Skocz do zawartości

d4eeee

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O d4eeee

Osiągnięcia d4eeee

1

Reputacja

  1. Pedal bardziej miekki , ale nie wpada.
  2. OK to juz wiecej mi mowi. Jakies sugestie odnosnio powyzszgo problemu?
  3. Ok zadzwonie. Widze ze ogarnisz temat z hamulcami zawodowo . Opisze problem. Mianowicie mam bardzo cienki hamulce w a4 b6 avf avant quattro. Bardzo rzadko udaje mi sie zblokowac kola zeby uruchomic abs, aby to sie stalo musze hamocac na bardzo sliskiej nawierzchni. Probowalem odpowietrzac narazie bez rezultatow, zmienilem plyn tez wiele to nie przynioslo. Tarcze takie sobie,z tylu gladkie z przodu sa bruzdy i troche zjedzone przez rdze. Klocki zmienione okolo 5k km temu. Auto juz rtakie kupilem , nie wiem jak wczesniej hamowalo. Czytalem o odpowietrzaniu pompy abs i moje pytaneii brzmi czy jak juz auto stoi juz na lifcie podniesione ,poza procedura w vagu nalezy cos jescze zrobic czy to wszytsko? Czy moge na cos jeszcze zwrocic uwage cos jeszce zrobic? Tylko prosze nie pisz jedz odpowietrzyc cisnieniowo , bo tu gdzie mieszkam to nie maja takiego sprzetu i nikt tego nie robi. P.S. Co to za firma OZ, sory ze bytam ale sie nie spotkalem i nie slyszalem?
  4. ile za tyl? ile za calosc? jaki tarcze (grubosc , producent)?
  5. Tak? Ok dzieki. Jeszce jedno pytanie czy zaciski na tyl od 3.0 tdi beda takie same dla 2wd jak i 4wd czy wystepuja jakies roznice ? Jesli wystepuja to jakie i czy da sie je przerobic ?
  6. Witam. Czy do a4 b6 podejda zaciski z a6 c5 po lifcie ? wiem ze z a6 c6 juz nie beda pasowaly ale co z c5?
  7. Dziki stary za info ... ale zbyt wiele nie pomoglo..;)Tak na powaznie , nie chce bladzic po omacku, wiec prosze o pomoc. Znalazlem jedynie to zdjecie "pogladowe", ale potrzbowalbym czegos bardziej dokladnego z etki. http://picasaweb.google.com/111826405953471064282/DropBox?authkey=Gv1sRgCJKjiaGLhf7T0gE&pli=1&gsessionid=VyMpUXsEWwBKG1Nmy1upaw#5521562248386109698 Dziki za pomoc ... Juz sobie porazilem. http://picasaweb.google.com/111826405953471064282/DropBox?authkey=Gv1sRgCJKjiaGLhf7T0gE&pli=1#5521675395931228322
  8. Jak w temacie. Jak narazie udalo mi sie zdemontowac poduche, schowek, konsole srodkowa, oraz deske pod kiera. Pytanie co dalej. Jak dalej postepowac??? Nie mam pojecia wiec kieruje to pytanie do szanownej spolecznosci;) Link do fotek ponizej http://picasaweb.google.com/111826405953471064282/DropBox?authkey=Gv1sRgCJKjiaGLhf7T0gE# Z gory dzieki za pomoc.
  9. Ok syncho idzie do koekty , termostat juz zamowilem. A co z tym podcisnieniem , od czego zaczac szukanie???? Auto kreci sie dopiero od okolo 2000rpm dol jest masakryczny w okolicach 1500 but w podlodze z prawej lewej strony slychac jakby gdzies lewe powietrze zasysal. Wybebeszylem wszytskie szlaufy i dziury zadnej nie znalazlem.
  10. Co do dogrzewania , to dziwna sprawa, w ruchu dochodzi normalnie do tych swoich 90 nawet z lekkim przechylem w strone setki, natomiast jesli sobie troche postoi na wolnych obrotach tem okolo komputerowych 79. Z dynamicznymi bede musial wstrzymac do jutra- troche zaganiany w pracy ;/ wklejam tez brakujace logi i poprawke 13. ach i chcialbym zapytac o jeszcze jedno, poniewaz wydaje mis ie to conajmniej dziwnym. Otoz jak otwieram katalog log nic tam nie ma , dlatego zapisuje to w innym katalogu(dlatego opoznienie w bs011, natomiast jak otwieram CSVconv on widzi te pliki. A co chodzi?!?!?!? 013 010 023 oraz troche wiekszy bs011 Aha i jeszce 7 bledow : Address 45: Inter. Monitor Controller: 8E0 951 177 Component: Innenraumueberw. 0503 Coding: 00001 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 01463 - Alarm triggered by Sensor for anti-theft alarm System 43-00 - Closed ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Controller: 8E0 959 433 AJ Component: Komfortgerát T9F 0617 Coding: 06859 Shop #: WSC 00353 6 Faults Found: 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 00962 - Alarm via. Tilt Sensor 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01561 - Left Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent[br]Dopisany: 01 Maj 2010, 00:39_________________________________________________Noi i obiecane dnamiczne: Zerknijcie i powiedzcie co o tym myslicie. Odczucie przy niskich obratach jest takie jakiby gdzies byla dziura. Odczucie to tak troszke za malo powierdziane - odglos jest taki.
  11. Prosze o analize logow. Generalnie z autem nie jest najlepiej turbo zdecydowanie kwalifikuje sie na szrot, ale chcialbym wiedziec co jeszcze tam siedzi. Jesli chodzi o bs011 to normalnie wstaje od 882 rpm i dochodzi do tych 1407 ale pozniej juz isc nie chce. Z gory dziekuje za wszelkie uwagi. 000 001 003 004 007 008 011 013 018 022 bs000 bs003 bs011 Dobra logi poprawilem, reszte bede musial zrobic od nowa- 14 i 23.
  12. W zasadzie mi to bez roznicy gdzie, turbina i tak pojdzie kurierem gdyz Auto za granica sie znajduje. Powiedz mi jeszcze jak krzysztof61 jak dlugo trwala regeneracja(ile godzin/dni) w twoim przypadku . Slyszalem ze zaklady ktore wymieniaja w systemie twoja za juz zregenerowana. Apropo sluszal ktos cos dobrego o tej firmie http://www.turbosprezarki.pl Pisza ze oryginalnych częściach wiec trochę mi to zalatuje , natomiast ceny tez niemałe jeśli są aktualne.
  13. I na taki wydatek jestem przygotowany. Natomiast zalezy mi na tym zeby sie dowiedziec gdzie najlepiej to zrobic i u kogo mozecie polecic. Najlepiej okolice Poznania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...