Skocz do zawartości

Kranczer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kranczer

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Kuj Pom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kranczer

0

Reputacja

  1. Dzieki za info jutro wszystko sobie sprawdzę Sorki że tak późno ale już się sytuacja wyjaśniła, miałem przerwane dwa kable w drzwiach. Polutowałem i przedłużyłem sobie kabelki, wszystko pięknie działa Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
  2. co to jest MK ? tak bezpieczniki sprawdzone, rozumiem że te po lewej stronie przy drzwiach wystarczą ?
  3. Witam, Panowie mam podobny problem jak wy, nie działają mi wszystkie szyby ale zauważyłem że dodatkowo pali mi się cały czas lampka na podsufitce z przodu i nie gaśnie samoistnie tylko muszę ręcznie ją wyłączyć. Mieliście może coś podobnego ?
  4. Witam Panowie po długim oczekiwaniu na zrobienie mojego ASN-a. Auto zrobione i to jest najważniejsze. Chodzi jak należy i moc też wróciła. Ogarnął mi to mój mechanik który wcześniej źle go ustawił. (Przypominam że auto zostało sprowadzone z uszkodzonymi wariatorami i mechanik nie posiadał odpowiednich przyrządów do tego silnika). Zajęło mu to dwa dni roboty . Do ustawienia rozrządu kupił sobie specjalnie blokatory i zasięgnął informacji od ludzi którzy mieli doświadczenie z tym silnikiem. Parametry na grupach są bliskie 0. Za poprawę mojego silnika nie wziął złotówki. Honorowy i uczciwy człowiek godny polecenia. Jeśli ktoś ma problem lub by chciał wymienić rozrząd na Kujawach i Pomorzu w ASN-e to mogę podać namiary na mojego mechanika. Ceny są bardzo przyzwoite. Za komplet rozrządu z pompą wody u mechanika zapłaciłem 1050 zł (INA, Gates) + wymiana (ceny nie potrafię dokładnie określić bo robiłem wiele innych rzeczy przy okazji, myślę że około 500 zł) Dzięki za pomoc, bez wskazówek od was do dzisiaj nie wiedziałbym co boli mojego ASN-a.
  5. Urwojtek a masz może jakąś inną instrukcję którą byś mógł się podzielić ?
  6. Wklejam wcześniej wrzucony przeze mnie link w języku angielskim jak wymienia się rozrząd (przepraszam za błędy składniowe), teraz już jest w polskim języku Może komuś się przyda https://www.dropbox.com/s/du2z5xq9mbivtvf/AUDI3.0V6.docx?dl=0
  7. Wiesz co nie zauważyłem, żeby różnica w mocy się zmieniła czy też w samym zachowaniu silnika po wymianie tego rozrządu a przed. Żadne błędy jak do chwili obecnej się nie pojawiają, zbiera się elegancko, nie mam zastrzeżeń choć jak widać idealnie jeszcze nie jest. Braciak miał tak samo ASN-a, niby te same silniki, te same skrzynie a polotu do mojego nie miał. Daj znać jak ogarniesz swojego w tym Sulejówku to może i ja podskoczę na poprawienie tych kątów u siebie Jeździłem kiedyś 3.0 ASN w multi i zbierał się trochę lepiej, jego maksymalna prędkość była około 250 a mój leci maks 210 to jest też coś nie tak :/ Teraz już wiadomo ustawienie rozrządu :/ U mnie jak już wcześniej pisałem są błędy i nie równa praca silnika. Oczywiście jak sobie poradzę z tym problemem to dam znać To nie łatwe ale nie niemożliwe Dzięki
  8. Trochę czytałem na tym forum o wymianie rozrządu i chłopaki piszą że da radę ustawić rozrząd blisko kąta 0. Pojawiają się też posty że serwis ASO sobie z tym problemem nie radzi Jedynym słusznym fachowcem polecanym na forum jest warsztat w Sulejówku. Rozważam wizytę u tego fachowca. Gregory87 jak chodzi twój ASN przy takich kątach ?
  9. Właśnie się tego obawiam :/ mam dylemat, nie śpię na kasie ale wasze argumenty biorą górę. A macie może jakąś instrukcję albo schemat wymiany rozrządu ? Ja znalazłem coś takiego ale po angielsku http://www.audiworld.com/tech/eng110.shtml
  10. Pogadam z nim o tym i może najlepiej niech zwróci koszty i pojadę do Sulejówka.
  11. Aha to teraz mnie zaskoczyłeś, będę musiał pogadać z mechanikiem czy to ogarnie, chociaż zapewniał że nie mam się martwić on to zrobi. Może wie o tym łańcuchu a mi nic nie mówił. Dzięki za info
  12. Dzięki wielkie za pomoc Po wizycie u mechanika tylko upewniłem się że jest źle ustawiony rozrząd. Mechanik nie miał typowego VAGa ale miał kompa na którym mógł sprawdzić grupę 93. Jest odchylenie -13 % i 5%. Obiecał że zorganizuje oryginalne blokady i doinformuję się co do procedury wymiany i poprawi mi to w przyszłym tygodniu. Dzięki za pomoc i mam nadzieję że teraz będzie dobrze.
  13. Wielkie dzięki za info, poczytam i jutro postaram się wszystko zrobić Nie mogę znaleźć info jak zrobić test katalizatorów możesz mi podpowiedzieć ?
  14. Jestem z kujaw, jutro będę miał możliwość podłączenia się pod kompa to sprawdzę grupy. Z tego co wiem to mój mechanik pierwszy raz robił ten rozrząd (specjalnie kupił sobie blokady) to już niemal jestem pewien że jest źle ustawiony, tylko kwestia potwierdzenia jutro na kompie. Co jeszcze warto sprawdzić żeby się upewnić że to rozrząd ? chce mieć jak najwięcej argumentów dla mechanika
  15. Dzięki za podpowiedz. Nie pomyślałem o tym :/ Oczywiście rozrząd przy naprawie został wymieniony. PS. Jeśli temat został wcześniej poruszony to nie wiedziałem bo szukałem po kodzie błędu i nic nie wyskoczyło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...