
abram
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O abram

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Tarnów
Auto
-
Model
A8 D4
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
4.2 TDI V8
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Cubrowóz C7 3.0 TDI AVANT QUATTRO S-line Havana Schwarz , B&O, 20" 303 PS
abram odpowiedział(a) na Cuber temat w Audi A6/S6/RS6
W a8 jest inny zestaw, o 4 głośniki więcej i łącznie zestaw mocniejszy o 200 W. Nie wiem jak gra B&O w c7 ale w a8 d4 aż tak druzgocącej różnicy nie ma pomiędzy dostępnym bangiem a bose, jest różnica słyszalna ale na pewno nie warta takiej różnicy w cenie dla zwykłego słuchacza. -
Ja bym proponował jakąś przełajkę na asfalcie idzie praktycznie jak szosa a zawsze w jakiś teren wjedziesz. Tutaj masz super stosunek ceny do jakości osprzętu http://velo.pl/rowery/przelajowe/accent/cx-one-2015. Przykładowa opcja trochę droższa od szosy http://allegro.pl/okazja-merida-cyclo-cross-4-19-przelaj-i5183062633.html.
-
Gti z dsg zaczyna się od 116 tys rka od 145. A rabaty w vw dają duże, bez łaski jak jest się w grupie zawodowej jest 8% na auto za ponak 100k. Z autopsji wiem że rabat 18% jest osiągalny i to nie na auto z placu.
-
Ja napiszę tyle że nowe gti z salonu po rabacie idzie kupić za niecałą "stówę", oczywiście z dsg. Nie będę wspominał o tym że jak by nie było jest to amerykaniec i stara buda. Wykonanie wnętrza w golfie 6 i 7 to dosłownie przepaść. Po remapie nowe gti wychodzi na 300-315 km. Więc cena jednak kosmiczna jest.
-
Na cenę nawet nie patrzyłem ale z tego co wiem to jak ktoś chce sobie zostawić dcc i mieć gwint to raczej innej opcji nie ma.
-
Zawsze można wpakować dedykowany gwint kw pod ddc, dzięki temu mamy dalej aktywne amorki. http://www.kw-suspensions.pl/zawieszenia-kw-ddc-plug-play-do-vw-golfa-scirocco-passata-w-specjalnych-cenach/
-
Pneumatyki to na pewno nie masz co najwyżej dcc, czyli amorki z zmienną charakterystyką.
-
AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE
abram odpowiedział(a) na szymeniu temat w Audi A6/S6/RS6
Ja miałem na aucie 285/35 r18, tylko że ja ich nie kupowałem może jakieś podróbki miałem dlatego nie kleiły. -
AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE
abram odpowiedział(a) na szymeniu temat w Audi A6/S6/RS6
Według mnie sessenata to mega cienka opona w rwd 5xx km nie miałem w ogóle trakcji przy oponie 285 kupiłem potenze s001 i od 60 km/h można jechać pełnym "ogniem" na verdsteinach potrfiła trakcja mrugać przy 130 km/h jak wbijało 3 bieg. -
Ta f10 co wkleiłeś ma oryginalnie trapezowe wydechy więc na 100% oni nie wycinali.
-
Dlatego ja po przygodach z f10 i f01 przesiadłem się na mietki, i to kilku letnie i mam święty spokój.
-
Ja kupując f10 w autopremium w rzeszowie dostałem najlepszą cenę, około -18% od konfiguratora. Broker nie zawsze jest najtańszy. Życzę bezawaryjnej eksploatacji, niestety w bmw rożnie z tym bywa więc daj znać jak się coś będzie działo.
-
Co jak co ale racelogic jest mega dokładnym urządzenie i wydaje mi się że każdy kto robi te pomiary to nie robi ich w nie odpowiednich warunkach tylko wybiera odpowiedni moment oraz drogę. Ja jak na rl miałem zmierzone 200 to na zegarach miałem około 215 więc sorry ale różnice wychodzą duże bo jednak te 15 km/h nie zrobisz w 1s przy tej prędkości, wasze porównania na filmikach są ok ale czasy z filmików są nie wymierne do porównania innego auta które było dobrze zmierzone na rl bo poprostu wy się nie rozpędzaliście do tej samej prędkości.
-
Wyliczanie czasów na podstawie filmików jest jak wróżenie z fusów, liczniki zawyżają prędkość o 6-8% czyli mając prędkość 200 na zegarch jest w rzeczywistości około 188 km/h stąd te super czasy s5. W latach 90tych UE wymagała od producentów aby liczniki zawyżały prędkość, później przepsis został zniesiony jednak jak widać praktyka dalej jest stosowana. Moje bmw ma w papierach 4,6 i tyle robi na podstawie filmikow jednak montujac rl i robiac pomiary wychodzi prawda i czasy powtarzalne sa w granicach 5,4s a 0-200 18,6s. Wysłane z mojego GT-I9295 za pomocą Tapatalk 4
-
Nie wiem czy widziałeś https://www.facebook.com/photo.php?fbid=453192918098608&set=pb.366330206784880.-2207520000.1382426359.&type=3&theater , panowie z mtm to mają fajne rozwiązania na papierze za grubą kasę,moc jest od nich zawsze zawyżona.