko na pierwszym biegu dopiero po chwili postoju sie zalacza. wiadamo pomaga w chlodzeniu ukladu ale tylko ze wzgledu na sprezarke. a jaki jest u Ciebie problem? jakie masz temp w korku przy ok 20 stopni na zewnatrz?
-
Witam. Czy mozliwa jest wymiana visco bez rozbierania przodu? czytalem ze wystarczy odkrecic (lewy gwint) duzym kluczem z przedluzka wisco od pompy. czy to prawda? pomocy bo cieplo a moja mala sie grzeje w korku
-
Witam temperatura w trasie jest w granicach 91-93 stopnie. w miescie podczas upalow moze wzrosnac do 94-95 max. jezeli masz wyzsze temperatury to cos nie tak. Kolego a wymieniales visco u siebie? napisz mi czy mozliwa jest jego wymiana bez rozbierania przodu? czy wystarczy odkrecic ten lewy gwint?
-
Witam Na zewnatrz jest 36 stopni upal straszny. Stojac w korku wskazowka temperatury w chlodnicy dochodzi do 95 stopni. podpialem pod Vag- com i okazuje sie ze na wskaznikach przy 90 czujnik na Vagu pokazuje 99 stopni a przy 95 na wskaznikach czujnik pokazuje 103 stopnie. Pytanie jjaka jest wlasciwa temperarura pracy silnika?. dodam ze termostat wymieniony poprzedni na wiosne nie trzymal temperatury. Czy silniki v6 maja wyzsza temperature niz cztero cylindrowce? Jak wyglada u Was temperatura w upaly?
-
mam awxa czemu pytasz za slabo wyszlo?
-
z moca delikatnie a jest teraz -40mm za slabe zeby glebic, 200km + mozna modzic ale nie to komfort/przyczepnosc wystarczy
-
chyba zaprzestane. jezdzi w miare. myslalem o wtryskach ale troche mi szkoda.. silnik ma swoj przebieg.. chociaz nie powiem 160 km czasem by sie przydalo.. jedyne co w planie na chwile obecna to kubelki w kolorze..
-
Moja mala AFN + chip - jednomas - ic od Alfy - turbo awx 136km 320Nm wyposarzenie: optocz standardu - Climatronik - tempomat - podlokietnik przod - 4x Airbag - brak relingow - chrom pakiet Kupiona 5 lat temu gola na sloneczkach i 250 tkm teraz ma 370 i daje radosc caly czas Co zrobilem widac na gole oko.. ---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 21:08 ---------- prosze o opinie:)
-
docisk i cienka tarcza. komplet do wymiany
-
quattro?? każdy prawdziwy fan OOOO chciałby mieć to na pokładzie a tu tacy klienci.. kupcie sobie cc albo tico.. tam niema problemu z quattro.. nie do pomyślenia......
-
może być tak ze twój dwumas jest kulawy i dlatego nie widzisz różnic. nowego zakładałeś? bo moje objawy to standard przy zmianie ze sprawnego dwumasa na jednomas... niech mnie ktoś poprawi jeżeli się mylę. ps mam kumpla z parczewa ze studiow jeszcze
-
sprawdz na vagu jezeli masz dawke ponizej 3mg/r do bedzie tak telepal.
-
tak na 100% tarcza sie slizga
-
a co z pompy jak wtryski seria jeżeli dołożysz do tego 216-tki to sie zgodzę, ze ok 160km bez 216 to trochę Batory w lusterku